joromnt написа:leonardo_vd написа:Eто ви СТОК 1.8т със сток скорости, само че в купе на мк1.
Колко тежи единичката с тоя мотор? Питам от чист интерес.
Не мога да кажа. Не съм я мерил. Не вярвам да е много по-тежка от сток, но има доста части които са по-тежки от оригиналните. Вървежа след чипосване и смяна на турбото бе по-добър, ама нали темата е за сток кутия как се държи на сток мотор. И на 4-ката ми която е пак 1.8т и на 1-цата при еднакви обороти съм с еднаква скорост. Има малка разлика когато 4-ката е с 18-ки. На клипа 1-цата е с 15-ки с гъми 195/45
Забелязал съм че на 4-та си стига 200. Когато си сглабях колата ме навиваха да си сложа кутия от КР и да не се разправям с жила и помпи, да ама не /тук и съединителя играе роля/ на клипа е с оругиналния демферен маховик, който в последствие смених с твърд от Г-60 и притискател и феродов от ВР6. Проблем със съединителя не съм имал никога, както и със скоростите. Мога да кажа че са много здрави. За на AGN-a скоростите не знам. ПАЦО може да каже. Гледам в последно време р почнал да пише отново тук.

