ПП. Вече за втори път срещам по улиците една много готина черна двойка, която най-вероятно е със такъв филтър, а звука, които издава е направо нещо невероятно, имам чувството, че вместо конусен филтър човека е монтирал басов говорител при двигателя! Смарзяващ звук, който ме кара да спра и да се заслушам!
Спортен филтьр- конусен или панелен ?
Да крайно време е някой със монтиран конусен спортен филтър на 16V двигател да пусне тук едно звуково файлче или видео, за да разберат хората за какъв звук става дума!
ПП. Вече за втори път срещам по улиците една много готина черна двойка, която най-вероятно е със такъв филтър, а звука, които издава е направо нещо невероятно, имам чувството, че вместо конусен филтър човека е монтирал басов говорител при двигателя! Смарзяващ звук, който ме кара да спра и да се заслушам!
ПП. Вече за втори път срещам по улиците една много готина черна двойка, която най-вероятно е със такъв филтър, а звука, които издава е направо нещо невероятно, имам чувството, че вместо конусен филтър човека е монтирал басов говорител при двигателя! Смарзяващ звук, който ме кара да спра и да се заслушам!
-
todis
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 02 сеп 2006 8:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
От вчера и аз съм с панелен от тези.
Резултати:
1. Звука е леко променен, звучи малко по-спортно;
2. пали по-лесно, без прескачане (с дизел съм!);
3. при промяна в подаването на гориво (педала до дупка - спирачка - пак газ до дупка) двигателя реагира по-добре, няма задавяне или "прихлъцване";
4. при високи обороти двигателя диша и не губи мощност.
Това е промяната, няма чувствителна разлика в мощността, но определено съм доволен. Филтъра е малко над 60 лева и трябва да се чисти доста по-често от тези 150.000 км които са написали в сайта. Погледнах го след 200 км и вече се бяха натрупали мушици и прах. Мисля да си сложа мрежичка която да обира по-едрите боклуци преди да стигнат до филтъра.
Резултати:
1. Звука е леко променен, звучи малко по-спортно;
2. пали по-лесно, без прескачане (с дизел съм!);
3. при промяна в подаването на гориво (педала до дупка - спирачка - пак газ до дупка) двигателя реагира по-добре, няма задавяне или "прихлъцване";
4. при високи обороти двигателя диша и не губи мощност.
Това е промяната, няма чувствителна разлика в мощността, но определено съм доволен. Филтъра е малко над 60 лева и трябва да се чисти доста по-често от тези 150.000 км които са написали в сайта. Погледнах го след 200 км и вече се бяха натрупали мушици и прах. Мисля да си сложа мрежичка която да обира по-едрите боклуци преди да стигнат до филтъра.
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Да точно това румолене или не знам как да го кажа се чува от спортния филтър макар че не е силно изразен понеже е от панел но от конуса е направо лудница и повече се чува в движение http://videos.streetfire.net/video/d174 ... bf6709.htm
- lz1kka
- Мнения: 295
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 9:57
- Автомобил: Audi S7
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
lz1kka написа:Карам VW PASSAT B5, 2001 година, 2000 кубика, 115 конски сили....
Възнамерявам да му сложа и аз едно спортно филтърче но така и не мога да направя разликата между панелен и конусовиден ?!Бихте ли ми разяснили малко кое е по-доброто в крайна сметка за мойта кола и какви са тези промени в звука за които всички говорите? Надявам се, че след като го сложа колата няма да ми бръмчи все едно отивам на рали или съм и лепнал Ремус?
Другият ми въпрос е какъв марков да си взема? Питам понеже единствената тунинг марка която знам е СПАРКО и както сами виждате не съм много в час... Нещо ми подсказва, че ако ми дадете някой приятен сайт в чужбина от който да поръчам ще е най-добре... Склонен съм да дам 100-150 лева и наистина искам да взема нещо перфектно.... Бихте ли ми разяснили какво и къде да го търся?
Абе не, че се опитвам да нахалствам но някой ще ми отговори ли на въпросите
ЕДИТ: Няма ли някой хубав он лайн магазин от който да можем да поръчваме от всякакви марки и модели на прилични цени. СПАРКО-то по добри ли са и от къде бих могъл да си закупя?
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Ами колега аз не съм кой знае какъв специалист но ще се опитам да ти отговоря.Значи разликата между панелен и конусен е че панелния се слага на мястото на оригиналния и става много лесно а при конуса се маха цялата филтърна кутия и се слага на тръбата но при него е необходино да се прави термо щит който да разделя филтъра с двигателя.Това се прави с цел да не засмуква топъл въздух от мотора понеже знаеш че колкото е по студен въздуха толкова е по добре.Така а разликата между двата е че конусния издава много специфичен спортен звук който е по изразен при по големите мотори а при конуса разликата в звука е много малка а при по малките мотори никаква.Аз лично то препоръчвам панелен за да не се занимаваш с термо щитове и тем подобни апък и ти казваш че не искаш да ти бучи а конуса точно това прави.Най хубавите и маркови филтри в БГ са K&N колегите от Пловдив ще те насочат от къде можеш да си го купишlz1kka написа:lz1kka написа:Карам VW PASSAT B5, 2001 година, 2000 кубика, 115 конски сили....
Възнамерявам да му сложа и аз едно спортно филтърче но така и не мога да направя разликата между панелен и конусовиден ?!Бихте ли ми разяснили малко кое е по-доброто в крайна сметка за мойта кола и какви са тези промени в звука за които всички говорите? Надявам се, че след като го сложа колата няма да ми бръмчи все едно отивам на рали или съм и лепнал Ремус?
Другият ми въпрос е какъв марков да си взема? Питам понеже единствената тунинг марка която знам е СПАРКО и както сами виждате не съм много в час... Нещо ми подсказва, че ако ми дадете някой приятен сайт в чужбина от който да поръчам ще е най-добре... Склонен съм да дам 100-150 лева и наистина искам да взема нещо перфектно.... Бихте ли ми разяснили какво и къде да го търся?
Абе не, че се опитвам да нахалствам но някой ще ми отговори ли на въпросите![]()
ЕДИТ: Няма ли някой хубав он лайн магазин от който да можем да поръчваме от всякакви марки и модели на прилични цени. СПАРКО-то по добри ли са и от къде бих могъл да си закупя?
- lz1kka
- Мнения: 295
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 9:57
- Автомобил: Audi S7
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
колега... много ти благодаря за отговора! Наистина съм доста заинтересуван от тея филтри но както ве4е стана ясно не съм много запознат... Разбрах каква е разликата като цяло. Преди малко отворих капака и ми се струва, 4е колата си има такава топлинна преграда при това оригинална. Самият филтър е отделен от двигателя с нещо като ламарина...В крайна сметка щом и двата вършат еднаква работа май ще си сложа панелен. !удех се моделите на СПАРКО дали си заслужават и от къде бих модъл да си купя?
До сега полу4их един телефон на 4овек в софия който продава такива работи... ще се радвам да се отзове и някой от Пловдив.
До сега полу4их един телефон на 4овек в софия който продава такива работи... ще се радвам да се отзове и някой от Пловдив.
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
Li4o написа:kav4o написа:А някой да е чувал или да има филтър SCT,че ми е интересно аз съм с такъв
Я виж тук
Благодарско колега,вече посетих адреса им в упътването ми го има,а това на снимката изглежда баси страхотията,жалко че не съм си намерил такъв:)
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13563
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
И тъй и тъй пишете за спортни филтри , а намират ли се кръгли / като на Ладите/.
На АЕЕ то филтъра е кръгъл като на моторите 1,4 л.
Проверявах диаметъра на фланеца към който е закрепен, но не свъпада с този на моноинжекцията 1,6 и 1,8л /иначе се намира капак за мноинжекцията заедно с цялата кутия за филтъра за 10-15 лв. втора младост.
На АЕЕ то филтъра е кръгъл като на моторите 1,4 л.
Проверявах диаметъра на фланеца към който е закрепен, но не свъпада с този на моноинжекцията 1,6 и 1,8л /иначе се намира капак за мноинжекцията заедно с цялата кутия за филтъра за 10-15 лв. втора младост.
- lz1kka
- Мнения: 295
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 9:57
- Автомобил: Audi S7
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Вчера отворих капака на Паста да разгледам какво става вътре и останах очуден след като стигнах до извода, че колата фабрично си има топлинна преграда между двигателя и филтъра.Представлява една дебела ламарина помежду им... Дали да не се замисля за слагане на конусовиден а не панелен филтър?
Също така имам приятел работещ във Ауто Плюс - София. Смятам от него да закупя въпросният артикул само дето не знам какви марки предлагат?!
Също така имам приятел работещ във Ауто Плюс - София. Смятам от него да закупя въпросният артикул само дето не знам какви марки предлагат?!
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
K&N е марката, иначе с панелния ще си спестиш доста пипане по колата. Лично аз не обичам някой да си "оставя ръцете" и затова предпочитам модификации, които стават с най-малко човъркане по колата
Би трябвало конусния да е малко по-добър от панелния (по-висока пропускливост на въздух), най-малкото заради формата му, обаче монтажа е по-сложен и трудоемък
Би трябвало конусния да е малко по-добър от панелния (по-висока пропускливост на въздух), най-малкото заради формата му, обаче монтажа е по-сложен и трудоемък
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
lz1kka написа:Е при положение, че явно си имам топлинна преграда то тогава какво остава... маха се стария и се слагат само 1-2 тръби към конусния. Прав ли съм или греша? Кое му е толкова сложното? Държа да отбележа, че никога не съм се сблъсквал с такива чаркалъци така, че е възможно да говоря пълни глупости
Разни датчици или маркучи , ако имаш включени във филтърната кутия къде ще се дянат. Е това усложнява също.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз от днеска съм с панелен К&Н и останах доволен.
Не очаквах да има някакъв ефект, но се оказа, че съм грешил.
Респонса малко се подобри и над 3000 об/мин вади доста приятен звук. Не знам дали си внушавам, но ми се струва, че колата набира малко по-добре. Също така имам и конусен филтър Injen - който ще монтирам по нататък, че сега не ми се занимава с изолации и ще пиша какви разлики съм усетил.
На бул. България от Бояна надолу има ли спийд камери, че точно под моста на околовръстното минах с еб@ти скороста тествайки филтъра
Не очаквах да има някакъв ефект, но се оказа, че съм грешил.
Респонса малко се подобри и над 3000 об/мин вади доста приятен звук. Не знам дали си внушавам, но ми се струва, че колата набира малко по-добре. Също така имам и конусен филтър Injen - който ще монтирам по нататък, че сега не ми се занимава с изолации и ще пиша какви разлики съм усетил.
На бул. България от Бояна надолу има ли спийд камери, че точно под моста на околовръстното минах с еб@ти скороста тествайки филтъра
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта