От Голф 3 - 1,6 ABU 94г. на 2,0 AGG 96г.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
nedjalko1
Мнения: 46
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

От Голф 3 - 1,6 ABU 94г. на 2,0 AGG 96г.

Мнениеот nedjalko1 » Съб 25 фев 2012 19:30


Колеги решил съм да сменям голфарата, старата щя я пенсионирам като я дам на бащата, та харесал съм 2.0 GTI 96г.AGG - мотора, кажете менния, как се газифицира, струва ли си или да стискам джоба и да мисля за 4-ка. Какво да гледам преди да я купя. Освен по-големия данък, колко повече ще харчи.
Благодаря предварително за съдеиствито.




Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: От Голф 3 - 1,6 ABU 94г. на 2,0 AGG 96г.

Мнениеот sam_boha » Съб 25 фев 2012 19:37


Из форума има няколко теми подобни и като цяло си трябва ГИ. Има варианти и с обикновена, но не се знае дали ще гръмне и клапата ще освободи ли налягането овреме.
Разликата извънградско не вярвам да е съществена, градско по-големият мотор си гори повече. Зависи за какво го ползваш.
Аз бих си взел "малкото" ГТИ, един ГИ е 900 лв., а има и на изплащане.


vw101
Мнения: 149
Регистриран на: Нед 10 окт 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: От Голф 3 - 1,6 ABU 94г. на 2,0 AGG 96г.

Мнениеот vw101 » Чет 08 мар 2012 17:51


Колега ето конкретни отговори на поставения от теб въпрос:
viewtopic.php?f=22&t=309660&hilit=gti

viewtopic.php?f=22&t=85342&hilit=gti
Аз карам 2Е който е по-стар от AGG и съм много доволен.Най-съм очарован от 1.6 AEK добър вървеж с добър разход,говорим градско.Извънградско при 120-140 гори доста повече от 2.0 мАторите.


Потребителски аватар
kr1sh0
Мнения: 202
Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
Автомобил: BMW
Двигател: 335d
Местоположение: София

Re: От Голф 3 - 1,6 ABU 94г. на 2,0 AGG 96г.

Мнениеот kr1sh0 » Съб 10 мар 2012 19:38


Имах закратко само че 2Е мотор, гореше 13-14 газ с обикновена газова, бензин към 11. Дълъг път може би около 9газ..

По-добре е ГИ, ако имаш възможност, а най-добре да издебнеш с вече сложена и настроена газова, има вариянт и за обикновена газова, моя беше с обикновена и винаги дебнеш запалителната система да е перфектно изрядна, че като гръпне няколко пъти дебитомера или се прецаква и почва да се спъва и да работи зле на бензин, или направо спира да работи, защото на 2Е-то (на АГГ нз как е, сигурно същия) дебитомера е с лопатка.. тя се криви и чупи и става кофти. ГИ е най-добре, обикновена АГУ е компромисен вариянт.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: От Голф 3 - 1,6 ABU 94г. на 2,0 AGG 96г.

Мнениеот kris11 » Вто 03 апр 2012 19:10


Късно виждам темата
Само ГИ и въобще недей гледай мнения за 2Е - там са 4 пишки пръскащи/ поливащи / едновременно.
На AGG ти=о , както и на ADY макс въртящ моменнт е още на 2400 об- идеално за икономично каране.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта