Търся компетентна помощ за Голф 4 1.6 Автоматик ?!
- nikogbt
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пет 03 юли 2009 14:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Търся компетентна помощ за Голф 4 1.6 Автоматик ?!
колега а има ли някакво виене при тебе ,все едно се чува от диференцяла...? Имам чувството че при мен има някакво виене,аз съм със същата кола 1.6 автоматик. Не съм сменял още маслото и филтера на скоростите!
- simpatjgata
- Мнения: 25
- Регистриран на: Чет 26 яну 2012 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: London,United Kingdoom
Re: Търся компетентна помощ за Голф 4 1.6 Автоматик ?!
Колега извинявай,че чак сега отговарям,но просто въпроса ти се падна на следващата страница и аз докато разбера мина месец....
Ами по въпроса ти,при мен шум или виене нямаше,но моя съвет е провери веднага дали имаш достатъчно флуид в кутията!
Ами по въпроса ти,при мен шум или виене нямаше,но моя съвет е провери веднага дали имаш достатъчно флуид в кутията!
- k_garchev
- Мнения: 2721
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
Re: Търся компетентна помощ за Голф 4 1.6 Автоматик ?!
Да попитам при смяната на маслото как разбра колко да сложиш?От къде сипа маслото?До колкото аз знам е хубаво маслото да се смени в сервиз,защото при домашни условия половината от маслото си остава в кутията!Има нещо като "мозък" и от там маслото трябва да се издърпа принудително!
- simpatjgata
- Мнения: 25
- Регистриран на: Чет 26 яну 2012 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: London,United Kingdoom
Re: Търся компетентна помощ за Голф 4 1.6 Автоматик ?!
Така...относно колко флуид се влива прочетох в интернет,а именно 3 литра.За да съм сигурен в прочетеното,когато изливах моя стар флуид го събирах в една празна туба и беше преблизително толкова(2,700л), това е така,остатъка беше на дъното на картерчето!
...относно от къде се влива,аз го влях през гърлото с помоща на малка фунийка,става бавно понеже гърлото на фунийката беше малко както казах и самият флуид е доста гъст,тарпение му е майката!Ще ти трябва и една по-голяма фуния от където да изливаш към малката!
...друго интересно за този вид кутия е че има отвор с капачка някъде в горната част на кутията близо до гърлото,тази капачка можело да се махне и да се замери нивото на флуида от там-така прочетох в един форум,но моя савет е не се занимавай с глупости.
...Гърлото на кутията е в горната част от страната на лявата предна гума (поне на моя,но аз съм с десен волан).Гърлото е затворено с тапа,която се издърпва,не е на винт,преди това има един червен пластмасов пръстен,който подсигурява тапата от изваждане.Него само го хващаш и разтваряш и той излиза!
...относно този "мозък",който говориш-да така е,но тази кутия не е от този вид,това аз знам!Преди време ми падна много изгодно един Матрикс 1.8 автомат.Трябваше ми 6 литра флуид за него,махнах пропката и изтече само 3 литра.После каквото се прави палиш колата и на място почваш да изреждаш предавките през 10 секунди на скоростния лост-нищо сложно и кутията си изхвърля маслото.Както и да е нашите не са такива,поне аз в това се обедих!
Успех!
...относно от къде се влива,аз го влях през гърлото с помоща на малка фунийка,става бавно понеже гърлото на фунийката беше малко както казах и самият флуид е доста гъст,тарпение му е майката!Ще ти трябва и една по-голяма фуния от където да изливаш към малката!
...друго интересно за този вид кутия е че има отвор с капачка някъде в горната част на кутията близо до гърлото,тази капачка можело да се махне и да се замери нивото на флуида от там-така прочетох в един форум,но моя савет е не се занимавай с глупости.
...Гърлото на кутията е в горната част от страната на лявата предна гума (поне на моя,но аз съм с десен волан).Гърлото е затворено с тапа,която се издърпва,не е на винт,преди това има един червен пластмасов пръстен,който подсигурява тапата от изваждане.Него само го хващаш и разтваряш и той излиза!
...относно този "мозък",който говориш-да така е,но тази кутия не е от този вид,това аз знам!Преди време ми падна много изгодно един Матрикс 1.8 автомат.Трябваше ми 6 литра флуид за него,махнах пропката и изтече само 3 литра.После каквото се прави палиш колата и на място почваш да изреждаш предавките през 10 секунди на скоростния лост-нищо сложно и кутията си изхвърля маслото.Както и да е нашите не са такива,поне аз в това се обедих!
Успех!

Re: Търся компетентна помощ за Голф 4 1.6 Автоматик ?!
Абе не се правете на специалисти бе хора и утре като запродавате колата ще ми обяснявате как е обслужвана в сервиз и гледана както трябва,а вие и маслото не знаете как да смените на кутията утре по интернет ще почнете сами основни ремонти да правите
Особено автоматиците са тънка механика, а видя ли цевта на маслото и е,ако еди какъв си цвят има възможност за повреда има ли боклуци в него на какво мирише смени ли филтъра какво му беше състояниет това все важни неща
Маслото се проверява през пробка кога до къде и колко да се досипе много ли е малко ли за автомата не е хубаво да е повече маслото,ако е по малко не е чак такъв проблем от колкото обратното в допустимите норми разбира се
Маслото обикновено се сменя само половината колкото изтече от пробката след това не се пали да се доизточва всичкото абсолютно пагобно
Ходете на сервиз за тези неща при компетентни хора аз цял живот карам автомати и съм патил от такива домашни майстори и такива експерименти обикновено след това нещата излизат много много скъпо
Инжинерчета
Особено автоматиците са тънка механика, а видя ли цевта на маслото и е,ако еди какъв си цвят има възможност за повреда има ли боклуци в него на какво мирише смени ли филтъра какво му беше състояниет това все важни неща
Маслото се проверява през пробка кога до къде и колко да се досипе много ли е малко ли за автомата не е хубаво да е повече маслото,ако е по малко не е чак такъв проблем от колкото обратното в допустимите норми разбира се
Маслото обикновено се сменя само половината колкото изтече от пробката след това не се пали да се доизточва всичкото абсолютно пагобно
Ходете на сервиз за тези неща при компетентни хора аз цял живот карам автомати и съм патил от такива домашни майстори и такива експерименти обикновено след това нещата излизат много много скъпо
Инжинерчета

- simpatjgata
- Мнения: 25
- Регистриран на: Чет 26 яну 2012 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: London,United Kingdoom
Re: Търся компетентна помощ за Голф 4 1.6 Автоматик ?!
Колега имам въпрос към теб!!!
Ти мислиш ли,че ако карах някой скъп автомобил на 2-3 години щях да правя тея упражнения и да си губя времето?Цената ,която ми обявиха за ремонт ме подтикна да се пробвам,иначе никога нямаше и да си го помисля даже!
Кучето скачало според тоягата .... сервиза си е лукс в чужбина,а в БГ е ролетка-всички са майстори,но само някои "майстори" откриват и отстраняват повредата!Нищо лично към никого-това е моят опит,може би съм ходил на грешните места!!!
Един мой авер ходи при един голям разберач отвори му двигателя за нищо и сега си скуби косите човека!
Ти колега,като разполагаш с излишни средства и винаги можеш да си позволиш оторизирани сервизи
-еми евала,шапка ти свалям!
Не ме разбирай погрешно и аз съм за това,но както казах кучето скача според тоягата!
А между другото на добри механици си попадал,добре са ти въздействали с тея термини "финна механика и прочие,а това за смяната на маслото на половина е чисто подсигуряване от страна на механика да не прецака нещо,ако питаш мен!!!И ти си попадал на "майстори на късия разказ"
Извода е прост,нямаш кинти-лягаш под колата сам! Имаш кинти,някой друг ляга вместо теб!Да рискът,когато ти си под колата е много по-голям,но пък всичко е в твоите ръце и най-вече глава!
Наздраве
Аз съм икономист по образование

Ти мислиш ли,че ако карах някой скъп автомобил на 2-3 години щях да правя тея упражнения и да си губя времето?Цената ,която ми обявиха за ремонт ме подтикна да се пробвам,иначе никога нямаше и да си го помисля даже!
Кучето скачало според тоягата .... сервиза си е лукс в чужбина,а в БГ е ролетка-всички са майстори,но само някои "майстори" откриват и отстраняват повредата!Нищо лично към никого-това е моят опит,може би съм ходил на грешните места!!!
Един мой авер ходи при един голям разберач отвори му двигателя за нищо и сега си скуби косите човека!
Ти колега,като разполагаш с излишни средства и винаги можеш да си позволиш оторизирани сервизи
-еми евала,шапка ти свалям!
Не ме разбирай погрешно и аз съм за това,но както казах кучето скача според тоягата!
А между другото на добри механици си попадал,добре са ти въздействали с тея термини "финна механика и прочие,а това за смяната на маслото на половина е чисто подсигуряване от страна на механика да не прецака нещо,ако питаш мен!!!И ти си попадал на "майстори на късия разказ"
Извода е прост,нямаш кинти-лягаш под колата сам! Имаш кинти,някой друг ляга вместо теб!Да рискът,когато ти си под колата е много по-голям,но пък всичко е в твоите ръце и най-вече глава!
Наздраве

Аз съм икономист по образование
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: Търся компетентна помощ за Голф 4 1.6 Автоматик ?!
В Европа да си закараш колата на сервиз е повече от лукс, защо като им стане нещо на кочините в Италия и директно отплават за източните страни
На Голфа сменя на масло и филтри (маслен горивен) само труд с консумативите от мен 70 евро
Недай си Боже нещо по-сериозно да му стане. Само информативно, сваляне качване на турбо 300-350 евро 
На Голфа сменя на масло и филтри (маслен горивен) само труд с консумативите от мен 70 евро
Недай си Боже нещо по-сериозно да му стане. Само информативно, сваляне качване на турбо 300-350 евро 
Re: Търся компетентна помощ за Голф 4 1.6 Автоматик ?!
Ами Джемини каквото и да ти говори ,ако шефа и 50 процента от майсторите там са майстори на късия разказ значи и аз нещо съм се объркал ,а хората са ми близки познати това е първа ръка,може да поразгледаш един мозък дори и на твоята 15 годишна кутия и пак ми обяснявай каквото искаш
Имаш ли на идея,че дисковете са от "хатрия"/корк
и нали се сещаш какво ще им се случи като изцедиш маслото до край на работещ мотор да си изреждаш скоростите
Така,че Колега ти си смяташ цифрите майстора скоростите и така когато се отучим да бъдем майстори във всичко да разбираме от всичко тогава може и да се случи нещо в тази"държава" поне така е на всякъде по белия свят
Ти като объркаш сметките на някой който си е заплатил за счетоводни услуги после го оставяш да си скубе косата ли
Така и с твоя приятел да не ти обяснявам грамотно момче ми се виждаш
П.П.Кучето като скача според тоягата правиш си сметка можеш ли да поддържаш дадения автомобил който притежаваш,като не можеш купуваш по евтин автомобил или караш колело или траснпорт и т.н.
П.П.2 Масово в нашата държава или по скоро българския манталитет винаги се харчат пари за нещо което не можеш да си позволиш да не говорим за колите
и като си счетоводител и тук в България е доста добре платена длъжност/професия"поне знам колко ни друсат всеки месец" та,ако там работиш това и караш 15 годишен автомат и не можеш да си позвлиш един сервиз/ремонт .........
Имаш ли на идея,че дисковете са от "хатрия"/корк
Така,че Колега ти си смяташ цифрите майстора скоростите и така когато се отучим да бъдем майстори във всичко да разбираме от всичко тогава може и да се случи нещо в тази"държава" поне така е на всякъде по белия свят
Ти като объркаш сметките на някой който си е заплатил за счетоводни услуги после го оставяш да си скубе косата ли
Така и с твоя приятел да не ти обяснявам грамотно момче ми се виждаш
П.П.Кучето като скача според тоягата правиш си сметка можеш ли да поддържаш дадения автомобил който притежаваш,като не можеш купуваш по евтин автомобил или караш колело или траснпорт и т.н.
П.П.2 Масово в нашата държава или по скоро българския манталитет винаги се харчат пари за нещо което не можеш да си позволиш да не говорим за колите
и като си счетоводител и тук в България е доста добре платена длъжност/професия"поне знам колко ни друсат всеки месец" та,ако там работиш това и караш 15 годишен автомат и не можеш да си позвлиш един сервиз/ремонт .........
Re: Търся компетентна помощ за Голф 4 1.6 Автоматик ?!
Aprilia написа:В Европа да си закараш колата на сервиз е повече от лукс, защо като им стане нещо на кочините в Италия и директно отплават за източните страни![]()
На Голфа сменя на масло и филтри (маслен горивен) само труд с консумативите от мен 70 евроНедай си Боже нещо по-сериозно да му стане. Само информативно, сваляне качване на турбо 300-350 евро
Отклоняваме се от тема яко ама ...
Добре бе пич ти като си заминал в друга държава си наясно ,че нещата не са като в българистан
300/евро колкото толкова плащаш и заминаваш
Не знам с какво се занимаваш там твоя работа,но си представи ти да си примерно собственик на сервиз и всеки започне сам да си ремонтира колата кво париме а
оставаш гладен фалираш хората около теб също и така работници тоя оня семейство и край
Като пича,ако всеки сам започне да си води счетоводството какво гладен ядеш усмивки
докато българина не проумее ,че едни пари не се ли въртят НЕ става нищо тука всеки гледа да мина като двулевка и накрая никой няма парички да скъта да не плати и т.н.
simpatjgata Извинявай че ти обърках професията ама вече доста ми се спи
- simpatjgata
- Мнения: 25
- Регистриран на: Чет 26 яну 2012 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: London,United Kingdoom
Re: Търся компетентна помощ за Голф 4 1.6 Автоматик ?!
Ок,аз спирам до тук!
Не се давам за пример,не съм и никакъв капацитет! Аз съм за оторизираните сервизи,но хора интересувайте се,за какво става дума,каква точно е повредата ви и като ви обясняват,гледайте да разберете всичко.
При мен нещата бяха прости-механика почна да ми обеснява,че тези сензори са в скоростната кутия-проверих и разбрах,че не е така и от там тръгна целия ремонт,който беще 20 минути в последтствие,когато имах сензора!
Така,че преценявайте нещата!!!Аз прецених за себе си какво мога да си позволя и какво не,колата ми е достатъчно стара и сравнително евтина и затова си позволих риска!
....то нямаше риск в случея,но да не влизаме в подробности!
Лека мека и полека от мен!
THE END
....и не съм счетоводител
...и разходите в чужбина са в пъти повече
колегата веднага го потвърди!
Дано никога не закъсвате из западна Европа!!!Тук хората знаете ли как си избират колите -по цената на застраховката и пътния данък,а не по подръжката,защото тя е скъпа навсякъде!
Не се давам за пример,не съм и никакъв капацитет! Аз съм за оторизираните сервизи,но хора интересувайте се,за какво става дума,каква точно е повредата ви и като ви обясняват,гледайте да разберете всичко.
При мен нещата бяха прости-механика почна да ми обеснява,че тези сензори са в скоростната кутия-проверих и разбрах,че не е така и от там тръгна целия ремонт,който беще 20 минути в последтствие,когато имах сензора!
Така,че преценявайте нещата!!!Аз прецених за себе си какво мога да си позволя и какво не,колата ми е достатъчно стара и сравнително евтина и затова си позволих риска!
....то нямаше риск в случея,но да не влизаме в подробности!
Лека мека и полека от мен!
THE END
....и не съм счетоводител
...и разходите в чужбина са в пъти повече
Дано никога не закъсвате из западна Европа!!!Тук хората знаете ли как си избират колите -по цената на застраховката и пътния данък,а не по подръжката,защото тя е скъпа навсякъде!
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: Търся компетентна помощ за Голф 4 1.6 Автоматик ?!
MAYKI написа:Aprilia написа:В Европа да си закараш колата на сервиз е повече от лукс, защо като им стане нещо на кочините в Италия и директно отплават за източните страни![]()
На Голфа сменя на масло и филтри (маслен горивен) само труд с консумативите от мен 70 евроНедай си Боже нещо по-сериозно да му стане. Само информативно, сваляне качване на турбо 300-350 евро
Отклоняваме се от тема яко ама ...
Добре бе пич ти като си заминал в друга държава си наясно ,че нещата не са като в българистан
300/евро колкото толкова плащаш и заминаваш
Не знам с какво се занимаваш там твоя работа,но си представи ти да си примерно собственик на сервиз и всеки започне сам да си ремонтира колата кво париме а
оставаш гладен фалираш хората около теб също и така работници тоя оня семейство и край
Като пича,ако всеки сам започне да си води счетоводството какво гладен ядеш усмивки
докато българина не проумее ,че едни пари не се ли въртят НЕ става нищо тука всеки гледа да мина като двулевка и накрая никой няма парички да скъта да не плати и т.н.
simpatjgata Извинявай че ти обърках професията ама вече доста ми се спи,че икономист е вече широко понятие
Когато не знам и не съм сигурен в нещо си карам колата на сервиз естествено е, ама при положение че мога да направя нещо сам не виждам защо зорлем да се бутам пари да давам. По същия начин и колегата решил че може сам да се справи, ето справил се е, те тия форуми за взаимопомощ и DIY менуалите да не са измислени от българи, нормално всеки иска да рови сам, къде от хоби къде да не дава пари. А ти ако нищо не можеш да си направиш по колата или се чувстваш по европеец и от европейците давай пари по сервизите, ние не сме те спряли

- zfa159
- Мнения: 7917
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq FL + Passat B4 Syncro
- Двигател: DXRB AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Търся компетентна помощ за Голф 4 1.6 Автоматик ?!
Моето скромно мнение,с което не искам да обременявам никой и да засягам никой,е следното :
Маслото на Хафтоматична кутия,се сменя с машина или поне така би трябвало да бъде.Има си машини за целта,с вакуум си издърпва 100% от старото масло,има и функции за промивка на кутията от боклуци и т.н. и после си сипва новото масло.Разглеждах ги по каталозите,когато си търсех машината за климатиците и има различни видове с различни възможности и т.н..Щом я има измислена и произведена,не е случайно и по нормалните сервизи си ги купуват и ползват,защото хем е по-лесно,хем е по-точно и по-професионално. Те и климатиците на колите ги пълнят пред блока на тротоара с бутилка фреон и кантарче на 1/3 от нашите цени по сервизите и резултата е повече от потресаващ
(системи с по 2200 грама фреон,при максимално количество 1150,ремонти за по над 500-600,понякога и над 1000лв после за стане климатика отново на климатик и т.н.).А вас,като ви влече да си трошите колите - действайте,никой не може да ви спре,пък и са си ваши в крайна сметка,ваше право си е
.Каквото мога,бих си сменил сам,както в случая обясних на колегата как да си смени датчика на кутията,който му дава грешка,ама маслото и филтъра и т.н. са си тънка работа и механиката на кутията е много фина и не бих се захванал да го сменям,защото както вече казах,си има машини за целта - отиваш,плащаш си и си караш,не се сменя всеки ден,за да се плашиш,че било 300 или 400 Евро или там,колкото струва...колкото - толкова,никой не те е карал да си купуваш автоматик,ако не можеш да си позволиш да се грижиш за него както трябва.Пък и в Европа,ако не го направят като хората,после можеш и да ги осъдиш,като ти се скапе кутията (то и тук може ама по-трудно),а като си го смениш сам и то твърде вероятно не както трябва и ей там кутията грохне,пиеш една студена вода.
Точно заради лошата или по-точно неправилната поддръжка на автоматичните кутии, по форумите е пълно с твърдения какъв голям боклук е автоматичната кутия,как за нищо не става,как не знам си какво си и не знам що си...

Маслото на Хафтоматична кутия,се сменя с машина или поне така би трябвало да бъде.Има си машини за целта,с вакуум си издърпва 100% от старото масло,има и функции за промивка на кутията от боклуци и т.н. и после си сипва новото масло.Разглеждах ги по каталозите,когато си търсех машината за климатиците и има различни видове с различни възможности и т.н..Щом я има измислена и произведена,не е случайно и по нормалните сервизи си ги купуват и ползват,защото хем е по-лесно,хем е по-точно и по-професионално. Те и климатиците на колите ги пълнят пред блока на тротоара с бутилка фреон и кантарче на 1/3 от нашите цени по сервизите и резултата е повече от потресаващ
(системи с по 2200 грама фреон,при максимално количество 1150,ремонти за по над 500-600,понякога и над 1000лв после за стане климатика отново на климатик и т.н.).А вас,като ви влече да си трошите колите - действайте,никой не може да ви спре,пък и са си ваши в крайна сметка,ваше право си е Точно заради лошата или по-точно неправилната поддръжка на автоматичните кутии, по форумите е пълно с твърдения какъв голям боклук е автоматичната кутия,как за нищо не става,как не знам си какво си и не знам що си...

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Търся компетентна помощ за Голф 4 1.6 Автоматик ?!
zfa159 написа:никой не те е карал да си купуваш автоматик
.В тоя ред на мисли ако не искаш да имаш проблеми вадиш 1000 лева да забучиш една ръчна кутия и така.P.S.Абе аз не бях ли писал в тая тема какво означава speed sensor грешката - ама някой се е погрижил да изтрие мнението ми

Re: Търся компетентна помощ за Голф 4 1.6 Автоматик ?!
Aprilia написа:MAYKI написа:Aprilia написа:В Европа да си закараш колата на сервиз е повече от лукс, защо като им стане нещо на кочините в Италия и директно отплават за източните страни![]()
На Голфа сменя на масло и филтри (маслен горивен) само труд с консумативите от мен 70 евроНедай си Боже нещо по-сериозно да му стане. Само информативно, сваляне качване на турбо 300-350 евро
Отклоняваме се от тема яко ама ...
Добре бе пич ти като си заминал в друга държава си наясно ,че нещата не са като в българистан
300/евро колкото толкова плащаш и заминаваш
Не знам с какво се занимаваш там твоя работа,но си представи ти да си примерно собственик на сервиз и всеки започне сам да си ремонтира колата кво париме а
оставаш гладен фалираш хората около теб също и така работници тоя оня семейство и край
Като пича,ако всеки сам започне да си води счетоводството какво гладен ядеш усмивки
докато българина не проумее ,че едни пари не се ли въртят НЕ става нищо тука всеки гледа да мина като двулевка и накрая никой няма парички да скъта да не плати и т.н.
simpatjgata Извинявай че ти обърках професията ама вече доста ми се спи,че икономист е вече широко понятие
Когато не знам и не съм сигурен в нещо си карам колата на сервиз естествено е, ама при положение че мога да направя нещо сам не виждам защо зорлем да се бутам пари да давам. По същия начин и колегата решил че може сам да се справи, ето справил се е, те тия форуми за взаимопомощ и DIY менуалите да не са измислени от българи, нормално всеки иска да рови сам, къде от хоби къде да не дава пари. А ти ако нищо не можеш да си направиш по колата или се чувстваш по европеец и от европейците давай пари по сервизите, ние не сме те спряли
Пич не съм автомонтьор и трябваше да се почуствам засегнат ли,че не мога да правя ремонти не ти схванах иронията
Може и да мога да правя много неща,но идеята не е такава и да Европеец съм и то доста голям
Каквото и да се коментира е изгубена кауза ама такива като тебе и много други дето си ремонтирате сами автомобилите пред блока направо настръхвам,като карам по шосетата ,че много и джантите забравят да си стегнат,че уж е лесно да си смениш сам накладките това са хора който не мислят за себе си пък да не говорим и за други
Поздрави на всички Псевдо автомонтьорчета
- simpatjgata
- Мнения: 25
- Регистриран на: Чет 26 яну 2012 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: London,United Kingdoom
Re: Търся компетентна помощ за Голф 4 1.6 Автоматик ?!
Тук взе да става много горещо,затова аз отворих тази тема и аз ще я затворя!
Благодаря за помощта още веднъж на всички,без вас нямаше как да си оправя колата!
И нещо наистина сериозно за финал е че наистина трябва да се използва компетентна помощ от оторизирани сервизи,аз съм за това!Другият път наистина ще си сменя маслото в сервиз!!!
А ако ми изгори някоя крушка ще си я сменя сам,защото има и такива "Европейци",които ходят в сервиз за да им го направят,което отново не е лошо нещо!
Идеята ми е,че има лесни и трудни ремонти,но това зависи от уменията и познанията на самия човек,както разбирасе и от наличните условия и инструменти!
ПС: Моля всички да спрем до тук с тази тема-мисля,че вече се изчерпа напълно!
Благодаря за помощта още веднъж на всички,без вас нямаше как да си оправя колата!
И нещо наистина сериозно за финал е че наистина трябва да се използва компетентна помощ от оторизирани сервизи,аз съм за това!Другият път наистина ще си сменя маслото в сервиз!!!
А ако ми изгори някоя крушка ще си я сменя сам,защото има и такива "Европейци",които ходят в сервиз за да им го направят,което отново не е лошо нещо!
Идеята ми е,че има лесни и трудни ремонти,но това зависи от уменията и познанията на самия човек,както разбирасе и от наличните условия и инструменти!
ПС: Моля всички да спрем до тук с тази тема-мисля,че вече се изчерпа напълно!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта