Мнения за съединители 18.Т

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Dido_Petrov
Мнения: 400
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
Автомобил: Polo 6N
Двигател: 1.8 20VT
Местоположение: Стара Загора

Мнения за съединители 18.Т

Мнениеот Dido_Petrov » Нед 19 фев 2012 17:50


Здравейте интересува ме някой дали е запознат с качеството на тези два модела съединители или да се ориянтирам към нещо друго. Благодаря предварително
http://www.ebay.co.uk/itm/F1-RACING-STA ... 4aab761cc8
http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-A3-1-8T- ... 3cbbb44b42




Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Мнения за съединители 18.Т

Мнениеот rabotnika » Пон 20 фев 2012 9:33


От втория който си посочил съм слагал на един приятел на хондата и беше много доволен до към 300коня държеше на нормално каране но след един два старта и почваше да превърта но до тези коне няма да имаш грижи с него


Потребителски аватар
Dido_Petrov
Мнения: 400
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
Автомобил: Polo 6N
Двигател: 1.8 20VT
Местоположение: Стара Загора

Re: Мнения за съединители 18.Т

Мнениеот Dido_Petrov » Пон 20 фев 2012 17:35


и аз за него се навивам а и без това мисля да не стигам тези коне


scbroodwar
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 11 яну 2012 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Мнения за съединители 18.Т

Мнениеот scbroodwar » Чет 23 фев 2012 22:12


rabotnika написа:От втория който си посочил съм слагал на един приятел на хондата и беше много доволен до към 300коня държеше на нормално каране но след един два старта и почваше да превърта но до тези коне няма да имаш грижи с него



Ъъъъъ? Бил е доволен, но все пак е превъртал?!


Колега, ако искаш нещо по-издръжливо от стоковия има вариянти, които според мен ще стъпят на доста по-разумни пари от това, което си посочил. Ползваха нещо от типа ВР6/Г60 или нещо такова. Има хора, които си се занимават с това и могат да ти го направят и да ти дадат доста повече инфо, кое как става. Но специално тези двата... :не:


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Мнения за съединители 18.Т

Мнениеот rabotnika » Чет 23 фев 2012 22:45


Каза ли нещо или аз не те разбрах?


scbroodwar
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 11 яну 2012 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Мнения за съединители 18.Т

Мнениеот scbroodwar » Чет 23 фев 2012 22:48


Ами по-скоро не си ме разбрал.

Как така хем превърта след 1-2 старта, хем е доволен?! Смисъл такъв, ако не мога да дам три пъти нормално газ на съединител за има няма 800лв по-добре да го хвърля!! За малко повече пари, тук ще ти наковат керамика, е вярно, че в случея се търси нещо по-нормално.


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Мнения за съединители 18.Т

Мнениеот rabotnika » Чет 23 фев 2012 23:08


scbroodwar написа:Ами по-скоро не си ме разбрал.

Как така хем превърта след 1-2 старта, хем е доволен?! Смисъл такъв, ако не мога да дам три пъти нормално газ на съединител за има няма 800лв по-добре да го хвърля!! За малко повече пари, тук ще ти наковат керамика, е вярно, че в случея се търси нещо по-нормално.

Много просто ти го обяснявам съединителя беше за първоначалния сетъп около 220коня но след смяна на турбина и биели и по агресивен ремап съединителя почна да превърта при нормално каране нямаше проблем та имах напредвид че за градско каране е идеален в сравнение с керамиката


Потребителски аватар
Dido_Petrov
Мнения: 400
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
Автомобил: Polo 6N
Двигател: 1.8 20VT
Местоположение: Стара Загора

Re: Мнения за съединители 18.Т

Мнениеот Dido_Petrov » Чет 23 фев 2012 23:24


мен точно това ме интересуваше за градско дали става отговора беше да. От там нататък аз си решавам какво ще си взема. Благодаря на колегата rabotnika за информацията. Аз колата няма да я правя 500 конски сили и за това този ще ми върши идеална работа


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мнения за съединители 18.Т

Мнениеот paco » Пет 24 фев 2012 15:05


Dido_Petrov написа:...


Дидо, ако питаш мен не се занимавай с глупости. Ти си с 228мм съединител , но с демпферен маховик. Махай ги, сложи си твърд маховик от Г60/АБФ/9А...каквото намериш + притискател от Голф3 ВР6 (100лв е) и някакъв съединител с демпфери. Със стоков мотор си дето я има я няма 150магарета и това ще държи. Ще се наложи да се донапасне само разстоянието м/у притискател и аксиалния лагер или лагерпомпата (незнам с кое от двете си), но това няма да е проблем. Лично бих направил това, но ти си знаеш и избираш.

Аз в момента на грАдска-та съм така , но с 6 лъчева керамика с демпфери хенд мейд. 1000 безгрижни километра си имам вече а редовно и хвърлям съединителя в храстите при стартове :Mr Green Fun

РАСО


Потребителски аватар
Dido_Petrov
Мнения: 400
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
Автомобил: Polo 6N
Двигател: 1.8 20VT
Местоположение: Стара Загора

Re: Мнения за съединители 18.Т

Мнениеот Dido_Petrov » Пет 24 фев 2012 15:21


paco работата беше точно да не се занимавам с глупости относно сбирщайн съединителя а да е направо слагаш и караш бях обмислил вариянта със събиране но се отказах. Така и така вече е поръчан като дойде не зная дали ще монтирам веднага но като се монтира ще споделя плюсови и минуси (надявамс е да няма минуси)


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мнения за съединители 18.Т

Мнениеот paco » Пет 24 фев 2012 19:45


Няма лошо ве, просто щеше да излезе доста по-евтино.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Мнения за съединители 18.Т

Мнениеот golfmk1 » Пон 27 фев 2012 13:13


Работата при него е, че иска да заложи на сигурно защото смяната ще е малко сложна :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта