Polo 6N AEА - запотяване отвътре
- pikara
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 04 мар 2008 19:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Polo 6N AEА - запотяване отвътре
Колеги от няколко дни колата ми е запотена отвътре рано сутрин даже единия ден беше по-студено и беше замръзнала отвън и отвътре? Парното взе бавно да го изчиства като дам на 3 вентилатора и понякога хвърчат малки парчета дунапрен да не би да се е запретнал нещо и за това да не духа както трябва?
- martom
- Мнения: 438
- Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1.4AEX
- Местоположение: Sofia
Re: Polo 6N AEА - запотяване отвътре
Кога за последно си сменял поленов филтър?И случайно да са ти мокри стелките на пода заедно с мокета?
- pikara
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 04 мар 2008 19:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Polo 6N AEА - запотяване отвътре
Колега мокри са стелките даже понамирисват кой е този филтър(на купето ли?)
- martom
- Мнения: 438
- Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1.4AEX
- Местоположение: Sofia
Re: Polo 6N AEА - запотяване отвътре
Да този е филтъра.А за водата защо не идеш на някоя автомивка да го изсмучеш с прахосмукачка.А като не караш колата махай стелките за да изсъхва по лесно.
- pikara
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 04 мар 2008 19:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Polo 6N AEА - запотяване отвътре
само този филтър не съм сменял!!!а защо излиза дунапрен от парното на прозореца?
Re: Polo 6N AEА - запотяване отвътре
И при мен излиза дунапрен ... Сигурно,защото колите ни са 95 набор а не 2005 :]
- martom
- Мнения: 438
- Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1.4AEX
- Местоположение: Sofia
Re: Polo 6N AEА - запотяване отвътре
И при мен излиза дунапрен.
-
nikolaitabakow
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пет 29 окт 2010 21:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Polo 6N AEА - запотяване отвътре
Колеги сменете си филтъра на купето,вечер като се прибирате колата да е добре затоплена и няма да имате проблеми.В студовете ми беше замръзнало в краката(не ми работи регулирането на парното по посоки
),с лопата махах леда,но нямам проблеми със стаклата.А за дунапрена-това е уплътнението на въздуховодите(където частите от въздуховодите влизат една в друга немците явно са преценили,че с дунапрен най-добре ще се уплътнят снадките
)
)- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Polo 6N AEА - запотяване отвътре
тея дунапрени на старите модели са от клапите,при вас не знам как е.А за стелките явно сте с мокетени.Забранявам ги,хвърляйте и слагайте гумени.Че влага задържат е ясно,ама и като се спарят как ухаят....
Re: Polo 6N AEА - запотяване отвътре
Филтъра е сменен,стелките са мокетни,но нямам проблем с миризма единствено ме дразнеше тва с дунапрена в началото,но му свикнах и на него 
- BruDoNe
- Мнения: 267
- Регистриран на: Вто 06 окт 2009 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Polo 6N AEА - запотяване отвътре
и от мойте духалки се подават дунапрени 
- pikara
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 04 мар 2008 19:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Polo 6N AEА - запотяване отвътре
Благодаря на всички за отговорите, не че беше чак толкова притеснително, но пак няколко съвета съвсем не са излишни 
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Polo 6N AEА - запотяване отвътре
При 6N и 6N2 клапите,които определят посоката на въздушния поток са същите,както при по-старите Поло-та и другите VW-та.Дунапрентъ е върху металните клапи,които са направени на дупки.Когато изпопада дунапрена,започва да не топли добре,да духа отвсякъде,без значение къде точно му е зададено и както сте забелязали - да излиза през духалките 
Принципно,когато положението стане достатъчно зле,се сваля таблото,разглобява се парното,клапите се облепят с алуминиево фолио,за да се запечатат дупките по тях (доста дупки са,за да са леки клапите) и всичко става екстра
При колите с климатик е доста важно клапите да са напълно ок,защото иначе смесва по малко топло със студено и никога не може да изкара максималната ефективност от климатика.

Принципно,когато положението стане достатъчно зле,се сваля таблото,разглобява се парното,клапите се облепят с алуминиево фолио,за да се запечатат дупките по тях (доста дупки са,за да са леки клапите) и всичко става екстра

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта
