Вносът на стари коли - по-евтин, все пак

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 03 окт 2006 15:27


iceberg написа:...Ха сега колега познай що има на тези модели сериозно намаление?
А в БГ 20% намаление на автомобил не е нормална практика.


Съвсем нормална практика е.. хайде 20 да не е ама 15% с разу може да ти направят.. и то често се случва...

Обърни внимание датата на производство на продаваните автомобили в промоция.. например януари 2006 г. Това си е кола на 1 година...
която не бих се учудил да е била изложбена...

ПРи все.. не очаквайте големи намаления, по простата причина, че никой не работи с много коли на склад, че да се застояват толкова...

Просто от 2006 ще се оскъпят и толкова.




Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Вто 03 окт 2006 15:30


Еми общо взето това имах предвид и аз :lol: ама знам ли пък, тези коли които не покриват актуалния Евро Х стандарт, и след нова година няма да могат да се продават, може да ги предложат сега с големи отстъпки....... :roll:


Потребителски аватар
iceberg
Мнения: 142
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 13:59
Автомобил: Skoda Octavia Scout II FL
Двигател: BMM 2009
Местоположение: София

Мнениеот iceberg » Вто 03 окт 2006 15:44


Бате Вили донякъде си прав, но ако имаш няколко автомобила които не покриват Евро4. или други мин.изискавания дали няма да вдигнеш патардия до небесата "купувайте сега че след нова година лошо" а ако няма ефект да направиш по-сериозна отстъпка за да ги продадеш пред алтернативата след 01.01.07 да станат непродаваеми? Има и друго: фирмите тръбят като истерици за покачването на цените защото целят да накарат повече хора да си купят и с повече продажби /приходи/сега да се компенсира донякъде спада догодина.
А и си мисля че за момента на никой от нас не му дреме че моторът му ще покрива Евро.3, стига продавачът да прави добра отстъпка пред алтернативата догодина да даде няколко К в повече същия автромобил с Евро4. За АБС е друга тема, аз поне съм решил следващата ми кола да е задължително с АБС и еърбег за мен /шофьора/.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 03 окт 2006 15:54


Ами не може да стане така, защото не всички дилъро имат застояли коли... + това дори и да имат.. ще ги върнат за преоборудване, или ще ги оборудват тук.. така че, това не им е проблем.. не и финансов.

Да не говорим, че не става всички да се наговарят... като бесни... /не че не могат да пуснат 2-3 платени интервюта/

Но упорито твърдян факт от догодина, ще има изискване за Евро 4 стандарт /странно как по дяволите го няма в Поша, Франция.. прочее... /

Така или иначе, новите коли ще поскъпнат, старите ще поевтинеят... особенно ако не тряснат някаква гигантелска еко такса.. свързана с ЕКО нормите на автомобилето...
Ама таз ЕКО такса ще удари и настоящите собственици... абе боза..


Потребителски аватар
iceberg
Мнения: 142
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 13:59
Автомобил: Skoda Octavia Scout II FL
Двигател: BMM 2009
Местоположение: София

Мнениеот iceberg » Вто 03 окт 2006 16:03


Но упорито твърдян факт от догодина, ще има изискване за Евро 4 стандарт /странно как по дяволите го няма в Поша, Франция.. прочее... /

В момента няма такова изискване НО от 2007-ма година новите автомобили продавани в ЕС трябва да покриват Евро4, бъдат оборудвани с АБС и имат въздушна възглавница за шофьора и пътника до него. Това не означава че повече няма да се произвеждат такива без, напротив но ще ги продават в Русия, Турция, Албания, Македония и т.н. може и тук да продължат но неспазването води до глоби от 20-30 млн.евро за държавата а и аз не съм чувал да има някакъв гратисен период за нас относно прилагането тази евродиректива.

Последна промяна от iceberg на Вто 03 окт 2006 16:12, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Вто 03 окт 2006 16:05


iceberg написа:Но упорито твърдян факт от догодина, ще има изискване за Евро 4 стандарт /странно как по дяволите го няма в Поша, Франция.. прочее... /

В момента няма такова изискване НО от 2007-ма година новите автомобили продавани ...........
сам го написа.темата май е за старите :roll:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 03 окт 2006 16:06


iceberg написа:Но упорито твърдян факт от догодина, ще има изискване за Евро 4 стандарт /странно как по дяволите го няма в Поша, Франция.. прочее... /

В момента няма такова изискване НО от 2007-ма година новите автомобили продавани в ЕС трябва да покриват Евро4, бъдат оборудвани с АБС и имат въздушна възглавница за шофьора и пътника до него.

А виж това е друга бира...
може наистина да влиза от 2007 ;)
ми кво кеф

2000 евро + за дизелите.... ;)


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Вто 03 окт 2006 16:08


wili98 написа:
iceberg написа:Но упорито твърдян факт от догодина, ще има изискване за Евро 4 стандарт /странно как по дяволите го няма в Поша, Франция.. прочее... /

В момента няма такова изискване НО от 2007-ма година новите автомобили продавани в ЕС трябва да покриват Евро4, бъдат оборудвани с АБС и имат въздушна възглавница за шофьора и пътника до него.

А виж това е друга бира...
може наистина да влиза от 2007 ;)
ми кво кеф

2000 евро + за дизелите.... ;)
само да вметна че дизела винаги ще си остане по-скъпата кола. :wink:


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Вто 03 окт 2006 20:04


Искрено се надявам колегата iceberg да е прав! То верно че почти всичко е сбъркано в тази държава, но поне веднъж да бъдем и ние като хората! Щом в приетите преди нас страни се наблюдава поевтиняване на колите 2-ра ръка, то и у нас трябва да стане така, нали условията са еднакви в целия ЕС, част от който ще бъдем и ния от 01.01.2007 :wink:
Нашите продажни боклуци-политици, този път май няма как да се намесят с простотиите си :heeeavy metal
Дано да не проявят излишна "изобретателност" :beat_butt2


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Сря 04 окт 2006 8:35


Наистина е факт че в Полша е наблюдаван рязък спад в цените на автомобилите втора употреба, след влизането в ЕС. Неможе обаче това да се пренесе автоматично в български вариант, най-малкото поради един факт - преди влизането в ЕС в Полша е съществувала забрана за внос на автомобили по-стари от 3 години, поради което вноса е бил минимален - около 30 000 годишно, просто си имат собствено производство хората и си го защитавали по този начин.След влизането изискването за възраста отпада и бум - 800 000 коли само за първата година....Ще ви пипомня че в българия такова ограничение не е имало, така че аз лично не очаквам чудеса, сметки от вида "сага тази кола струва 6000 от които 1500 ДДС, значи от догодина ще струва 4500" на мен лично ми се струват наивни. Спад обаче определено ще има! :lol: колко голям ще бъде...не остана много време да разберем :wink:


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Сря 04 окт 2006 8:41


като направят едно ограничение колите внасяни в Бг. да не са по стари от 5год. и да имат Еко3.е достатъчно да влизат само по нови и по скъпи коли и вноса сам ще се ограничи:)


Потребителски аватар
iceberg
Мнения: 142
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 13:59
Автомобил: Skoda Octavia Scout II FL
Двигател: BMM 2009
Местоположение: София

Мнениеот iceberg » Сря 04 окт 2006 8:59


santo_trafficante написа:като направят едно ограничение колите внасяни в Бг. да не са по стари от 5год. и да имат Еко3.е достатъчно да влизат само по нови и по скъпи коли и вноса сам ще се ограничи:)

Колега, ограничения за внос на автомобили според възраста им е незаконосъобразно според ЕС с една дума нашите властимащи не могат да направят нищо. ЕС в момента обсъжда вариант за отпадане на всички такси при регистрация на автомобили но за сметка на това се предлага да се плаща годишен данък според вредните емисии. Сиреч колкото повече пушляви кочината толкова повече плащаш. Така че уважаеми колеги ако това се приеме то ще рефлектира не само върху покупката не автомобил "нов внос" но и върху тези притежавани вече от нас.


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Сря 04 окт 2006 9:04


iceberg написа:
santo_trafficante написа:като направят едно ограничение колите внасяни в Бг. да не са по стари от 5год. и да имат Еко3.е достатъчно да влизат само по нови и по скъпи коли и вноса сам ще се ограничи:)

Колега, ограничения за внос на автомобили според възраста им е незаконосъобразно според ЕС с една дума нашите властимащи не могат да направят нищо. ЕС в момента обсъжда вариант за отпадане на всички такси при регистрация на автомобили но за сметка на това се предлага да се плаща годишен данък според вредните емисии. Сиреч колкото повече пушляви кочината толкова повече плащаш. Така че уважаеми колеги ако това се приеме то ще рефлектира не само върху покупката не автомобил "нов внос" но и върху тези притежавани вече от нас.
да това с еко таксата мисля че ще стане:)да му мислят тези дето си махат катализаторите и ги продават или хвърлят mhihi mhihi но мисля че и на "вън" бангиите ще се изчерпят и ще почнат да докарват по нови коли :)ще бъдем притиснати с нещо няма да ни оставят така:)а и ГТПто ще го позатегнат няма да има "далавера" :D


Потребителски аватар
iceberg
Мнения: 142
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 13:59
Автомобил: Skoda Octavia Scout II FL
Двигател: BMM 2009
Местоположение: София

Мнениеот iceberg » Сря 04 окт 2006 9:09


Относно Евро3., германец като си купи употребяван автомобил без Евро3., данеби да не може да си го регистрира а? Така че и твърденията за ограничаване на вноса по този критерий за мен отпадат. Това може да се регулира много по-лесно с данъците където няма никакви ограничения. Примерно не покриваш Евро2. плащаш много, не покриваш Евро3 по-малко, Евро4. още по-малко. Елементарно нали! За съжаление това ще рефлектира върху всички нас :(


Потребителски аватар
iceberg
Мнения: 142
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 13:59
Автомобил: Skoda Octavia Scout II FL
Двигател: BMM 2009
Местоположение: София

Мнениеот iceberg » Сря 04 окт 2006 9:18


Днеска чета в Стандарт изказване на г-н Койчо Иванов управител на автокъща. "Поне година след влизането ни в Европейския съюз цените на автомобилите втора ръка ще се задържат. Причината е, че повечето автокъщи имат големи запаси, които са внесени по-скъпо в страната и търговците трябва да си върнат парите, коментира Иванов. Изискванията за сертификат "Евро 3", че колата отговаря на определени екологични и технически норми, и че е произведена в Европейския съюз, допълнително оскъпява вноса, убедени са търговци."
СМЯХ! :D



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта