Проблем със спирачки на голф 4
Проблем със спирачки на голф 4
Здравейте колеги имам следния проблем: понеже ръчната не ми държеше реших да я натегна, ама никакъв ефект.Свалих задните колела и установих че накладките са за смяна.Но когато слагах новите накладки едното буталце нещо се беше спекло и се наложи да сваля целия апарат.Свалих апарата раздвижих буталцето(смених му и маншончето) след това си го монтирах отново.Започнах да обезвъздушавам ама уви без резултат(два пъти обиколих всички колела) уж няма въздух, а спирачки никакви даже сега и предните не държат,а преди това си бяха добре.Да не би да съм объркал нещо при обезвъздушаването: задно дясно-развивам леко щуцера един приятел помпи педала докато излезе плътна струя течност и така после задно ляво,предно дясно и ляво(като през цялото време доливам течност около 1 л. прекарах), но уви без резултат.Може ли помпата да се е прецакала изведнъж при положение че преди това предните спирачки си бяха наред и си спираше нормално?Педала потъва до долу и чак там хващат леко.Когато е на място ръчната държи, не може да потегли.Да продължавам ли да обезвъздушавам или има нещо друго?
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Проблем със спирачки на голф 4
Так питам те течността на спирачките която беше в системата, какъв и беше цвета, като на двигателно масло!? ако е така, проблема е централен, поради това че никой не си играе да сменя спирачната течност на определеното време или километри, тя разяжда гумичките на помпата. Системата работи докато не и смениш течността с нова, каквато трябва да е, поради това че гумата се е разтворила в нея я прави по-гъста и затова работи, после спира. За съжаление проблема се решава с нова помпа, а моя съвет е да погледнеш задните цилиндри на спирачките, погледни под маншоните, обикновенно там протичат.
Re: Проблем със спирачки на голф 4
колега спирачната течност е жълтеникава на цвят(по-светла от масло) и е бистра не е като боза или нещо такова.като гледам и новата която слагам е горе долу същия цвят.обаче днес като гледах забелязах че единия щуцер не може да се затегне и превърта резбата,дали не взима въздух оттам?ще трябва да го оправя някак си.ако обаче се окаже че е помпа как се сваля и има ли нещо по-специфично при сваляне и слагане?
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Проблем със спирачки на голф 4
При помпата няма нищо словно държи се на две гайки, и на нея са захвабати тръбите на спирачките. А щом не щуцера неможе да се затегне е проблем, оправи го и тогава пак обезвъздуши системата, но по диагонал, предно дясно - задно ляво и предно ляво със задно дясно.
- boraajm
- Мнения: 59
- Регистриран на: Съб 31 дек 2011 20:17
- Автомобил: VW BORA VAR.TDI.Comfo.Black met.
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Несебър
Re: Проблем със спирачки на голф 4
След интервенция по спирачките -винаги е така.Трябва да я покараш малко /внимателно/спирачките ще си дойдат/ Не разбрах при изгасен двг. -мек ли е педала?Ако хлътва постоянно -значи има въздух или теч!Иначе като я покараш накладките улягат постепенно и вс. ще е ОК
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Проблем със спирачки на голф 4
boraajm написа:След интервенция по спирачките -винаги е така.Трябва да я покараш малко /внимателно/спирачките ще си дойдат/ Не разбрах при изгасен двг. -мек ли е педала?Ако хлътва постоянно -значи има въздух или теч!Иначе като я покараш накладките улягат постепенно и вс. ще е ОК
Колега, какви са тия щуротии да кара без спирачки. По думите на колегата аз разбирам че няма никакви и това ме навява на мисълта че от някъде ИЗПУСКА или в помпата има въздух.
Re: Проблем със спирачки на голф 4
Ако обезвъздушаваш по този начин който си обяснил нищо няма да стане.Най напред помпиш и задържаш и тогава развиваш щуцера да пускаш течнос.А не да развиеш и помпиш.
- Erazer
- Мнения: 64
- Регистриран на: Съб 21 мар 2009 14:07
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем със спирачки на голф 4
Да възможно е да се е прецакала помпата при смяната на течността, ако не е сменяна никога. Но може и да не е обезвъздушена добре, пробвай на подемник да го направиш с дигнати колела във въздуха или направо отиди някъде да ти го направят, ако сам не си наясно как точно да я обезвъздушиш. И вече тогава като си сигурен че не е въздух най-вероятно е помпата, ако ти потъва педала още.
Re: Проблем със спирачки на голф 4
колеги никакъв резултат.смених апарата с друг,понеже нямаше как да оправя щуцера,смених спирачната помпа с друга,два пъти обезвъздушаване.уж няма въздух,но няма и спирачки.при изгасен двигател като припомпя педала се втвърдява и като задържа полека пропада,а при запален двигател си е доста мек и си потъва до долу(чак там има някаква наченка на спирачки ама....).вече не знам какво да мисля.явно теч няма понеже като налея спирачна течност си седи на едно ниво не се губи.помпата която сложих е втора ръка свалена от друг голф работеща преди това.понеже нова е доста цифра(аз съм в англия ако не съм споменал-180 паунда).дали и тя нещо не се е..ва.
- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем със спирачки на голф 4
Каква е тази цена за помпа-тя нова сигурно е по евтина
Преди да сипеш нова течност източи ли старата от системата(може да е влязъл въздух в хидроблока които по трудно излиза)или наливаш и помпаш докато новата не избута старата течност?

Re: Проблем със спирачки на голф 4
новата помпа струва толкова,а тази която взех е 20 паунда.не съм източвал старата течност.сега колко трябва да наливам?аз прекарах около 2л течност вече.а на самата помпа има два щуцера отгоре ттрябва ли да обезвъздушавам оттам или да продължавам да обезвъздушавам само от колелата?има ли значение дали ще е запален двигатела или загасен?
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Проблем със спирачки на голф 4
Със помпене не става. Най-добре със въздух не повече от 1,5bar да надуваш през капачката и всяко колело по отделно да го претакаш със по 0,5л гаранция ще излезе всичкият въздух.
- hayabusa_gsxr
- Мнения: 470
- Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
- Автомобил: Opel Vectra B
- Двигател: X20XEV
- Местоположение: Бургас/Варна
Re: Проблем със спирачки на голф 4
Обезвъздушава се по следния начин - Палиш колата, 1 човек вътре помпа "яростно" и накрая задържа педала натиснат,след което отвиваш и веднага пак завиваш без да е отпуснал педала - и така няколко пъти(колкото е необходимо) на всяко колело.Така както си го написал съм почти сигурен, че не сте обезвъздушили правилно.Най-добре е в сервиз нова течност+обезвъздушаване - не е кой знае колко скъпо.
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: Проблем със спирачки на голф 4
Колеги, при коли с ABS обезвъздушаването с помпане на педала просто не си е работа. Не че не става, напротив, става, ама е бавно и трябва да се направи правилно - както колегата е написал. Има една тема, където са предложени над 5 различни метода за обезвъздушаване, всички те са ефективни и всичките се свеждат до това да образуваш налягане от 1,5 до макс. 2 бара на казанчето с течност и да обиколиш колелетата.
Ако имаш въздух в ABS помпата трябва да я раздвижиш преди да обезвъздушиш. Това става или от output тестовете или с автоматизираната проецедура за обезвъздушаване - напиши brake bleeding в сайта на ross-tech и ще го намериш.
Не пречи да обезвъздушиш и съединителя - там може също да има въздух. Става по същия начин като при колелетата - има си щуцер.
Ако имаш въздух в ABS помпата трябва да я раздвижиш преди да обезвъздушиш. Това става или от output тестовете или с автоматизираната проецедура за обезвъздушаване - напиши brake bleeding в сайта на ross-tech и ще го намериш.
Не пречи да обезвъздушиш и съединителя - там може също да има въздух. Става по същия начин като при колелетата - има си щуцер.
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Проблем със спирачки на голф 4
icefire написа:Колеги, при коли с ABS обезвъздушаването с помпане на педала просто не си е работа. Не че не става, напротив, става, ама е бавно и трябва да се направи правилно - както колегата е написал. Има една тема, където са предложени над 5 различни метода за обезвъздушаване, всички те са ефективни и всичките се свеждат до това да образуваш налягане от 1,5 до макс. 2 бара на казанчето с течност и да обиколиш колелетата.
Ако имаш въздух в ABS помпата трябва да я раздвижиш преди да обезвъздушиш. Това става или от output тестовете или с автоматизираната проецедура за обезвъздушаване - напиши brake bleeding в сайта на ross-tech и ще го намериш.
Не пречи да обезвъздушиш и съединителя - там може също да има въздух. Става по същия начин като при колелетата - има си щуцер.
Точно започнах и аз да се замислям, колегата не е споменал никъде, че колата има ABS, то и е нормално кола от този период на произваодство няма начон да няма, ама ние тука си мислим за нормална система.
ABS-a е малко по-странен за обезвъздушаване, имаше и тук някъде писано как става.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта