
Падане на обороти Пасат Б3
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Падане на обороти Пасат Б3
Проблем ще има ,ако смуче някъде под Дросела(тампон моно,серво спирачки...)! 

Re: Падане на обороти Пасат Б3
гледам,клатя цялото моно с цел да чуя минимална промяна на оборотите,но йок.гледах маркуча към сервото,диодния клапан как да го изпитам и да съм сигурен,че не е от него .. 

-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Падане на обороти Пасат Б3
Вземи пръскало с вода и пръскай моното и вакуумните маркучи към сервото. Това се прави на работещ двигател, и слушаш дали има промяна. За всеки случай си покрий с една торбичка бобината, че после става...
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Падане на обороти Пасат Б3
kr1s0 написа:гледам,клатя цялото моно с цел да чуя минимална промяна на оборотите,но йок.гледах маркуча към сервото,диодния клапан как да го изпитам и да съм сигурен,че не е от него ..
Кое наричаш така?
Re: Падане на обороти Пасат Б3
ами клапана ,който пропуска въздух само в едната посока от под дросела до сервото точно,защото мислех,че ми казваш да проверя маркучите преди и след него
ъпдейт от днес .. нямам проблем с оборотите ,но работата на двигателя е накъсана на 1000оборота работеше сутринта,но някак си като натисна газта и аха аха аха тръгва на подпръцкване ,ако мога да се изразя така и се форсира,но си продължава накъсаната работа и на високите обороти,вървежа го няма.от утре започвам почистване на запалителната уредба ,палци,капачки квото да трябва да сменям,че откачих вече .. поболях се

ъпдейт от днес .. нямам проблем с оборотите ,но работата на двигателя е накъсана на 1000оборота работеше сутринта,но някак си като натисна газта и аха аха аха тръгва на подпръцкване ,ако мога да се изразя така и се форсира,но си продължава накъсаната работа и на високите обороти,вървежа го няма.от утре започвам почистване на запалителната уредба ,палци,капачки квото да трябва да сменям,че откачих вече .. поболях се

Re: Падане на обороти Пасат Б3
Абе човек, кажи какво си направил, какъв е този "ъпдейт".
RP-то, както си написал че ти е двигателя е много "дуракоустойчив". За да "подпръцква" има причина. Да най-честата е тампона под моно-то, но:
1. Провери си ангренажния ремък.
2. Провери елементите на запалителната система - свеши, кабели, бобина, палец и капачка.
Обърни особенно внимание на капачката - при студено тя се свива, но при топло се разширява и е много възможно тя да ти прави проблм. Огледай я вниматлно от вътре за тъмни черти. Ако ги има - сменяй!
Другият възможен проблем е бобината. При загряване, тя съшо може да създава проблеми!
Все пак е добре да отидеш на диагностика, или да си направиш сам тестер за грешки. Има много написано за това във форума.
За жалост, много неща при колите от тези години, могат да се хванат само ако ги караш с включен тестер...
RP-то, както си написал че ти е двигателя е много "дуракоустойчив". За да "подпръцква" има причина. Да най-честата е тампона под моно-то, но:
1. Провери си ангренажния ремък.
2. Провери елементите на запалителната система - свеши, кабели, бобина, палец и капачка.
Обърни особенно внимание на капачката - при студено тя се свива, но при топло се разширява и е много възможно тя да ти прави проблм. Огледай я вниматлно от вътре за тъмни черти. Ако ги има - сменяй!
Другият възможен проблем е бобината. При загряване, тя съшо може да създава проблеми!
Все пак е добре да отидеш на диагностика, или да си направиш сам тестер за грешки. Има много написано за това във форума.
За жалост, много неща при колите от тези години, могат да се хванат само ако ги караш с включен тестер...
Re: Падане на обороти Пасат Б3
приятелю в предишните страници ако беше погледнал щеше да прочетеш ,че със стробоскоп съм правил центровката края на лятото началото на есента.от само себе си е близко до невъзможното да се измести ,предвид това,че не са ме дърпали,не ми е гаснала на скорост колата,та да има шанс да прескача зъб или нещо такова.
проблем нямах допреди 1седмица с това,но не я бях палил колата 3 дни.днес я запалих и имах този проблем.разбира се,че ще проверя нещата,за които си писал.точно над теб споменах какво ще правя,стига да имам времето.ъпдейт имах предвид,за ъпдейт на проблемите .. отново
без грам лош тон казвам това,да не помислиш,че се заяждам
просто описвам проблемите си при евентуално решение на проблема в края да има всичките симптоми,с които съм се сблъскал в хода на "дефектирането" ако мога да се изразя така 
проблем нямах допреди 1седмица с това,но не я бях палил колата 3 дни.днес я запалих и имах този проблем.разбира се,че ще проверя нещата,за които си писал.точно над теб споменах какво ще правя,стига да имам времето.ъпдейт имах предвид,за ъпдейт на проблемите .. отново

без грам лош тон казвам това,да не помислиш,че се заяждам


- GOLF_SB_1991
- Мнения: 387
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 16:41
- Автомобил: VW JETTA MK2
- Двигател: JP
- Местоположение: troyan
Re: Падане на обороти Пасат Б3
Колега аз имам същия проблем,1,8 моно 90 коня,познат маистор каза че е от стъпковия мотор но нещто малко странна работа защото,когато тои го откачи от буксата и няма промяна в оборотите.Те постоянно играят около 900 и 850 а да не говорим за мизериите,че падат и до 200 300,та аз установих че като махна аз буксата и няма промяна веднага а след определени секунди се вкл авт.смокач и след това падат мн ниско оборотите и това се повтаря постоянно докато не закча буксата.Това е знак,че стъпковия мотор работи,а и като дадеш на контакт се чува как вутре червяка се движи,Аз имам ново моно с мотота на него но мисля само мотора да сменя но незнам дали трябва да му се правят настроики? Колега ще следя с интерес темата и развитието и ако при мен стане с моторчето ште пиша УСПЕХ! 

Re: Падане на обороти Пасат Б3
знам,че за местенето на моторчето за ПХ няма адаптация,докато при датчика за положение на дросела има
попрочети във форума,но мисля,че няма да имаш проблеми със смяната само на моторчето,но аз като гледам как хубаво е закътано без да се свали цялото моно мисля,че няма да стане

попрочети във форума,но мисля,че няма да имаш проблеми със смяната само на моторчето,но аз като гледам как хубаво е закътано без да се свали цялото моно мисля,че няма да стане

- GOLF_SB_1991
- Мнения: 387
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 16:41
- Автомобил: VW JETTA MK2
- Двигател: JP
- Местоположение: troyan
Re: Падане на обороти Пасат Б3
Да аз пробвах и последния болт одоло до капака така бешр затегнал,че превуртя гнездото но ако сваля капа на клапаните 6те стане но после гарнитура нова,а гледам,че ако сваля мотора калапата 6те се затвори изцяло а като сложа новия мотор дали компа ште го настрои сам ?
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Падане на обороти Пасат Б3
Как ще сваляш капака на клапаните бе човек!
Свали си моното,само с 4 болта е!

- GOLF_SB_1991
- Мнения: 387
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 16:41
- Автомобил: VW JETTA MK2
- Двигател: JP
- Местоположение: troyan
Re: Падане на обороти Пасат Б3
Да но после не трчбват ли нови гарнитъри и тампон на моното ?
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Падане на обороти Пасат Б3
GOLF_SB_1991 написа:Да но после не трчбват ли нови гарнитъри и тампон на моното ?
Моно-то се крепи на 4-ри болта М6.Отвиваш ги,накланяш моно-то така,че да ти е удобно да рзвиеш болтчето и слагаш другото моторче.Тампона не е необходимо да се маха.
- GOLF_SB_1991
- Мнения: 387
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 16:41
- Автомобил: VW JETTA MK2
- Двигател: JP
- Местоположение: troyan
Re: Падане на обороти Пасат Б3
Колега мерси но имаш ли възможнот със снимков материал да ми покажеш не,че не смея просто сега нямам финанси ако оплескам нешто 

- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Падане на обороти Пасат Б3
Снимки ще потърся по-късно. Иначе-сваля се гумения маркуч към моно-то(с две скоби) ,пластмасовия капак на моно-то(с три болтчета е),самото моно с 4-рите болтчета М6(трябва ти вложка 10 тип "гедоре").
Под пластмасовия капак ще видиш това(не чак толкова разглобено) и трябва да развиеш 4-те болтчета(под формата на квадрат).

Под пластмасовия капак ще видиш това(не чак толкова разглобено) и трябва да развиеш 4-те болтчета(под формата на квадрат).

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта