Няколко въпроса за демонтаж на скоростна кутия.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Няколко въпроса за демонтаж на скоростна кутия.

Мнениеот silent » Пет 29 сеп 2006 8:19


За Пасат АВS става въпрос.
1. Сваля ли се опорната планка с която скоростите се захващат към тампона. Това е една Г образна отливка която е захваната с два или три болта за кожуха на скоростите. Като се застане срещу мотора се пада от лявата страна на тампона за скоростите. Много пършиво местенцето и се чудя с какво се развиват болтовета.
2.Откача ли се мотора и от предния тампон или само се накланя от собствената си тежест като се откачат скоростите от техния тампон.
Ако има и някои други тънкости които искате да споделите за да ми спестите нерви и главоболия можете да споделите сега............ :D

ПС. Ще сменям аксиален лагер на съединител.




Boro
Мнения: 167
Регистриран на: Чет 22 дек 2005 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boro » Съб 30 сеп 2006 8:53


Опита ми е от 2Е. Предният тампон се сваля откачат се всички жици и маркучи които пречат на двигателя да увисне достатъчно. Планката към тампона също я свалях и беше мъка. В началото гледах да сваля по-малко неща, ама само се мъчиш и накрая сваляш всичко. Двигателя трябва да се наведе достатъчно за да се измъкне скоростната кутия под левия рог. Ще ти трябва и опашка за да монтираш съединителя на мястото му.
пп Вземи си зелената книжка за ремонт на Пасат, има описание за сваляне на скоростите а и сигурно ще ти потрябва и за друго.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Няколко въпроса за демонтаж на скоростна кутия.

Мнениеот °niksi° » Съб 30 сеп 2006 18:17


silent написа:За Пасат АВS става въпрос.
1. Сваля ли се опорната планка .......
2.Откача ли се мотора и от предния тампон или само се накланя от собствената си тежест като се откачат скоростите от техния тампон.
Ако има и някои други тънкости които искате да споделите за да ми спестите нерви и главоболия можете да споделите сега............ :D

ПС. Ще сменям аксиален лагер на съединител.

1. Да сваля се. Малко е куцо за развъртсане, но иначе не може.
2. Няма начин да не откачиш мотора от предния тампон тъй като стойката на тампона се държи на 2-та болта на стартера /който трябва да свалиш/
Подпираш отдолу мотора с крик на картера и като разкачиш предния тампон и този на скоростите сваляш надолу. Скоростите се вадят с въртене т.е. отлепяш ги от мотора и въртиш диф-а нагоре, иначе не могат да излезнат. В някой случай се налага да се разкачи и генерацията.
Ако си някъде наблизо около Герман /Дружба, Младост и т.н./ кажи мога да мина да ти покажа нагледно как, какво и защо.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Нед 01 окт 2006 19:45


Благодаря за съветите. С едно приятелче свършихме работата точно както казва Никси. Кофти момента е с долния болт на стойката но криво лява наместихве работата. Обаче друго се засра. За съжаление при откачането на мотора и повдигането и и мотането му нагоре надолу се отчупи щуцера на радиатора на парното. Сега съм го шунтирал и съм пред дилемата дали да му правя някаква втулка и да се пробвам да го правя някакси или направо да купувам нов радиатор и да не се занимавам с глупости. Явно от годините пластмасата беше станала шеплеста е чуплива и е било въпрос на време да се счупи. От друга страна точно не беше сега момента да ме ръси пущината със сто кинта за радиатор. Но това са фактите.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 01 окт 2006 20:21


При теб болтовете на вътрешните карета torx ли са или някакъв друг вид "звезда" са ( и кой номер ).Питам, защото и мен ме чака това упражнение.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 01 окт 2006 22:26


Радиатора на парното е около 45-50 лв сравнително читав.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Пон 02 окт 2006 6:58


Дванайсетограм мисля че е. Номера е 8. Макар че мисля че има и с 10.
По принцип би следвало да може да се работи и с шестограм обаче при мен не стана.
Никси къде се продават на тази цена в Ауто плюс или при Доси.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 02 окт 2006 10:52


Имаш Л.С.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта