как семаха имобилаизера на голф 3 1,9тди 90коня 1996г

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
svilen73
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 21 ное 2010 15:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

как семаха имобилаизера на голф 3 1,9тди 90коня 1996г

Мнениеот svilen73 » Нед 26 фев 2012 14:25


изгасна и краи vagcoma каса имобилизер проблем




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7920
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq FL + Passat B4 Syncro
Двигател: DXRB AGG
Местоположение: София
Контакти:

Re: как семаха имобилаизера на голф 3 1,9тди 90коня 1996г

Мнениеот zfa159 » Нед 26 фев 2012 16:47


Схемата му е елементарна но по нея няма да разбереш какво му има :
имаш гривна,която чете контактния ключ,намира се около патрона,под пластмасата.От нея проводника влиза в една черна кутиика,която е имо-то.В него влизат още - К-линия от ОДБ буксата,за диагностика (сив кабел) и излиза К-линия към компютъра на колата (сиво-бял).
имаш един кафяв,който е маса и един черен,който е + през контакт.
Това е всичко,което има по имо-то.То чете ключа и казва по К-линията дали моторния комп да запали или да не запали.В моторния комп. ще имаш грешка от това, че имо-то не му дава сигнал да запали и затова пали и веднага гасне.После четеш модула на имобилайзера (има си секция за това във Ваг-Ком-а) и четеш какво не му харесва на имобилайзера,за да не и дава сигнал да запали.Според това какво си видял там,се взима решение какво да се прави - да се препрограмира ключ,да се махне имобилайзера или какво да се прави (за целта ти трябва ключар,който е навътре с тези работи,за София мога да ти препоръчам,но не и за Русе).
:beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: val4ana и 66 госта