



Колеги помощ за голф-2 1,6 карбуратор
Колеги помощ за голф-2 1,6 карбуратор
Проблема е че като се позатопли времето тия дни и започна да не пали на газ цяла зима нямаше никакви проблеми палеше дори и при минус 20 на ГАЗ но като мина над нулата и нещо се скапа голямо въртене и не иска да запали снощи при минус 5 пак нямаше проблеми но днес като напече и греда пак проблем МОЛЯ помагайте 

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Колеги помощ за голф-2 1,6 карбуратор
я преди да запалиш извади маркуча от изпаритела и огледай за теч на газ,или пък го извади от карбуратора и го потопи в буркан с вода под ъгъл...
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 28 фев 2012 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Калофер
Re: Колеги помощ за голф-2 1,6 карбуратор
колега не ги слушай аз имам същия автомобил голф 2ка 1,6карборатор в най големия студ пали а сега не иска сутрин е много студено не е шега работата да знаеш с топла вода не вряла полей изпарителя и ше го затоплиш почерпваш я на газ и палиш с малко газ държиш я докато е усетиш че електронния смукач се изключва и подаваш газ и тръгваш ако ли не има по лесно решение да я загрееш палиш я на бензин спираш го с една дума на междинен режим и като започне да прехълцва я прехвърляш и нямаш проблеми това е рискът на карборатора ама според мен да имаш топля водичка под ръка все пак тези машинки не са първа младост
моя е 89гд

моя е 89гд


- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Колеги помощ за голф-2 1,6 карбуратор
е па ква е тая логика на топлото да налива топла вода а на -15 ко ша прай?Да не ме слуша като си рекъл,само дето за да я запали на бензин трябва да я е изгасил на бензин.
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Колеги помощ за голф-2 1,6 карбуратор
И моя винаги на топло по-трудно пали. Според мен, колата се дави. След като я изгасиш, газта която е в изпаритела отива в карбуратора. Пропана е по тежък от въздуха и се задържа във всмукателните тръби.Като почне да се пали идва още газ и колата се дави. Поне така аз си мисля. Гледал съм на правени в Италия газови уредби, че на маркуча между плочката и изпарителя също слагат ел. клапан. Като загасиш и прекъсваш достъпа на газ от изпарителя. Но всичко си ми е в сферата на догадките. Намерих такъв клапан и като се затопли ще проверя теорията си.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Колеги помощ за голф-2 1,6 карбуратор
Не ми се искаше да пиша през мнение за една проста манипулация.Да,за това го карам да пробва за теч,защото ако клапана му не държи газта се натаява в карбуратора и колата се дави.Ама нали ..."не го слушай,братле..."Могат да се палят карбураторите и на междинно положение на копчето.В смисъл и да не запали ще изхвърли газта и ще включиш тогава копчето,или просто ще завъртиш още веднъж.Само дето е по-лесно да провериш и да смениш клапан в случая.
Re: Колеги помощ за голф-2 1,6 карбуратор
Iezekil написа:Не ми се искаше да пиша през мнение за една проста манипулация.Да,за това го карам да пробва за теч,защото ако клапана му не държи газта се натаява в карбуратора и колата се дави.Ама нали ..."не го слушай,братле..."Могат да се палят карбураторите и на междинно положение на копчето.В смисъл и да не запали ще изхвърли газта и ще включиш тогава копчето,или просто ще завъртиш още веднъж.Само дето е по-лесно да провериш и да смениш клапан в случая.
пробвах дори с междинното на копчето и пак нищо не става
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта