Б4 автоматик VR6 , 2.8L рита

Техническа и сервизна информация за Passat
georgi6

Б4 автоматик VR6 , 2.8L рита

Мнениеот georgi6 » Съб 25 фев 2012 4:57


Здравейте колеги!
Карам пасат Б4 автоматик VR6 , 2.8L. Отвреме на време хвърля къчове - като съм спрял на кръстовище или просто съм отпуснал газта и след малко давам газ нормално (не пълна) колата рязко предърпва( еднократно) и се чува и едно силно "дум". Съмнявам се че причината идва от трансмисията. Подобно ритане става като пуснете съединителя отведнаж. Възможно ли е от недостатъчно масло (или остаряло) да прави тези мизерии?




Потребителски аватар
sno
Мнения: 247
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 20:53
Автомобил: Голф 4
Двигател:

Re: Колата рита

Мнениеот sno » Съб 25 фев 2012 9:12


Провери колко е маслото в кутията и ако е малко долеи,ако не си го сменял скоро го смени.


Потребителски аватар
qncho
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 23 юни 2009 16:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Колата рита

Мнениеот qncho » Съб 25 фев 2012 17:17


Може да имаш скъсан тампон на двигателя


georgi6

Re: Колата рита

Мнениеот georgi6 » Съб 25 фев 2012 17:24


Масло на трансмисия не съм сменял. Знам че е за смяна - колата я имам от 3 години. Някъде четох, че за да се провери маслото се разкъсва някаква гумена тапа и после се слага нова. По официални данни маслото го дават вечно, запечатено.
Но както знаете вечни неща няма. Някой сменял ли е масло на автоматична трансмисия? Какъв тип, колко, маслен филтър.
Благодаря за отговорите !


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Б4 автоматик VR6 , 2.8L рита

Мнениеот zfa159 » Съб 25 фев 2012 17:34


От човек,който прави автоматици от много време, знам едно - за да няма ядове и кутията да работи безупречно с течение на времето,маслото се сменя всяка година,без значение от километрите,които са изминати и е най-добре да бъде оригиналното за съответната марка автомобил.Дават го вечно,защото е предвидено да я караш 3-4-5 години,да минеш 100-150 000 и да я изхвърлиш след това,а не да я търкаляш 400 000 и/или 15-20 години 8)
По повод смяната и т.н. - наскоро писах в една тема - най-добре е в сервиз,който се занимава с тези неща,защото си има машини за целта и не е толкова просто,като на ръчната трансмисия - източваш старото и наливаш новото.Има тънкости,които и аз не знам в детайли.
:beer


Потребителски аватар
ivchoto
Мнения: 341
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
Автомобил: SUBARU OUTBACK
Двигател: 2000
Местоположение: bg okolo plovdiv

Re: Б4 автоматик VR6 , 2.8L рита

Мнениеот ivchoto » Съб 25 фев 2012 19:10


Колега аз от близо 3 години карам В3 автоматик,за това време съм сменял 2 пъти масло и филтър на кутията.Невярвам твойта да е по различна от мойта кутия,на нея си има щека за мерене и няма никакви гумени тапи които се късат за да се налеи или провери маслото,затова закарай я на сервиз който с това се занимава за да ти го сменят.Събира около 3.5-3.8 л.,сменя се филтъра и гарнитурата на картера. :beer


georgi6

Re: Б4 автоматик VR6 , 2.8L рита

Мнениеот georgi6 » Вто 28 фев 2012 0:48


Трансмисионната кутия е различна и няма щека за мерене. Отне ми седмица за да си набавя материалите.
Маслото го поръчах по интернет и ще дойде от 1000 мили. Капачката с тапата ги намерих само при дилъра. Филтъра го намерих в редовен магазин + маркуч с който да налея течността. 17.мм шестограм - от специализиран магазин. Еврейска звезда Т27 и Т30 от приятел. Доколкото разбрах от форумите тази система не се промива. Как да проверя нивото на маслото като няма щека?
Маслото го сменят само при дилъра - 350 долара. Ако си го сменя сам - около 130.


georgi6

Re: Б4 автоматик VR6 , 2.8L рита

Мнениеот georgi6 » Сря 29 фев 2012 6:44


http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=64342

Смених маслото - оказа се 700мл по-малко.Сега го няма това ритане.

Как да сменим маслото
viewtopic.php?f=6&t=316650



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта