Спирачки 256 към 288 помагайте

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
olimpiaivo
Мнения: 159
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Спирачки 256 към 288 помагайте

Мнениеот olimpiaivo » Чет 23 фев 2012 19:21


_NqKoI_ написа:аз исках да остана на 4 по 100 .. да взема всичко от абф и да ползвам моята главина и да взема дискове за г60... но така и не разбрах ще стане ли номера ... :screwy

Не става с дискове от г60 изнасянето на диска спрямо главината е много различно от това на диск за 5по100 било той 280 или 288мм




Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: Спирачки 256 към 288 помагайте

Мнениеот yoan4o » Пет 24 фев 2012 10:28


288мм. за Голф 3 е с офсет 28,2мм.

brembo288_G3.JPG


В момента офсета ти е 38,7мм.

http://bremboaftermarket.com/En/Car_Dis ... ster=27106

Дали ще стане при тая разлика без да се сменя окачването? :roll:

То е повече от ясно.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Спирачки 256 към 288 помагайте

Мнениеот radi_nrj » Пет 24 фев 2012 11:10


Взимаш си съпорти за 280mm и си слагаш дискове от G60 и си готов. Така хем имаш добри спирачки, хем оставаш 4х100. Ако мислиш да минаваш на 288mm просто вземи всичко необходимо по главините и минавай на 5х100.

Апарат грилинг/лукас 54 с такива си в момента, но има 2 вариант на тези апарати - за плътен и за вентилиран диск. На външен вид са еднакви ама на единия челюстта му е по-щирока. Аз бях на 256mm плътни и смених и апаратите за да мога да слагам дебели накладки.

Ето резултата:
Тук виси стария апарат, който също щеше да свърши работа ако бяхме взели по-тънки накладки.
Изображение

Ето как 280mm пълни джанти 15-ки
Изображение


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Спирачки 256 към 288 помагайте

Мнениеот pe6kata » Пет 24 фев 2012 19:58


yoan4o написа:288мм. за Голф 3 е с офсет 28,2мм.


В момента офсета ти е 38,7мм.


ще подложи втулки м/у супорта и шенкела, за да изтегли апарата навътре дотолкова че самия апарат да дойде на диска


Потребителски аватар
olimpiaivo
Мнения: 159
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Спирачки 256 към 288 помагайте

Мнениеот olimpiaivo » Съб 25 фев 2012 2:15


pe6kata написа:
yoan4o написа:288мм. за Голф 3 е с офсет 28,2мм.


В момента офсета ти е 38,7мм.


ще подложи втулки м/у супорта и шенкела, за да изтегли апарата навътре дотолкова че самия апарат да дойде на диска

Принципно става но диска на г60 няма необходимата площ на която да легне накладката за 288мм.Дисковете за г60 са за доста по малка накладка която хваща в горния край,а в долния има към 2см. кухо растояние в което се виждат оребренията,на снимката по горе се вижда за какво става въпрос.


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: Спирачки 256 към 288 помагайте

Мнениеот 6669 » Съб 25 фев 2012 2:32


pe6kata написа:
yoan4o написа:288мм. за Голф 3 е с офсет 28,2мм.


В момента офсета ти е 38,7мм.


ще подложи втулки м/у супорта и шенкела, за да изтегли апарата навътре дотолкова че самия апарат да дойде на диска

Аз го бях решил с подлагане на фланец между диска и главината.

Това са 2те решения като цяло за да останеш на 4 болта
Подлагаш фланец между диска и главината и така джантата ще ти застане там където е в момента
Подлагаш втулки между апарата и шенкела и джантата ще ти се прибере навътре с 10мм :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: yorkishev и 56 госта