1.4mi ,60hp, до 95 год. спря да пали
Re: 1.4mi ,60hp, до 95 год. спря да пали
не бе колега freestyler911 не се засягай, оценявам и слушам това което казваш. Аз лично наистина не разбирам от електротехника само колкото да свържа двата края да не съм хептен бос. Аз ако разбирах нямаше да пускам тема. Още веднъж благодаря за отделеното време на всички
Re: 1.4mi ,60hp, до 95 год. спря да пали
а още един може би некомпетентен въпрос. Бобината е капсулована с комутатора и ако ги сложа във фурната да се нагреят няма ли да му стане нещо на комутатора
- ktamen
- Мнения: 6386
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: 1.4mi ,60hp, до 95 год. спря да пали
Май всички електронни елементи издържат поне 150 градуса. Гледай да не са повече градусите 
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: 1.4mi ,60hp, до 95 год. спря да пали
Ако се притесняваш да не прегрееше, нагрявай със сешоар.
Важно е да се затопли и да изпари влагата в порите/пукнатините на изолатора.
Важно е да се затопли и да изпари влагата в порите/пукнатините на изолатора.
Re: 1.4mi ,60hp, до 95 год. спря да пали
тази процедура с оправянето на старата задължително ще го направя, но мисля да ми остане и за резервна комай че доста съм се наплашил с тея внезапни угасвания насред пътя. Сега се сещам че в началото като я купувах ми направи подобен проблем с гасненето и се оправи от свещи, та като ме предупредихте и за тях също бяхте прави. Накрая виждам и една диагностика ей така за успокоение може би и се надявам че кошмарът ще приключи 
Re: 1.4mi ,60hp, до 95 год. спря да пали
колеги взех си нова бобина (в неделя малко трудно НО който търси намира) не е нещо марка-70 камъка и не знам колко ще издържи но спря да ми хвърля искри по корпуса и. Все още не съм минавал през локви за проба, но не съм и ентусиазиран нещо да го правя проблема ми е оправен
Изключително много благодаря на всички помогна ли ми чрез съвет как да си оправя проблема
за всички за напред четете тая тема за да знаете какъв може да ви е евентуално проблема по колата ,благодаря още веднъж на всички и лека и безаварийна
Изключително много благодаря на всички помогна ли ми чрез съвет как да си оправя проблема
за всички за напред четете тая тема за да знаете какъв може да ви е евентуално проблема по колата ,благодаря още веднъж на всички и лека и безаварийна
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: 1.4mi ,60hp, до 95 год. спря да пали
Направи си старата бобина както ти казах. За 3 лева ще имаш резерва.
Не минавай през локви ... не е добра идея.
Ако искаш да нямаш този проблем по продължително се замисли за подложка под бобината на разстояние за да не пръска вода върху нея.
Със здраве.
Не минавай през локви ... не е добра идея.
Ако искаш да нямаш този проблем по продължително се замисли за подложка под бобината на разстояние за да не пръска вода върху нея.
Със здраве.
- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: 1.4mi ,60hp, до 95 год. спря да пали
freestyler911 написа:Аз казах каквото трябва.
Правете каквото искате колите са си ваши. Щом сте решили да откривате топлата вода.- Можеш , чети тук -> viewtopic.php?f=26&t=27504&hilit=%D0%9F%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%BB%D0%B0+%D0%B7%D0%B0+%D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5Iezekil написа:не мога да го изтрия..мислех че ти го караш да я изгори и кой ти каза,че имам х..
Не е нужно да имаш х*й за да знаеш че ако го удариш с чук боли.
Не знам кой/коя си, но определено не отбираш от електротехника.
Явно е че не отбирам от електротехника,щото си меря кабелите с ток,а не с мултицет.Погледнах темата,която си ми препоръчал и видях,че не можеш да обиждаш и да пишеш нецензурни думи.Явно не мога и да чета,щото не видях нищо за триене на мнение.Оня ден трих в друга тема но в тая нямам необходимата иконка.
Към автора-радвам се че сам си диагностицира проблема и го отремонтира по свое усмотрение.То беше твърде явно какво е,но ако пак имаш проблем си смени свещите първо.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: 1.4mi ,60hp, до 95 год. спря да пали
...Темата е за ключ и съм сигурен ,че преди колегата/колежката да отговори на въпроса ми ще я заключат.
Много държа да отбележиш къде и коя е нецензурната дума (цензурирана е със * ).
При положение ,че кабел нямам какво да му се мери освен дали не е прекъснат, а да не говорим че в случая става въпрос за здравина на изолацията , а ти едва ли имаш в домашни условия къде да я тестваш. (http://www.anipal.eu/postimages/thumb_2 ... 10-5HB.jpg - ако си наясно какво е това и колко е голямо ... няма да говоря как се ползва.
При все че кабелите на свещите се гледат за корониране (не намерих снимка или в уикипедия материал) държа да обясниш КАК СЕ МЕРИ С ТОК????
Токът в тези кабели е незначителен , като пикът му е при получаване на искра.
Следва въпросът към тебе колко ток тече в тези кабели?
Ще те открехна че разряди има при високо напрежение , а токът се определя от консуматора. Колко вата са ти свещите?
Колкото до другото, ако няма корониране или напукана изолация, проблема е в свещите или в лулите.
Айде жив и здрав (жива/здрава).
Ако заключат темата отговори ми на лични, че ми е интересно.
Много държа да отбележиш къде и коя е нецензурната дума (цензурирана е със * ).
При положение ,че кабел нямам какво да му се мери освен дали не е прекъснат, а да не говорим че в случая става въпрос за здравина на изолацията , а ти едва ли имаш в домашни условия къде да я тестваш. (http://www.anipal.eu/postimages/thumb_2 ... 10-5HB.jpg - ако си наясно какво е това и колко е голямо ... няма да говоря как се ползва.
При все че кабелите на свещите се гледат за корониране (не намерих снимка или в уикипедия материал) държа да обясниш КАК СЕ МЕРИ С ТОК????
Токът в тези кабели е незначителен , като пикът му е при получаване на искра.
Следва въпросът към тебе колко ток тече в тези кабели?
Ще те открехна че разряди има при високо напрежение , а токът се определя от консуматора. Колко вата са ти свещите?
Колкото до другото, ако няма корониране или напукана изолация, проблема е в свещите или в лулите.
Айде жив и здрав (жива/здрава).
Ако заключат темата отговори ми на лични, че ми е интересно.
- ktamen
- Мнения: 6386
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: 1.4mi ,60hp, до 95 год. спря да пали
freestyler911 написа:
Ще те открехна че разряди има при високо напрежение , а токът се определя от консуматора.
Колко ще е тока, ако на мястото на едната свещ сложа консуматор със съпротивление 1 ом

- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: 1.4mi ,60hp, до 95 год. спря да пали
Ще се изпитваме със закона на Ома ли?
Ми сметни си го имаш калкулатор, знаеш колко е напрежението .... или и това не знаете?
Да не забравиш да превърнеш във [V] ..... че с тия [kV] като знам първолаците как се бъркат с нулите ....
Сподели после ще издържи ли проводника такъв товар .
Обясни защо, кажи какви са причините да издържи/не издържи.
Кажи какво сечение е нужно за такъв консуматор...
Както се казва обоснови се.
Аз повече няма нищо да напиша в тая тема.
Професорите са много. Но "Ще следя с интерес" както е модерно да се пише в Силов тунинг.
Поздрави.
Ми сметни си го имаш калкулатор, знаеш колко е напрежението .... или и това не знаете?
Да не забравиш да превърнеш във [V] ..... че с тия [kV] като знам първолаците как се бъркат с нулите ....
Сподели после ще издържи ли проводника такъв товар .

Обясни защо, кажи какви са причините да издържи/не издържи.
Кажи какво сечение е нужно за такъв консуматор...
Както се казва обоснови се.
Аз повече няма нищо да напиша в тая тема.
Професорите са много. Но "Ще следя с интерес" както е модерно да се пише в Силов тунинг.
Поздрави.
- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: 1.4mi ,60hp, до 95 год. спря да пали
уу леле,леле...Ако искаш се пробвай да познаеш и моя двигател ,да не би да съм мултиинжекцион?
Как меря ли?Меря като извадя кабела и гледам има ли искра,така меря.Нито съм ти колега,нито колежка/не работя токове/.Нецензурната дума си е нецензурна,това че Ти си си я цензурирал,по смисъла и приложението което си и дал,пак остава нецензурна,ама ти това си го знаеш.Закона на омА нас не ни интересува на пътя,щото не си носим книжки да сверяваме замерванията си.
Понеже няма да отговаряш не искам да останеш с лоши впечатления.Не е нужно да одбираме от електроника за да си сменяме бобините и свещите,че и капачките и палците.А тока се мери с консуматор,в нашите мрежи е безкраен...
Много хитро решение даде за капсуловане,евала.Личи си че си се занимавал.Нека си помагаме,каквато е идеята...без лошо.
Как меря ли?Меря като извадя кабела и гледам има ли искра,така меря.Нито съм ти колега,нито колежка/не работя токове/.Нецензурната дума си е нецензурна,това че Ти си си я цензурирал,по смисъла и приложението което си и дал,пак остава нецензурна,ама ти това си го знаеш.Закона на омА нас не ни интересува на пътя,щото не си носим книжки да сверяваме замерванията си.
Понеже няма да отговаряш не искам да останеш с лоши впечатления.Не е нужно да одбираме от електроника за да си сменяме бобините и свещите,че и капачките и палците.А тока се мери с консуматор,в нашите мрежи е безкраен...
Много хитро решение даде за капсуловане,евала.Личи си че си се занимавал.Нека си помагаме,каквато е идеята...без лошо.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта