Климатроника дава грешка - Е6 service
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 02 окт 2006 18:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Климатроника дава грешка - Е6 service
В началото почна да се появява това съобшение като дам на контакт и след известно време като покарам изчезваше.Или климатроника изведнъж почваше да си работи въпреки това съобщение и след като изключа и включа контакта и съобщението си изчезваше.Дозаредих системата с фреон и климатроника тръгна но след известно време изведнъж се появи пак това съобщение "Е6 service" климатроника изведнъж отказа.Лошото сега е че хем не работи климатроника и съобщението е там,но и вентилаторите не духат на изпотените стъкла - просто ужас!Ако някой знае кво става да сподели моля.
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Ами най-вероятно системата е изпуснала фреона и датчиците за налягане не позволяват на компресора да се включи с цел да не се счупи.Пусни го да работи и се заслушай дали "чука" магнитния съединител на компресора и дали се товари мотора ( с една дума дали работи
).
ПП: ако не включва компресора: прецакан датчик, повреден съединител, изпуснал е фреона.

ПП: ако не включва компресора: прецакан датчик, повреден съединител, изпуснал е фреона.
Последна промяна от bobcho на Пон 02 окт 2006 22:39, променено общо 1 път.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Със и без компресор вентилатора трябва да си духа! Проблема ти е за електричар.Ако не ти е изгорял някой предпазител работата си опира до майстор и сваляне на таблото
Вчера се консултирах с майстор по климатици понеже съм си изключил съединителя на компресора за да не работи когато ми трябва топло. Та той каза да го пускам от време на време за малко, щото иначе маслото се утаява и има опасност през лятото ако го пусна изведнъж под пълно натоварване да блокира! (това всичкото важи за КЛИМАТРОНИК)

Вчера се консултирах с майстор по климатици понеже съм си изключил съединителя на компресора за да не работи когато ми трябва топло. Та той каза да го пускам от време на време за малко, щото иначе маслото се утаява и има опасност през лятото ако го пусна изведнъж под пълно натоварване да блокира! (това всичкото важи за КЛИМАТРОНИК)
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 02 окт 2006 18:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Оказа се че е една джаджа като термореле (не съм специалист затова извинете за терминологията) което давало сигнал за работа на вентилатора.А щом той не работел компютъра изключва нацяло климатроника, което обаче води до износване уплътнението на компресора и изтичането на фреона...кофти ама кеф.Джаджата струвала 180лв.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта