


Последствия при Помпа дюза
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Последствия при Помпа дюза
за мен проблема на тоя двигател е в турбината е не в дюзите.такова стопяване може да стане след масло в цилиндрите.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Последствия при Помпа дюза
ifidik написа:за мен проблема на тоя двигател е в турбината е не в дюзите.такова стопяване може да стане след масло в цилиндрите.
Не съм никакъв майстор , но има много логика в изказаното твърдение. Пълно е с пикaeщи дюзи, но чак такива последствия не се срещат всеки ден.
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: Последствия при Помпа дюза
Ивчо (ifidik) гарантирам ти че такова стопяване става само от сървен чип като му е пуснато страшно много предверение и е увеличено горивото. Въпрекиче колегата дани отрича за чип немое д аме убеди че тоя стопен метал е от пикаещи дюзи. и интересно как едното бутало само е счупено а другото е изпечено яко.
ма нема значение.
докато са ни такива майсторите (не говоря за дани) "тенденцията" е ясна.
ма нема значение.
докато са ни такива майсторите (не говоря за дани) "тенденцията" е ясна.

-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: Последствия при Помпа дюза
Що не питате тоя шофьор с какво масло е карал, каква нафта е зареждал?
Щото 95% от проблемите в ПД двигателите идват от "тарикатите" с крадена "нафта" и "хунаво" евтино масло.
Щото 95% от проблемите в ПД двигателите идват от "тарикатите" с крадена "нафта" и "хунаво" евтино масло.
- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Последствия при Помпа дюза
Kalin72 написа:Що не питате тоя шофьор с какво масло е карал, каква нафта е зареждал?
Щото 95% от проблемите в ПД двигателите идват от "тарикатите" с крадена "нафта" и "хунаво" евтино масло.
Ако го е купил нов, първите две години би трябвало да го е сменял в оторизиран сервиз. А за нафтата той човека си е казал - боклук от безмитните.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
Re: Последствия при Помпа дюза
кошницата е прегрята
изгорил сьм тонове некачествено гориво
включително отработено моторно масло ,олио ,керусин, биодизел собствено производство ,котелно гориво и всякакви други боклуци
защо нищо не са чупи и буталата не се топят
брезелчо може ако има желание да ви обясни за предварението и за това че не всеки може да го направи недупостимо
освен картите с предварението си има и лимитер на предварението
и ако го е правил някои които неразбира ефекта от тази манипулация ще е около 3-4% до достигане на лимитера
навремето купихме един пасат от германия с проблеми с мотора
когато го отворихме пьрвия целиндьр беше разтопен по сьщия начин а антифриза един такьв новичьк
имаше алуминии и в турбината
колата е прегрявана
изгорил сьм тонове некачествено гориво
включително отработено моторно масло ,олио ,керусин, биодизел собствено производство ,котелно гориво и всякакви други боклуци
защо нищо не са чупи и буталата не се топят
брезелчо може ако има желание да ви обясни за предварението и за това че не всеки може да го направи недупостимо
освен картите с предварението си има и лимитер на предварението
и ако го е правил някои които неразбира ефекта от тази манипулация ще е около 3-4% до достигане на лимитера
навремето купихме един пасат от германия с проблеми с мотора
когато го отворихме пьрвия целиндьр беше разтопен по сьщия начин а антифриза един такьв новичьк
имаше алуминии и в турбината
колата е прегрявана
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Вто 29 апр 2008 12:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Последствия при Помпа дюза
хмм.и аз да се включа че ме подразнихте и мене.комър раила има да яде доста хляб.и не само хляб ами и салам..докато стигне ПД.това че еку-то се затормозявало няма да го коментирам щото няма смисъл.другото което е че давате че комън раила има по нисък разход....ПД е мотора с наи-голямо кпд-45 процента което автоматично значи по нисък разход.да не говорим че при по голямото налягане се получава по голяма хомогенизация сместта(съответно ако е НАФТА а не някав боклук).при това се получава по голяма мошност и въртящ момент.другото което е че обслужването наистина е безбожно скъпо но искам да ми дадете 1 комън раил дето не е сменял нищо(попма,дузи ...) примерно за 500000 км.единственият проблем е че това е наи-шумният мотор на WV.
ПС.НЕКА КОМЕНТИРАТ ХОРА КОИТО СА КАРАЛИ И ПД И КОНЪН РАИЛ......
ПС.НЕКА КОМЕНТИРАТ ХОРА КОИТО СА КАРАЛИ И ПД И КОНЪН РАИЛ......
Re: Последствия при Помпа дюза
Напълно съм съгласен с колегата doktorec. Карам служебни Ситроен С5 2.2ХДИ и Пежо 406, комън рейл са и двете. Личния ми автомобил е Пасат Б5.5 1.9, 131 к.с., така че имам база за сравнение.
- erebus_odora
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 08 фев 2012 12:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Shumen
Re: Последствия при Помпа дюза
Аз си изпатих от помпа-дюза. карам Passat B5.5 2001г. 1,9 TDI 131 коня при мене се получи ръб в отворите където влизат помпа дюзите. Самите дюзи забелязах че се захващат само от едната страна в което не намирам никаква логика. тези двигатели не издържат над 100 000 км. Моя ремонт в момента ми възлиза на: глава 1480 лева, помпа дюза 950 лв. бройката(950x4=3800 лв). Още около 1000 лева за о-пръстени, гарантури, капак който се сменя задължително,масла и още други козметики . Още ремонта не е готов а и майсторлъка не е изчислен сами направете извод за помпа-дюза. Както казах и в моята тема за помпа-дюза е "Помпа-дюза е добър компот но да си остане на рафта" не е за джоба на срдностатистическия българин.
viewtopic.php?f=24&t=312217
viewtopic.php?f=24&t=312217
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Последствия при Помпа дюза
Колега,ти си единичен случай ,който страда толкова много на един път.В твоя случай най-голяма вина има "майстора".Не е трябвало да пипа главата-казаха ти го доказали се майстори от форума,но ти не ги послуша.Няма как да ме обедиш,че твоите дюзи са здали богу дух и четирите заедно. Как колата си караше без никакви проблеми и изведнъж вместо да сменим 0-пръстени за 200 лв ще сменяме глава за 1500лв и дюзи за 4000лв
.в този случай мога да кажа само едно-Докато има балъци ще живеят терикатите.
Всяко по-ново поколение мотори е по-калпаво и никога няма да изкарат колкото старите дизели с роторни помпи,но това е гонят се стандарти вече и така ще става и за напред.
Това че на теб ти е бил такъв късмета с колата и "майсторите' не значи че моторите са толкова кофти.
Моята също е ПД и за 65000км съм сменил една дюза втора ръка,съединител и турбо,но колата ми е на 300000км по километраж,а дали са само те сама си знае.
Според мен твоята кола ако показва 100 000км както казваш че такъв мотор не може да изкара и 100 000км явно е на толкова след 1 000 000км.
Както се казва жена и кола са ти на късмет.но явно с колата си ударил на кофти късмет,за което ти съчуствам

Всяко по-ново поколение мотори е по-калпаво и никога няма да изкарат колкото старите дизели с роторни помпи,но това е гонят се стандарти вече и така ще става и за напред.
Това че на теб ти е бил такъв късмета с колата и "майсторите' не значи че моторите са толкова кофти.
Моята също е ПД и за 65000км съм сменил една дюза втора ръка,съединител и турбо,но колата ми е на 300000км по километраж,а дали са само те сама си знае.
Според мен твоята кола ако показва 100 000км както казваш че такъв мотор не може да изкара и 100 000км явно е на толкова след 1 000 000км.
Както се казва жена и кола са ти на късмет.но явно с колата си ударил на кофти късмет,за което ти съчуствам
- Tedo-
- Мнения: 253
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Последствия при Помпа дюза
erebus_odora написа:Аз си изпатих от помпа-дюза. карам Passat B5.5 2001г. 1,9 TDI 131 коня при мене се получи ръб в отворите където влизат помпа дюзите. Самите дюзи забелязах че се захващат само от едната страна в което не намирам никаква логика. тези двигатели не издържат над 100 000 км...
Дали?
Моят е на наистина реални 165000км от които аз съм му навъртял 104000 от 2007г досега... Освен ангренаж нищо друго не е сменяно по мотора...
Мой познат има същия модел пасат на повече от 300 000км също без ремонти по мотора...
Грешката на човека с Туарега е, че не си е взел 3.0ТДИ пък да видим дали щеше да се счупи...
5-ка идва слаб, съответно често работи с голямо натоварване, прави се чип-тунинг и т.н. Един съсед също прави основен ремонт на 2.5ТДИ
- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Последствия при Помпа дюза
Тотално ме отказахте от бъдещата ми кола а именно Пежо 307 ХДИ.Много точно го каза един колега :Развали ли се нещо ще лее крокодилски сълзи.Добре ,че е форума за да чета а не да се набутам и после да плача!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта