газов инжекцион или обикновен изпарител?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6186
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: газов инжекцион или обикновен изпарител?

Мнениеот Iezekil » Съб 25 фев 2012 19:13


ха хах а после тема колко ми гори,не се карайте на човека,не знае и пита.Па с тея 300км градско на месец,къв дълъг път,братле.Ма кого да пита,майсторите ли дето му точат секира...




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13563
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: газов инжекцион или обикновен изпарител?

Мнениеот kris11 » Пон 27 фев 2012 15:11


@ muns61 и Iezekil Да не мислите , че Пасата му е горял по-малко от Шарана?
Минали са през ръцете ми 3 пасата : 1хБ3 1,8 и 2 хБ4 -ADY i AGG . В Пасата тясно, ниско, няма място за багаж при преселение :Mr Green Fun


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: газов инжекцион или обикновен изпарител?

Мнениеот myrshavija » Пон 27 фев 2012 15:56


kris11 написа:... В Пасата тясно, ниско, няма място за багаж при преселение :Mr Green Fun
Ако не те познавах от форумите, щях да те нахраня ... ама ще пробвам така:
Хайде Б3 и Б4 да не са най-тесните коли, а?

А до автора на темата - опитай малко по-сериозно и не е е нужно да цитираш 5 мнения поред за да качиш 5 снимки!


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: газов инжекцион или обикновен изпарител?

Мнениеот KingoftheROAD » Пон 27 фев 2012 16:48


myrshavija написа:
kris11 написа:...Хайде Б3 и Б4 да не са най-тесните коли, а? ...


А да не би пък шарана да е мнооооо шрирокъ кула? :mrgreen: :Mr Green Fun


Потребителски аватар
wetrelaks
Мнения: 100
Регистриран на: Сря 01 фев 2012 13:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: газов инжекцион или обикновен изпарител?

Мнениеот wetrelaks » Пон 27 фев 2012 17:41


KingoftheROAD написа:
myrshavija написа:
kris11 написа:...Хайде Б3 и Б4 да не са най-тесните коли, а? ...


А да не би пък шарана да е мнооооо шрирокъ кула? :mrgreen: :Mr Green Fun

шарана е със седем места,иначе отпред не е по-широк от пасата б3,това не е никак малко все пак.по-висок е, и е идеален е за риболов ;)като тролей е :да:


Потребителски аватар
wetrelaks
Мнения: 100
Регистриран на: Сря 01 фев 2012 13:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: газов инжекцион или обикновен изпарител?

Мнениеот wetrelaks » Пон 27 фев 2012 18:11


kris11 написа:@ muns61 и Iezekil Да не мислите , че Пасата му е горял по-малко от Шарана?
Минали са през ръцете ми 3 пасата : 1хБ3 1,8 и 2 хБ4 -ADY i AGG . В Пасата тясно, ниско, няма място за багаж при преселение :Mr Green Fun

Крис здравей,не този етап няма да се набивам с газов инжекцион защото нямам излишни 880 лева . ще го карам така ,разхода градско падна с минималното затопляне,не е 22 а клони към 15,16,пасата ми даваше 14 зимата.притеснява ме само факта че тука всички ме плашите с гърменето на дебитомера и кутията на въздушния филтър . колко да струва този дебитомер? , и така както ходя за риба до Гърция има ли шанс да остана без кола?
Иначе нали колите до преди 7,8 години ги караха с обикновени газови,имам симулатор и още някакви други клапи и щуротии . Колата на предишния собственик не е давала проблеми . Само не знам къде да намеря газаджия който ще се наеме да ми смени мембраните и да я прегледа обстойно . Всеки се хвърля инцжекцион да ми слага ,явно са на процент ;) . И още нещо да те попитам,не съм сменял кабели и свещи,какви да взема ? МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!!


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19336
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: газов инжекцион или обикновен изпарител?

Мнениеот stefan4o » Пон 27 фев 2012 18:18


wetrelaks написа:Иначе нали колите до преди 7,8 години ги караха с обикновени газови,имам симулатор и още някакви други клапи и щуротии . Колата на предишния собственик не е давала проблеми . Само не знам къде да намеря газаджия който ще се наеме да ми смени мембраните и да я прегледа обстойно . Всеки се хвърля инцжекцион да ми слага ,явно са на процент ;) . И още нещо да те попитам,не съм сменял кабели и свещи,какви да взема ? МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!!

Допреди 7-8 години по улиците се движиха повече карбураторни и монота. Логично е да са поизчезнали малко от хоризонта по обясними причини. Плюс това, тогава цените на ГИ бяха потресаващи (въртят ми се 2000 лева някъде), а сега са далеч по-приемливи, което е напълно нормално. Все пак тогава бяха голяма новост ГИ-тата, докато сега всеки ги предлага. След няколко години може и да изчезнат напълно АГУ-тата... А това, че на предишния собственик не му е правила проблеми нека да не го коментираме mhihi . Предполагам, че така ти е казал, а не си имал преки впечатления над колата преди да я купиш.
Относно твоя дебитомер -
http://emk-33.com/shop/product_info.php ... s_id=58822
Ето колко струва нов.


Потребителски аватар
wetrelaks
Мнения: 100
Регистриран на: Сря 01 фев 2012 13:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: газов инжекцион или обикновен изпарител?

Мнениеот wetrelaks » Пон 27 фев 2012 19:34


stefan4o написа:
wetrelaks написа:Иначе нали колите до преди 7,8 години ги караха с обикновени газови,имам симулатор и още някакви други клапи и щуротии . Колата на предишния собственик не е давала проблеми . Само не знам къде да намеря газаджия който ще се наеме да ми смени мембраните и да я прегледа обстойно . Всеки се хвърля инцжекцион да ми слага ,явно са на процент ;) . И още нещо да те попитам,не съм сменял кабели и свещи,какви да взема ? МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!!

Допреди 7-8 години по улиците се движиха повече карбураторни и монота. Логично е да са поизчезнали малко от хоризонта по обясними причини. Плюс това, тогава цените на ГИ бяха потресаващи (въртят ми се 2000 лева някъде), а сега са далеч по-приемливи, което е напълно нормално. Все пак тогава бяха голяма новост ГИ-тата, докато сега всеки ги предлага. След няколко години може и да изчезнат напълно АГУ-тата... А това, че на предишния собственик не му е правила проблеми нека да не го коментираме mhihi . Предполагам, че така ти е казал, а не си имал преки впечатления над колата преди да я купиш.
Относно твоя дебитомер -
http://emk-33.com/shop/product_info.php ... s_id=58822
Ето колко струва нов.

ти как ме успокои само ,е нали колата ми е 98 година и уредбата е слагана в италия .ебати


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19336
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: газов инжекцион или обикновен изпарител?

Мнениеот stefan4o » Пон 27 фев 2012 19:46


Исках да кажа думата - еволюция. Няма как, случва се. Преди години като излязоха TFT-мониторите, струваха цяло състояние, сега вече са масови, а тези с кинескопите са почти на изчезване. После навлязоха и при телевизионните приемници, появиха се плазмите, ЛЕД-тв-тата и т.н. Не зная какво искаш да кажеш с това, че колата ти е 1998 година, това си е 14-годишна кола, откъдето и да го погледнеш, но не променя факта, че има периферия като дебитомер и ламбда сонда, на които определено не им е готско - дебитомерът ти показах колко струва, ламбда-сондата я сложи 100-ина лева някъде. Парите и колата са си твои, ти си преценяваш как да ги харчиш и поддържаш. mhihi


Потребителски аватар
wetrelaks
Мнения: 100
Регистриран на: Сря 01 фев 2012 13:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: газов инжекцион или обикновен изпарител?

Мнениеот wetrelaks » Пон 27 фев 2012 20:36


stefan4o написа:Исках да кажа думата - еволюция. Няма как, случва се. Преди години като излязоха TFT-мониторите, струваха цяло състояние, сега вече са масови, а тези с кинескопите са почти на изчезване. После навлязоха и при телевизионните приемници, появиха се плазмите, ЛЕД-тв-тата и т.н. Не зная какво искаш да кажеш с това, че колата ти е 1998 година, това си е 14-годишна кола, откъдето и да го погледнеш, но не променя факта, че има периферия като дебитомер и ламбда сонда, на които определено не им е готско - дебитомерът ти показах колко струва, ламбда-сондата я сложи 100-ина лева някъде. Парите и колата са си твои, ти си преценяваш как да ги харчиш и поддържаш. mhihi

ок, защо обаче казват че и при газовия инжекцион са проблемни дебитомера и ламбда-сондата :banghead:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19336
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: газов инжекцион или обикновен изпарител?

Мнениеот stefan4o » Пон 27 фев 2012 20:39


Нищо подобно.
Дебитомерът си работи съвсем нормално понеже при ГИ, в това бъди сигурен.
Относно ламбда сондата - заминава си най-вече от по-бедна смес, която, доколкото зная е характерна в някои режими на работа при автомобил с АГУ (при ГИ, компютърът на газовата взема инфо директно от нея и коригира сместа в реално време). Така че тия два компонента при ГИ биха работили дотолкова добре, колкото ако и колата е без никаква газова уредба, монтирана на нея.

Последна промяна от stefan4o на Пон 27 фев 2012 20:53, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13563
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: газов инжекцион или обикновен изпарител?

Мнениеот kris11 » Пон 27 фев 2012 20:40


myrshavija написа:
kris11 написа:... В Пасата тясно, ниско, няма място за багаж при преселение :Mr Green Fun
Ако не те познавах от форумите, щях да те нахраня ... ама ще пробвам така:
Хайде Б3 и Б4 да не са най-тесните коли, а?

А до автора на темата - опитай малко по-сериозно и не е е нужно да цитираш 5 мнения поред за да качиш 5 снимки!

Има разлика в размерите - на дължина е 3-4 см по-дълъг от Б4 .Но на широчина разликата е по-голяма. Имах извадени на лесно разликите в габаритите , но не можах да я намеря когато писах. за височина няма смисъл да спорим нали?.Без 6 и 7 ма седалки багажника е несъизмеримо по-голя от Пасат а в предвид голямата разлика във височината.Хората на задните седалки /3-4-5 места са в моного по-широко и комфортно състояние от Б3/4
Нищо не те агитирам просто при възножнсст седни в Щаран/Алхамбра - сам ще се убедиш. Ако пък съборя 3-4- седалки става ..... Ако трябва утре ще ровя да вадя размери :beer
@ KingoftheROAD Транспортера е друга бира - там е многоооо широко .
При ГИ компа на Ги взема данните от компа на автомобила. Няма гърмежи ,върви колкото на бензин, гори по-малко от обикновенно газово някъде с 1,5-2л може и повече при лошо състояние на иизпарителя. Нямаш проблеми с ПХ , газнене, неустойчиви обороти. Дори и студ да е палиш на бензин и оставяш да работи на ПХ на бензин / мин разход 0,6-1л за 1 час/ докато псотопли чорбата .След 2-3-5 мин потегляш бавно и след малко превключва на газ. Разхода при потегляне на студен двигател на борд комп е втрестяваю от 55-99 л :Mr Green Fun . Не се цигани за ГИ ще го избиеш. Ако сега са кът парите карай малко на бензин или слагай евтин изпарител за 50-80 лв докато събереш някой друг лев.
Но пък в Гърция има проблем с газта - редки места за зареждане.

Последна промяна от kris11 на Пон 27 фев 2012 20:50, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
wetrelaks
Мнения: 100
Регистриран на: Сря 01 фев 2012 13:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: газов инжекцион или обикновен изпарител?

Мнениеот wetrelaks » Пон 27 фев 2012 20:44


kris11 написа:
myrshavija написа:
kris11 написа:... В Пасата тясно, ниско, няма място за багаж при преселение :Mr Green Fun
Ако не те познавах от форумите, щях да те нахраня ... ама ще пробвам така:
Хайде Б3 и Б4 да не са най-тесните коли, а?

А до автора на темата - опитай малко по-сериозно и не е е нужно да цитираш 5 мнения поред за да качиш 5 снимки!

Има разлика в размерите - на дължина е 3-4 см по-дълъг от Б4 .Но на широчина разликата е по-голяма. Имах извадени на лесно разликите в габаритите , но не можах да я намеря когато писах. за височина няма смисъл да спорим нали?.Без 6 и 7 ма седалки багажника е несъизмеримо по-голя от Пасат а в предвид голямата разлика във височината.Хората на задните седалки /3-4-5 места са в моного по-широко и комфортно състояние от Б3/4
Нищо не те агитирам просто при възножнсст седни в Щаран/Алхамбра - сам ще се убедиш. Ако пък съборя 3-4- седалки става ..... Ако трябва утре ще ровя да вадя размери :beer
@ KingoftheROAD Транспортера е друга бира - там е многоооо широко .

Крис здравей,не този етап няма да се набивам с газов инжекцион защото нямам излишни 880 лева . ще го карам така ,разхода градско падна с минималното затопляне,не е 22 а клони към 15,16,пасата ми даваше 14 зимата.притеснява ме само факта че тука всички ме плашите с гърменето на дебитомера и кутията на въздушния филтър . колко да струва този дебитомер? , и така както ходя за риба до Гърция има ли шанс да остана без кола?
Иначе нали колите до преди 7,8 години ги караха с обикновени газови,имам симулатор и още някакви други клапи и щуротии . Колата на предишния собственик не е давала проблеми . Само не знам къде да намеря газаджия който ще се наеме да ми смени мембраните и да я прегледа обстойно . Всеки се хвърля инцжекцион да ми слага ,явно са на процент . И още нещо да те попитам,не съм сменял кабели и свещи,какви да взема ? МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!!


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13563
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: газов инжекцион или обикновен изпарител?

Мнениеот kris11 » Пон 27 фев 2012 20:57


wetrelaks написа:[Крис здравей,не този етап няма да се набивам с газов инжекцион защото нямам излишни 880 лева . ще го карам така ,разхода градско падна с минималното затопляне,не е 22 а клони към 15,16,пасата ми даваше 14 зимата.притеснява ме само факта че тука всички ме плашите с гърменето на дебитомера и кутията на въздушния филтър . колко да струва този дебитомер? , и така както ходя за риба до Гърция има ли шанс да остана без кола?

Аз съм с разход 11л /100 на градско на къси разстояния. Докато беше студ вдигна разхода на 13-13,5 л заедно с бензина. Карам икономично , не я юркам.Преди доста време бях писал , че с АR167 155 2л 147 к.с. разхода лятото с климатик на макс. в града разхода ми беше 12л/100км, като се има в предвид, че Алфите са лакоми. Карам съмя и с 225км/ч на магистрала Шумен -Варна и бензиномера падаше скоростно :Mr Green Fun

Компа на колата като се бъгне от натрупани грешки после ще има тема каков да правим?? Автомобила е с мултипойнт инжекция / разделно врпъскване на всеки цилиндър по време/. Не знам как газаджиите ще те оправят , но ти трябва емулатор.Бензиновата помпа не трябва да се изключва. Повтарям предни писания.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: газов инжекцион или обикновен изпарител?

Мнениеот myrshavija » Пон 27 фев 2012 21:23


kris11 написа:
myrshavija написа:
kris11 написа:... В Пасата тясно, ниско, няма място за багаж при преселение :Mr Green Fun
Ако не те познавах от форумите, щях да те нахраня ... ама ще пробвам така:
Хайде Б3 и Б4 да не са най-тесните коли, а?

А до автора на темата - опитай малко по-сериозно и не е е нужно да цитираш 5 мнения поред за да качиш 5 снимки!

Има разлика в размерите - на дължина е 3-4 см по-дълъг от Б4 .Но на широчина разликата е по-голяма. Имах извадени на лесно разликите в габаритите , но не можах да я намеря когато писах. за височина няма смисъл да спорим нали?.Без 6 и 7 ма седалки багажника е несъизмеримо по-голя от Пасат а в предвид голямата разлика във височината.Хората на задните седалки /3-4-5 места са в моного по-широко и комфортно състояние от Б3/4
Нищо не те агитирам просто при възножнсст седни в Щаран/Алхамбра - сам ще се убедиш. Ако пък съборя 3-4- седалки става ..... Ако трябва утре ще ровя да вадя размери :beer

Аз не споря, че в Шарана е по-просторно. Но така, както си го написал, все едно иде реч за Поло. Б3 и Б4 са едни от най-просторните коли в класа си и за времето си - и отпред и отзад. :beer



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта