Колеги решил съм да сменям голфарата, старата щя я пенсионирам като я дам на бащата, та харесал съм 2.0 GTI 96г.AGG - мотора, кажете менния, как се газифицира, струва ли си или да стискам джоба и да мисля за 4-ка. Какво да гледам преди да я купя. Освен по-големия данък, колко повече ще харчи.
Благодаря предварително за съдеиствито.
От Голф 3 - 1,6 ABU 94г. на 2,0 AGG 96г.
Re: От Голф 3 - 1,6 ABU 94г. на 2,0 AGG 96г.
Из форума има няколко теми подобни и като цяло си трябва ГИ. Има варианти и с обикновена, но не се знае дали ще гръмне и клапата ще освободи ли налягането овреме.
Разликата извънградско не вярвам да е съществена, градско по-големият мотор си гори повече. Зависи за какво го ползваш.
Аз бих си взел "малкото" ГТИ, един ГИ е 900 лв., а има и на изплащане.
Разликата извънградско не вярвам да е съществена, градско по-големият мотор си гори повече. Зависи за какво го ползваш.
Аз бих си взел "малкото" ГТИ, един ГИ е 900 лв., а има и на изплащане.
Re: От Голф 3 - 1,6 ABU 94г. на 2,0 AGG 96г.
Колега ето конкретни отговори на поставения от теб въпрос:
viewtopic.php?f=22&t=309660&hilit=gti
viewtopic.php?f=22&t=85342&hilit=gti
Аз карам 2Е който е по-стар от AGG и съм много доволен.Най-съм очарован от 1.6 AEK добър вървеж с добър разход,говорим градско.Извънградско при 120-140 гори доста повече от 2.0 мАторите.
viewtopic.php?f=22&t=309660&hilit=gti
viewtopic.php?f=22&t=85342&hilit=gti
Аз карам 2Е който е по-стар от AGG и съм много доволен.Най-съм очарован от 1.6 AEK добър вървеж с добър разход,говорим градско.Извънградско при 120-140 гори доста повече от 2.0 мАторите.
- kr1sh0
- Мнения: 202
- Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
- Автомобил: BMW
- Двигател: 335d
- Местоположение: София
Re: От Голф 3 - 1,6 ABU 94г. на 2,0 AGG 96г.
Имах закратко само че 2Е мотор, гореше 13-14 газ с обикновена газова, бензин към 11. Дълъг път може би около 9газ..
По-добре е ГИ, ако имаш възможност, а най-добре да издебнеш с вече сложена и настроена газова, има вариянт и за обикновена газова, моя беше с обикновена и винаги дебнеш запалителната система да е перфектно изрядна, че като гръпне няколко пъти дебитомера или се прецаква и почва да се спъва и да работи зле на бензин, или направо спира да работи, защото на 2Е-то (на АГГ нз как е, сигурно същия) дебитомера е с лопатка.. тя се криви и чупи и става кофти. ГИ е най-добре, обикновена АГУ е компромисен вариянт.
По-добре е ГИ, ако имаш възможност, а най-добре да издебнеш с вече сложена и настроена газова, има вариянт и за обикновена газова, моя беше с обикновена и винаги дебнеш запалителната система да е перфектно изрядна, че като гръпне няколко пъти дебитомера или се прецаква и почва да се спъва и да работи зле на бензин, или направо спира да работи, защото на 2Е-то (на АГГ нз как е, сигурно същия) дебитомера е с лопатка.. тя се криви и чупи и става кофти. ГИ е най-добре, обикновена АГУ е компромисен вариянт.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: От Голф 3 - 1,6 ABU 94г. на 2,0 AGG 96г.
Късно виждам темата
Само ГИ и въобще недей гледай мнения за 2Е - там са 4 пишки пръскащи/ поливащи / едновременно.
На AGG ти=о , както и на ADY макс въртящ моменнт е още на 2400 об- идеално за икономично каране.
Само ГИ и въобще недей гледай мнения за 2Е - там са 4 пишки пръскащи/ поливащи / едновременно.
На AGG ти=о , както и на ADY макс въртящ моменнт е още на 2400 об- идеално за икономично каране.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта