газов инжекцион или обикновен изпарител?
- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: газов инжекцион или обикновен изпарител?
ха хах а после тема колко ми гори,не се карайте на човека,не знае и пита.Па с тея 300км градско на месец,къв дълъг път,братле.Ма кого да пита,майсторите ли дето му точат секира...
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13563
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: газов инжекцион или обикновен изпарител?
@ muns61 и Iezekil Да не мислите , че Пасата му е горял по-малко от Шарана?
Минали са през ръцете ми 3 пасата : 1хБ3 1,8 и 2 хБ4 -ADY i AGG . В Пасата тясно, ниско, няма място за багаж при преселение
Минали са през ръцете ми 3 пасата : 1хБ3 1,8 и 2 хБ4 -ADY i AGG . В Пасата тясно, ниско, няма място за багаж при преселение

-
myrshavija
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: газов инжекцион или обикновен изпарител?
Ако не те познавах от форумите, щях да те нахраня ... ама ще пробвам така:kris11 написа:... В Пасата тясно, ниско, няма място за багаж при преселение
Хайде Б3 и Б4 да не са най-тесните коли, а?
А до автора на темата - опитай малко по-сериозно и не е е нужно да цитираш 5 мнения поред за да качиш 5 снимки!
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: газов инжекцион или обикновен изпарител?
myrshavija написа:kris11 написа:...Хайде Б3 и Б4 да не са най-тесните коли, а? ...
А да не би пък шарана да е мнооооо шрирокъ кула?

- wetrelaks
- Мнения: 100
- Регистриран на: Сря 01 фев 2012 13:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: газов инжекцион или обикновен изпарител?
KingoftheROAD написа:myrshavija написа:kris11 написа:...Хайде Б3 и Б4 да не са най-тесните коли, а? ...
А да не би пък шарана да е мнооооо шрирокъ кула?![]()
шарана е със седем места,иначе отпред не е по-широк от пасата б3,това не е никак малко все пак.по-висок е, и е идеален е за риболов

- wetrelaks
- Мнения: 100
- Регистриран на: Сря 01 фев 2012 13:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: газов инжекцион или обикновен изпарител?
kris11 написа:@ muns61 и Iezekil Да не мислите , че Пасата му е горял по-малко от Шарана?
Минали са през ръцете ми 3 пасата : 1хБ3 1,8 и 2 хБ4 -ADY i AGG . В Пасата тясно, ниско, няма място за багаж при преселение
Крис здравей,не този етап няма да се набивам с газов инжекцион защото нямам излишни 880 лева . ще го карам така ,разхода градско падна с минималното затопляне,не е 22 а клони към 15,16,пасата ми даваше 14 зимата.притеснява ме само факта че тука всички ме плашите с гърменето на дебитомера и кутията на въздушния филтър . колко да струва този дебитомер? , и така както ходя за риба до Гърция има ли шанс да остана без кола?
Иначе нали колите до преди 7,8 години ги караха с обикновени газови,имам симулатор и още някакви други клапи и щуротии . Колата на предишния собственик не е давала проблеми . Само не знам къде да намеря газаджия който ще се наеме да ми смени мембраните и да я прегледа обстойно . Всеки се хвърля инцжекцион да ми слага ,явно са на процент
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: газов инжекцион или обикновен изпарител?
wetrelaks написа:Иначе нали колите до преди 7,8 години ги караха с обикновени газови,имам симулатор и още някакви други клапи и щуротии . Колата на предишния собственик не е давала проблеми . Само не знам къде да намеря газаджия който ще се наеме да ми смени мембраните и да я прегледа обстойно . Всеки се хвърля инцжекцион да ми слага ,явно са на процент. И още нещо да те попитам,не съм сменял кабели и свещи,какви да взема ? МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!!
Допреди 7-8 години по улиците се движиха повече карбураторни и монота. Логично е да са поизчезнали малко от хоризонта по обясними причини. Плюс това, тогава цените на ГИ бяха потресаващи (въртят ми се 2000 лева някъде), а сега са далеч по-приемливи, което е напълно нормално. Все пак тогава бяха голяма новост ГИ-тата, докато сега всеки ги предлага. След няколко години може и да изчезнат напълно АГУ-тата... А това, че на предишния собственик не му е правила проблеми нека да не го коментираме
. Предполагам, че така ти е казал, а не си имал преки впечатления над колата преди да я купиш.Относно твоя дебитомер -
http://emk-33.com/shop/product_info.php ... s_id=58822
Ето колко струва нов.
- wetrelaks
- Мнения: 100
- Регистриран на: Сря 01 фев 2012 13:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: газов инжекцион или обикновен изпарител?
stefan4o написа:wetrelaks написа:Иначе нали колите до преди 7,8 години ги караха с обикновени газови,имам симулатор и още някакви други клапи и щуротии . Колата на предишния собственик не е давала проблеми . Само не знам къде да намеря газаджия който ще се наеме да ми смени мембраните и да я прегледа обстойно . Всеки се хвърля инцжекцион да ми слага ,явно са на процент. И още нещо да те попитам,не съм сменял кабели и свещи,какви да взема ? МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!!
Допреди 7-8 години по улиците се движиха повече карбураторни и монота. Логично е да са поизчезнали малко от хоризонта по обясними причини. Плюс това, тогава цените на ГИ бяха потресаващи (въртят ми се 2000 лева някъде), а сега са далеч по-приемливи, което е напълно нормално. Все пак тогава бяха голяма новост ГИ-тата, докато сега всеки ги предлага. След няколко години може и да изчезнат напълно АГУ-тата... А това, че на предишния собственик не му е правила проблеми нека да не го коментираме. Предполагам, че така ти е казал, а не си имал преки впечатления над колата преди да я купиш.
Относно твоя дебитомер -
http://emk-33.com/shop/product_info.php ... s_id=58822
Ето колко струва нов.
ти как ме успокои само ,е нали колата ми е 98 година и уредбата е слагана в италия .ебати
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: газов инжекцион или обикновен изпарител?
Исках да кажа думата - еволюция. Няма как, случва се. Преди години като излязоха TFT-мониторите, струваха цяло състояние, сега вече са масови, а тези с кинескопите са почти на изчезване. После навлязоха и при телевизионните приемници, появиха се плазмите, ЛЕД-тв-тата и т.н. Не зная какво искаш да кажеш с това, че колата ти е 1998 година, това си е 14-годишна кола, откъдето и да го погледнеш, но не променя факта, че има периферия като дебитомер и ламбда сонда, на които определено не им е готско - дебитомерът ти показах колко струва, ламбда-сондата я сложи 100-ина лева някъде. Парите и колата са си твои, ти си преценяваш как да ги харчиш и поддържаш. 

- wetrelaks
- Мнения: 100
- Регистриран на: Сря 01 фев 2012 13:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: газов инжекцион или обикновен изпарител?
stefan4o написа:Исках да кажа думата - еволюция. Няма как, случва се. Преди години като излязоха TFT-мониторите, струваха цяло състояние, сега вече са масови, а тези с кинескопите са почти на изчезване. После навлязоха и при телевизионните приемници, появиха се плазмите, ЛЕД-тв-тата и т.н. Не зная какво искаш да кажеш с това, че колата ти е 1998 година, това си е 14-годишна кола, откъдето и да го погледнеш, но не променя факта, че има периферия като дебитомер и ламбда сонда, на които определено не им е готско - дебитомерът ти показах колко струва, ламбда-сондата я сложи 100-ина лева някъде. Парите и колата са си твои, ти си преценяваш как да ги харчиш и поддържаш.
ок, защо обаче казват че и при газовия инжекцион са проблемни дебитомера и ламбда-сондата

- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: газов инжекцион или обикновен изпарител?
Нищо подобно.
Дебитомерът си работи съвсем нормално понеже при ГИ, в това бъди сигурен.
Относно ламбда сондата - заминава си най-вече от по-бедна смес, която, доколкото зная е характерна в някои режими на работа при автомобил с АГУ (при ГИ, компютърът на газовата взема инфо директно от нея и коригира сместа в реално време). Така че тия два компонента при ГИ биха работили дотолкова добре, колкото ако и колата е без никаква газова уредба, монтирана на нея.
Дебитомерът си работи съвсем нормално понеже при ГИ, в това бъди сигурен.
Относно ламбда сондата - заминава си най-вече от по-бедна смес, която, доколкото зная е характерна в някои режими на работа при автомобил с АГУ (при ГИ, компютърът на газовата взема инфо директно от нея и коригира сместа в реално време). Така че тия два компонента при ГИ биха работили дотолкова добре, колкото ако и колата е без никаква газова уредба, монтирана на нея.
Последна промяна от stefan4o на Пон 27 фев 2012 20:53, променено общо 1 път.
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13563
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: газов инжекцион или обикновен изпарител?
myrshavija написа:Ако не те познавах от форумите, щях да те нахраня ... ама ще пробвам така:kris11 написа:... В Пасата тясно, ниско, няма място за багаж при преселение
Хайде Б3 и Б4 да не са най-тесните коли, а?
А до автора на темата - опитай малко по-сериозно и не е е нужно да цитираш 5 мнения поред за да качиш 5 снимки!
Има разлика в размерите - на дължина е 3-4 см по-дълъг от Б4 .Но на широчина разликата е по-голяма. Имах извадени на лесно разликите в габаритите , но не можах да я намеря когато писах. за височина няма смисъл да спорим нали?.Без 6 и 7 ма седалки багажника е несъизмеримо по-голя от Пасат а в предвид голямата разлика във височината.Хората на задните седалки /3-4-5 места са в моного по-широко и комфортно състояние от Б3/4
Нищо не те агитирам просто при възножнсст седни в Щаран/Алхамбра - сам ще се убедиш. Ако пък съборя 3-4- седалки става ..... Ако трябва утре ще ровя да вадя размери
@ KingoftheROAD Транспортера е друга бира - там е многоооо широко .
При ГИ компа на Ги взема данните от компа на автомобила. Няма гърмежи ,върви колкото на бензин, гори по-малко от обикновенно газово някъде с 1,5-2л може и повече при лошо състояние на иизпарителя. Нямаш проблеми с ПХ , газнене, неустойчиви обороти. Дори и студ да е палиш на бензин и оставяш да работи на ПХ на бензин / мин разход 0,6-1л за 1 час/ докато псотопли чорбата .След 2-3-5 мин потегляш бавно и след малко превключва на газ. Разхода при потегляне на студен двигател на борд комп е втрестяваю от 55-99 л
. Не се цигани за ГИ ще го избиеш. Ако сега са кът парите карай малко на бензин или слагай евтин изпарител за 50-80 лв докато събереш някой друг лев.Но пък в Гърция има проблем с газта - редки места за зареждане.
Последна промяна от kris11 на Пон 27 фев 2012 20:50, променено общо 1 път.
- wetrelaks
- Мнения: 100
- Регистриран на: Сря 01 фев 2012 13:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: газов инжекцион или обикновен изпарител?
kris11 написа:myrshavija написа:Ако не те познавах от форумите, щях да те нахраня ... ама ще пробвам така:kris11 написа:... В Пасата тясно, ниско, няма място за багаж при преселение
Хайде Б3 и Б4 да не са най-тесните коли, а?
А до автора на темата - опитай малко по-сериозно и не е е нужно да цитираш 5 мнения поред за да качиш 5 снимки!
Има разлика в размерите - на дължина е 3-4 см по-дълъг от Б4 .Но на широчина разликата е по-голяма. Имах извадени на лесно разликите в габаритите , но не можах да я намеря когато писах. за височина няма смисъл да спорим нали?.Без 6 и 7 ма седалки багажника е несъизмеримо по-голя от Пасат а в предвид голямата разлика във височината.Хората на задните седалки /3-4-5 места са в моного по-широко и комфортно състояние от Б3/4
Нищо не те агитирам просто при възножнсст седни в Щаран/Алхамбра - сам ще се убедиш. Ако пък съборя 3-4- седалки става ..... Ако трябва утре ще ровя да вадя размери![]()
@ KingoftheROAD Транспортера е друга бира - там е многоооо широко .
Крис здравей,не този етап няма да се набивам с газов инжекцион защото нямам излишни 880 лева . ще го карам така ,разхода градско падна с минималното затопляне,не е 22 а клони към 15,16,пасата ми даваше 14 зимата.притеснява ме само факта че тука всички ме плашите с гърменето на дебитомера и кутията на въздушния филтър . колко да струва този дебитомер? , и така както ходя за риба до Гърция има ли шанс да остана без кола?
Иначе нали колите до преди 7,8 години ги караха с обикновени газови,имам симулатор и още някакви други клапи и щуротии . Колата на предишния собственик не е давала проблеми . Само не знам къде да намеря газаджия който ще се наеме да ми смени мембраните и да я прегледа обстойно . Всеки се хвърля инцжекцион да ми слага ,явно са на процент . И още нещо да те попитам,не съм сменял кабели и свещи,какви да взема ? МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!!
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13563
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: газов инжекцион или обикновен изпарител?
wetrelaks написа:[Крис здравей,не този етап няма да се набивам с газов инжекцион защото нямам излишни 880 лева . ще го карам така ,разхода градско падна с минималното затопляне,не е 22 а клони към 15,16,пасата ми даваше 14 зимата.притеснява ме само факта че тука всички ме плашите с гърменето на дебитомера и кутията на въздушния филтър . колко да струва този дебитомер? , и така както ходя за риба до Гърция има ли шанс да остана без кола?
Аз съм с разход 11л /100 на градско на къси разстояния. Докато беше студ вдигна разхода на 13-13,5 л заедно с бензина. Карам икономично , не я юркам.Преди доста време бях писал , че с АR167 155 2л 147 к.с. разхода лятото с климатик на макс. в града разхода ми беше 12л/100км, като се има в предвид, че Алфите са лакоми. Карам съмя и с 225км/ч на магистрала Шумен -Варна и бензиномера падаше скоростно

Компа на колата като се бъгне от натрупани грешки после ще има тема каков да правим?? Автомобила е с мултипойнт инжекция / разделно врпъскване на всеки цилиндър по време/. Не знам как газаджиите ще те оправят , но ти трябва емулатор.Бензиновата помпа не трябва да се изключва. Повтарям предни писания.
-
myrshavija
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: газов инжекцион или обикновен изпарител?
kris11 написа:myrshavija написа:Ако не те познавах от форумите, щях да те нахраня ... ама ще пробвам така:kris11 написа:... В Пасата тясно, ниско, няма място за багаж при преселение
Хайде Б3 и Б4 да не са най-тесните коли, а?
А до автора на темата - опитай малко по-сериозно и не е е нужно да цитираш 5 мнения поред за да качиш 5 снимки!
Има разлика в размерите - на дължина е 3-4 см по-дълъг от Б4 .Но на широчина разликата е по-голяма. Имах извадени на лесно разликите в габаритите , но не можах да я намеря когато писах. за височина няма смисъл да спорим нали?.Без 6 и 7 ма седалки багажника е несъизмеримо по-голя от Пасат а в предвид голямата разлика във височината.Хората на задните седалки /3-4-5 места са в моного по-широко и комфортно състояние от Б3/4
Нищо не те агитирам просто при възножнсст седни в Щаран/Алхамбра - сам ще се убедиш. Ако пък съборя 3-4- седалки става ..... Ако трябва утре ще ровя да вадя размери![]()
Аз не споря, че в Шарана е по-просторно. Но така, както си го написал, все едно иде реч за Поло. Б3 и Б4 са едни от най-просторните коли в класа си и за времето си - и отпред и отзад.

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта