alex_bg_kn написа:Благодаря колега,ако може да ме осведомиш накъде да го въртя винта аз поразпитах и разбрах за кой става дума само накъде да го завъртя за да намаля нафтата.
Търсех снимка на ГНП ,такова каквото се слага на твоята кола точно и не открих.Ако все пак се получи затруднение с винтовете кой какъв е -кажи да помагаме тука!Винта за цикловата порция често има пломбичка или капачка пластмасово-метална(на шпилката има една дупчица за прокарване на тел за пломбиране).Разбутваш ги ,има една гайка за контра сложена (мисля 13 не съм мн сигурен) леко разлабваш .Може да потече малко нафта оттам-не се притеснявай.Сега почваш шпилчицата да я развиваш !Развий я някъде максимум 1 оборот!Не се знае колко е бил завит тоя винт преди-може да се наложи "по-сериозно развиване" Стегни контрата леко!(записвай си какво и колко буташ за да може да си я върнеш в предишното положение при нужда).Има вероятност да паднат ниските обороти на празен ход- увеличаваш ги леко от другия винт.Важно е докато не съм забравил да кажа ,че тая манипулация се прави на напълно загрял мотор!Филтри горивен и въздушен да са сменени или добри ! И центровката на момента на впръскване да е нагласен точно с индикатор ( а не на УХО !!) На ниски газовете трябва да са едвам забележими до напълно безцветни!Изфорсирваш я и задържаш газта на около 2000-2500 оборота,това го направи на няколко пъти,ако има сажди в кюнеца да се поизчистят и да не те "подведат".Следиш газовете- за момент трябва да припуши и след максимум 2-3 секунди не трябва да има пушек!!Караш и следиш пушилека как е .На равно с около 100-110 не трябва да има пушек. На баир с повечко газ на четвърта(ако е с 5 зъба) или трета (ако е с 4) с около 60-70 км/ч пушека трябва да е лек!!Никакви облаци отзад ! Ако се разминават данните -корекция с винта за цикловата порция .При наличие на мн пушек-винта се развива,ако трябва с четвърт или половин оборот,съответно коригираш празните обороти!При липса на въобще никакъв пушек- се завива, инак става много "обеднен" мотора и няма да има пъргавина и ще пали и работи кофти.Дано да се оправи колата и да кажеш как е станало!Разхода ще ти падне от цялата работа!Успех.Ако има нещо-питай, ако аз не го зная ,ще има колега който ще го знае със сигурност! И след като оправиш всичко, почни ( ако не си) да слагаш 100 до 150 грама двутактово масло на 10 кила нафта,чудесно се отразява на ГНП и дюзи и забележи-от добавеното ДВУТАКТОВО масло в нафтата мотора НЯМА да пуши-гаранция
