A4 2.6 quarttro vs Mk3 2.0 16V ABF - 400m. ?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: A4 2.6 quarttro vs Mk3 2.0 16V ABF - 400m. ?

Мнениеот radi_nrj » Вто 28 фев 2012 23:09


Vidol Nikolov написа:Да не искаш в Бг-мама да си говориме за коли и гонки.
Това е автофорум,във всеки такъв има такава тема-само тук няма
Аман от цензура mhihi :bishop :обичам ви


Нямам нищо против да се говори за резултати, а не хипотези :wink:
Има тема за времената на форумните автомобили на 400m.




Потребителски аватар
Anavar
Мнения: 44
Регистриран на: Нед 27 ное 2011 16:53
Автомобил:
Двигател:

Re: A4 2.6 quarttro vs Mk3 2.0 16V ABF - 400m. ?

Мнениеот Anavar » Вто 28 фев 2012 23:15


Единственото ми обяснение за това че ми дръпна е това че като включих 2ра колата влезе в много ниски обороти,а както знаете АБФ е мъртав в ниските обороти.Иначе другата седмица колите ще са на старта.Зададох въпроса тук за да знам какво да очаквам.


Потребителски аватар
Alex_Heat
Мнения: 194
Регистриран на: Нед 06 сеп 2009 22:16
Автомобил: Audi TT
Двигател: 1.8T
Местоположение: V. Tyrnovo

Re: A4 2.6 quarttro vs Mk3 2.0 16V ABF - 400m. ?

Мнениеот Alex_Heat » Вто 28 фев 2012 23:41


Преди година се заиграхме с един 100-ак със същия двигател. Бях на втора и не можа да ме дръпне от 40 до към 80-90 км/ч.


Потребителски аватар
bugster
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: A4 2.6 quarttro vs Mk3 2.0 16V ABF - 400m. ?

Мнениеот bugster » Вто 28 фев 2012 23:52


MK4 написа:Баси глупостите чета. Въртящия момент в ниски обороти има значение за приятно каране градско на 5-та, при гонка не се кара с 2000 об/мин.

В случая важното е че А4 2.6 Qauttro е няколко стотин кг по-тежка от Голф ABF, и дори при старт от мястото колкото вземе 4х4-то в началото, предното бързо ще навакса заради по-доброто съотношение мощност/килограми.


Да да .... никакво значение няма ...
Щото всеки ABF из града кара над 4000 оборота че да има мощност при 4800 макс въртащ момент и тепърва да почне да набира.
Двете коли карат с еднаква скорост при около 2000-2500 оборта, нормални такива за градско каране.
И двете натискат газта и кво става ..... 6 цилиндрака се "разтяга" и въртящия момент подгонва тези 150 (eвентуални коня) докато ABF-а гъгне докато не стигне поне 3500 та да потръгне.
Ще кажеш че трябва да се свали предавка на ABF-а, което е точно така. Но това отнема време, след това трябва отново смяна на предавка, докато другата 6-цто си го прави само с натискане на газта.

Не ме разбирайте грешно. Много си е хубав ABF-а, но много добре го знам на какво е способен, щото карах такъв 4 години.

От старт също куатрото е по-добро, докато голфа няма никакъв тракшън и трябва да разчиташ на усет.

Отново на въртящия момент ....
И той си има огромно значение както при ежедневно каране така и пре дръпки.
Пример:
Голф 4 ТДИ 150 коня, 320/1900 н*м
Голф 3 ABF 150 коня, 180/4800 н*м

Дизела направо отвява GTI-то. Доказателства бол mhihi
Разликата - въртящия момент - колко и кога се достига :applause:


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: A4 2.6 quarttro vs Mk3 2.0 16V ABF - 400m. ?

Мнениеот MK4 » Сря 29 фев 2012 1:26


Ей така не се научихте че мощността е функция от въртящия момент и оборотите.

Това че две коли са 150 коня, но едната има повече въртящ момент, значи че просто този момент го задържа до по-ниски обороти, а тази която има по-нисък момент го задържа до по-високи обороти щом крайния резулат и при двата мотора е 150 коня.

Да ако гонката е от 2000 оборота на 5-та, колите с повече въртящ момент имат предимство, но при нормална гонка в обороти се гледа съотношението мощност/тегло, то е най-определящо :idea:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: A4 2.6 quarttro vs Mk3 2.0 16V ABF - 400m. ?

Мнениеот pe6kata » Сря 29 фев 2012 8:47


MK4 написа:Ей така не се научихте че мощността е функция от въртящия момент и оборотите.
.:


Безсмислено е да се хабиш.

Какво се обясняваш на човек, който твърди че при две еднакви като мощност коли, едната била по-мощна.
Не се орави разлика м/ у мощност и въртящ момент и зависимостта им според оборотите


Потребителски аватар
Ventci_abf
Мнения: 149
Регистриран на: Пет 09 май 2008 19:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: A4 2.6 quarttro vs Mk3 2.0 16V ABF - 400m. ?

Мнениеот Ventci_abf » Сря 29 фев 2012 9:34


какво сравнявате абф и тди 150 все пак някой гледали основната разлика ТУРБО


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: A4 2.6 quarttro vs Mk3 2.0 16V ABF - 400m. ?

Мнениеот pe6kata » Сря 29 фев 2012 10:02


Колко дава стоков тди 150коня, безчипове и т.н.
Времето по каталози е около 16.3 точно колкото стоков абф или 1.8т пак сток.

На драг се кара САМО във високи обороти до прекъсвач и добре е да си дадете сметка какво се случва там с въртящи моменти и мощности. Спрете да пишете глупости.

Отделно си уточнете и ролята на скоростната кутия, какво прави и каква е разликтата м/у безнинова и дизелова. Какво влиза като параметри и какво излиза от нея и в крайна сметка какво излиза към гумите!


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: A4 2.6 quarttro vs Mk3 2.0 16V ABF - 400m. ?

Мнениеот hooligan_sk » Сря 29 фев 2012 10:44


pe6kata написа:Колко дава стоков тди 150коня, безчипове и т.н.
Времето по каталози е около 16.3 точно колкото стоков абф или 1.8т пак сток.

На драг се кара САМО във високи обороти до прекъсвач и добре е да си дадете сметка какво се случва там с въртящи моменти и мощности. Спрете да пишете глупости.

Отделно си уточнете и ролята на скоростната кутия, какво прави и каква е разликтата м/у безнинова и дизелова. Какво влиза като параметри и какво излиза от нея и в крайна сметка какво излиза към гумите!


Ето това е едно нещо за което никой не си дава сметка като говори за дизели и въртящ момент. С колегата мк4 сте абсолютно прави за всичко. :bowdown

Видол пак се е развихрил гледам :bowdown


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: A4 2.6 quarttro vs Mk3 2.0 16V ABF - 400m. ?

Мнениеот Vidol Nikolov » Сря 29 фев 2012 10:51


Хулигане с кое по-точно от това дето съм казал не си съгласен :beer

За разлика от много фанатици тук гледам да казвам нещата такива каквито са.


Съжалявам,ако някой се засяга,но това е истината за тия Абф-и. :drinking:


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: A4 2.6 quarttro vs Mk3 2.0 16V ABF - 400m. ?

Мнениеот hooligan_sk » Сря 29 фев 2012 10:57


Vidol Nikolov написа:Хулигане с кое по-точно от това дето съм казал не си съгласен :beer

За разлика от много фанатици тук гледам да казвам нещата такива каквито са.


Съжалявам,ако някой се засяга,но това е истината за тия Абф-и. :drinking:


Аааами с кое... карал съм кола с 160кс и макс въртящ момент 150нм при 7000 оборота преди доста години и отдавна съм си изяснил нещата около въртящия момент, гонките и тн. И като цяло не съм съгласен с 90% от мненията ти :да: http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/4358.html


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: A4 2.6 quarttro vs Mk3 2.0 16V ABF - 400m. ?

Мнениеот Vidol Nikolov » Сря 29 фев 2012 11:08


Бързак е била :да:

Но,кажи честно при положение че Аудито разполага с 220нм при 3500 ,а голфа със 180 при 4800,нали наистина не мислиш че някъде около 6500 голфа разполага с по-висок въртящ момент?Да не говорим,че голфа при 3500 я има,я няма 130нм
Първо Аудито има повече тяга при по-ниски обороти,второ при 6500 пак разполага с по-висок Нм.Не мога да намеря графики за да ги видиш и ти.
Пък колкото до мненията ми,радвам се че не си съгласен.В диалога се ражда истината :да:

Ако има нЯкой Абф наблизо бих се пуснал на 400метра с него дори и с моя умрял мотор.
Готов съм да осигуря вещи лица и видео Тейп mhihi
Не за друго ми да се види с колко много ще ме бие голямото чудо на техниката АБФ
Със сигурност няма да е с толкова колкото сънуват Абф поклонниците.
Да не кажа,че до 100 я е отпред я е отзад mhihi

Последна промяна от Vidol Nikolov на Сря 29 фев 2012 11:17, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: A4 2.6 quarttro vs Mk3 2.0 16V ABF - 400m. ?

Мнениеот hooligan_sk » Сря 29 фев 2012 11:15


Казали са го много точно колегите - 2 коли с еднаква мощност/киловати и с равно тегло, вървят грубо казано наравно когато се карат на максимума им. Това важи при сравнение дизел/бензин, турбо/атмосферен мотор. В ежедневието са коренно различни коли, но от чертата са с равни възможности. Ха сега да си представим какво се случва след старта, когато едната кола има 300кг повече да тегли :да:


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: A4 2.6 quarttro vs Mk3 2.0 16V ABF - 400m. ?

Мнениеот Vidol Nikolov » Сря 29 фев 2012 11:19


Я сега си представи-което е и в условието на задачата,че едната кола е куатро.

Така са се подхилквали и през 1983-та,ама само до първата контрола


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: A4 2.6 quarttro vs Mk3 2.0 16V ABF - 400m. ?

Мнениеот hooligan_sk » Сря 29 фев 2012 11:26


Vidol Nikolov написа:Я сега си представи-което е и в условието на задачата,че едната кола е куатро.

Така са се подхилквали и през 1983-та,ама само до първата контрола


Написал съм го:

Ха сега да си представим какво се случва след старта

И по въпроса за куатрото, не е никак лесно да извлечеш максимума при тръгване с пълен привод. Както и да е, минимално предимство, само в началото като се има предвид масата на автомобилите. Аудито е голф и половина...



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 54 госта