Здравейте интересува ме някой дали е запознат с качеството на тези два модела съединители или да се ориянтирам към нещо друго. Благодаря предварително
http://www.ebay.co.uk/itm/F1-RACING-STA ... 4aab761cc8
http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-A3-1-8T- ... 3cbbb44b42
Мнения за съединители 18.Т
- Dido_Petrov
- Мнения: 400
- Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
- Автомобил: Polo 6N
- Двигател: 1.8 20VT
- Местоположение: Стара Загора
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Мнения за съединители 18.Т
От втория който си посочил съм слагал на един приятел на хондата и беше много доволен до към 300коня държеше на нормално каране но след един два старта и почваше да превърта но до тези коне няма да имаш грижи с него
- Dido_Petrov
- Мнения: 400
- Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
- Автомобил: Polo 6N
- Двигател: 1.8 20VT
- Местоположение: Стара Загора
Re: Мнения за съединители 18.Т
и аз за него се навивам а и без това мисля да не стигам тези коне
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 11 яну 2012 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Мнения за съединители 18.Т
rabotnika написа:От втория който си посочил съм слагал на един приятел на хондата и беше много доволен до към 300коня държеше на нормално каране но след един два старта и почваше да превърта но до тези коне няма да имаш грижи с него
Ъъъъъ? Бил е доволен, но все пак е превъртал?!
Колега, ако искаш нещо по-издръжливо от стоковия има вариянти, които според мен ще стъпят на доста по-разумни пари от това, което си посочил. Ползваха нещо от типа ВР6/Г60 или нещо такова. Има хора, които си се занимават с това и могат да ти го направят и да ти дадат доста повече инфо, кое как става. Но специално тези двата...

- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Мнения за съединители 18.Т
Каза ли нещо или аз не те разбрах?
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 11 яну 2012 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Мнения за съединители 18.Т
Ами по-скоро не си ме разбрал.
Как така хем превърта след 1-2 старта, хем е доволен?! Смисъл такъв, ако не мога да дам три пъти нормално газ на съединител за има няма 800лв по-добре да го хвърля!! За малко повече пари, тук ще ти наковат керамика, е вярно, че в случея се търси нещо по-нормално.
Как така хем превърта след 1-2 старта, хем е доволен?! Смисъл такъв, ако не мога да дам три пъти нормално газ на съединител за има няма 800лв по-добре да го хвърля!! За малко повече пари, тук ще ти наковат керамика, е вярно, че в случея се търси нещо по-нормално.
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Мнения за съединители 18.Т
scbroodwar написа:Ами по-скоро не си ме разбрал.
Как така хем превърта след 1-2 старта, хем е доволен?! Смисъл такъв, ако не мога да дам три пъти нормално газ на съединител за има няма 800лв по-добре да го хвърля!! За малко повече пари, тук ще ти наковат керамика, е вярно, че в случея се търси нещо по-нормално.
Много просто ти го обяснявам съединителя беше за първоначалния сетъп около 220коня но след смяна на турбина и биели и по агресивен ремап съединителя почна да превърта при нормално каране нямаше проблем та имах напредвид че за градско каране е идеален в сравнение с керамиката
- Dido_Petrov
- Мнения: 400
- Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
- Автомобил: Polo 6N
- Двигател: 1.8 20VT
- Местоположение: Стара Загора
Re: Мнения за съединители 18.Т
мен точно това ме интересуваше за градско дали става отговора беше да. От там нататък аз си решавам какво ще си взема. Благодаря на колегата rabotnika за информацията. Аз колата няма да я правя 500 конски сили и за това този ще ми върши идеална работа
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнения за съединители 18.Т
Dido_Petrov написа:...
Дидо, ако питаш мен не се занимавай с глупости. Ти си с 228мм съединител , но с демпферен маховик. Махай ги, сложи си твърд маховик от Г60/АБФ/9А...каквото намериш + притискател от Голф3 ВР6 (100лв е) и някакъв съединител с демпфери. Със стоков мотор си дето я има я няма 150магарета и това ще държи. Ще се наложи да се донапасне само разстоянието м/у притискател и аксиалния лагер или лагерпомпата (незнам с кое от двете си), но това няма да е проблем. Лично бих направил това, но ти си знаеш и избираш.
Аз в момента на грАдска-та съм така , но с 6 лъчева керамика с демпфери хенд мейд. 1000 безгрижни километра си имам вече а редовно и хвърлям съединителя в храстите при стартове

РАСО
- Dido_Petrov
- Мнения: 400
- Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
- Автомобил: Polo 6N
- Двигател: 1.8 20VT
- Местоположение: Стара Загора
Re: Мнения за съединители 18.Т
paco работата беше точно да не се занимавам с глупости относно сбирщайн съединителя а да е направо слагаш и караш бях обмислил вариянта със събиране но се отказах. Така и така вече е поръчан като дойде не зная дали ще монтирам веднага но като се монтира ще споделя плюсови и минуси (надявамс е да няма минуси)
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнения за съединители 18.Т
Няма лошо ве, просто щеше да излезе доста по-евтино.
-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Мнения за съединители 18.Т
Работата при него е, че иска да заложи на сигурно защото смяната ще е малко сложна 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта