Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот Dobromirski » Сря 29 фев 2012 10:56


Айдеее, почнаха се пак врели не кипели. Автокъщата не е виновна. В интерес на истината са виновни именно немските конструктори, тъй като са закрепили дюзата конзолно. И кола на 100 000 км. да отвориш пак ще има такива ръбове. Поради конзолно натискащият я държач и под влияние на вибрациите, дюзата започва да се вкопава в алуминиевата глава. В резултат на това, гумените О-пръстени от едната страна се приплескват,а от другата олуфтовяват и започват да изпускат нафта в маслото. Решението е , слагаш малко по-дебели и караш. Всичко друго е един голям филм !
А пък това което виждаш на дюзата (контактното петно) въобще няма да коментирам.
Ако все пак твърдо си решил, че тези са за боклука, с удоволствия ще дойда да ти ги "изхвърля" mhihi




kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот kossis » Сря 29 фев 2012 12:00


Нали, и аз мисля че тия дюзи нямат голям проблем и може да се използват.

Можеби ако бяха с резба като на запалителна свещ нямаше да се получава тоя проблем. Но пък каналчетата за нафтата неможе да се оцелят при затягането и за това Швабата е използвал конзолно стягане- все пак то издържа 100 000к с още една 0 отзад :Mr Green Fun .

Автокъщата всъщност е законен "измамник" - вземат стара кола, избират я да е най- евтината- тя пък е и най прецакана, но има външен вид и в крайна сметка те си изпраскват една хубава сума, в конкретния случай от 6000 до 10000, за почти еднакви кочини. Като стане проблема и оправданието им е - Ние продаваме стари коли.

Аз имам съсед автомошеник, и лично съм го чувал да мърмори докато минаваме покрай Горубляне, че негови колеги подбиват пазара като намалят цената на дадена кола maikomila . Аз лично от моя съсед и кола-подарък нема да взема.


Потребителски аватар
Shakez
Мнения: 160
Регистриран на: Вто 16 ное 2010 11:05
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBAB
Местоположение: Sofia

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот Shakez » Сря 29 фев 2012 12:42


Dobromirski написа:Айдеее, почнаха се пак врели не кипели. Автокъщата не е виновна. ...


Колегата в началото спомена, че е имал и други проблеми, както и за автокъщата, че са измамници, затова го и написах. Колкото до конструкцията, изобщо не съм специалист и не споря, че това си е в следствие на употреба. :talk:


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот kossis » Сря 29 фев 2012 13:09


Я някой да каже една автокъща или автоджанбаз дето да е честен, хаха :Mr Green Fun. Пари с честност не се правят.

Ако джамбаза зависи от клиента си по някакъв начин "приятели са" му казваме, може и да му пробута по-малък боклук или поне да е на реалната си цена. Клиента ще каже - брей гледай на ква далавера я взех тази кола-запазена, евтино.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот kossis » Сря 29 фев 2012 15:31


Като се замисля и моя маистор ми е казвал неща дето не са така. Пример е прословутата лампа на маслото дето се свети на Пасат б3 - предимно като карам извънградско с 140-150 и после намаля при 2000-2500 оборота. Майсторчето мери нещо там налягане и ми каза, че е от маслената помпа. Аз си карам и до днес така и нема проблеми- мотора пее клапаните не чукат (сменял съм хидро повдигачите). После майсторчето вика хидро-повдигачите чукат ли като мига улавия диод, казвам не, и той - газ тогава. Компютъра е улав-Немски мама му.
А имам чувството, че колегата с проблема попада все на някакви майстори-артисти. Лошото е че филма е драматичен и с неочакван край.


santana1
Мнения: 84
Регистриран на: Нед 21 ное 2010 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот santana1 » Сря 29 фев 2012 15:55


kossis написа:Като се замисля и моя маистор ми е казвал неща дето не са така. Пример е прословутата лампа на маслото дето се свети на Пасат б3 - предимно като карам извънградско с 140-150 и после намаля при 2000-2500 оборота. Майсторчето мери нещо там налягане и ми каза, че е от маслената помпа. Аз си карам и до днес така и нема проблеми- мотора пее клапаните не чукат (сменял съм хидро повдигачите). После майсторчето вика хидро-повдигачите чукат ли като мига улавия диод, казвам не, и той - газ тогава. Компютъра е улав-Немски мама му.
А имам чувството, че колегата с проблема попада все на някакви майстори-артисти. Лошото е че филма е драматичен и с неочакван край.


:dummy: :beat_butt2 Колега айде спри се малко бре!!!От една полезна тема ти се опитваш да я омажеш отвсякъде! :не: Чети и се опитай да вникнеш в написаното от знаещите тук стига ни занимава с твоя "улав" правопис!


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот kossis » Сря 29 фев 2012 16:12


Брей градивна критика.

Какво да вниквам то работата е ясна.
Аз отдавна съм си направил изводите за майсторите и автокъщите. И просто споделям опита си.
Ама де да знам, че това пречи на някой. Щото и темата е за това в същност, колега ако се поогледаш.
Белята е направена, човека ни казва за което и те това е.
И колегите дето са правили тия мотори и аз като гледам снимките му казах какво мисля пък всеки може да прави каквото намери за добре.

А и сигурно имаш в предвид не правописа ми а словореда ми, че не е правилен, което е вярно. Но е доста трудно да се обесняват технически проблеми с малко думи.


Потребителски аватар
erebus_odora
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 08 фев 2012 12:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Shumen

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот erebus_odora » Чет 01 мар 2012 17:11


Колеги има развитие на моя проблем.С удоволствие ще ви споделя цялата информация относно развитието на моя проблем дори и ще цитирам от VW-Германия! какво ми казаха.Ще поднеса и цялостна-подробна калкулация на всички разходи защото си записвам всичко.Между другото Честита БАБА МАРТА! Да сме живи и здрави, с бели кахъри и червени страсти!. Въпреки че тези коли понякога ни отварят страшно много главоболия :). Скоро ще поднеса информацията до няколко дена в момента вече сглобяват. Но само ще спомена че се наложи да прочета страшно много литература за ДВГ, страшно много телфони, както се казва изискват се "знания,средства и пари".


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот samo_pechka » Чет 01 мар 2012 18:02


erebus_odora написа:Колеги има развитие на моя проблем.С удоволствие ще ви споделя цялата информация относно развитието на моя проблем дори и ще цитирам от VW-Германия! какво ми казаха.Ще поднеса и цялостна-подробна калкулация на всички разходи защото си записвам всичко.Между другото Честита БАБА МАРТА! Да сме живи и здрави, с бели кахъри и червени страсти!. Въпреки че тези коли понякога ни отварят страшно много главоболия :). Скоро ще поднеса информацията до няколко дена в момента вече сглобяват. Но само ще спомена че се наложи да прочета страшно много литература за ДВГ, страшно много телфони, както се казва изискват се "знания,средства и пари".

Следя темата отначалото. В момента и аз съм в търсенето на кола.На няколко пъти се усещам ,че разглеждам Пасат-и с PD мотори 131 коня поради простата причина ,че не мога да намеря читав 110 коньов (търся модел 4x4). И на мен всяка една информация ми е от значение и ме "предпазва от неправилни ремонти"... Да споделиш колега кое как е! :beer


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот morfei1 » Чет 01 мар 2012 20:26


Колега не знам кой те съветва, но за 1500лв. за глава + още 1200лв за турбо, спокойно щеше да си купиш два ползвани двигателя и в момента щеше да си имаш поне един добре работещ и доста резервни части. Това при положение че купуваш нов автомобил, който умира веднага. не си случил на кола, айде това както и да е.... но не си случил и на майстори. Сега имаш 3000+ лева за части и неработещ мотор.

Мотора принципно е здрав и пъргав, просто ти си случил на удушен такъв :(


Потребителски аватар
RadoShopa
Мнения: 590
Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
Автомобил: Vw Passat
Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот RadoShopa » Чет 01 мар 2012 20:48


morfei1 написа:Колега не знам кой те съветва, но за 1500лв. за глава + още 1200лв за турбо, спокойно щеше да си купиш два ползвани двигателя и в момента щеше да си имаш поне един добре работещ и доста резервни части. Това при положение че купуваш нов автомобил, който умира веднага. не си случил на кола, айде това както и да е.... но не си случил и на майстори.

Мотора принципно е здрав и пъргав, просто ти си случил на удушен такъв :(


Аз чета редовно всичко относно модела (нали моя е такъв) но такива цифри не бях виждал за ремонти .... :roll: В смисъл-те са си реалните за нови части сигурно,но това ли е правилният избор за кола на ....."средна" възраст да речем... ?Дано не ми се налага де,но вярвам,че при по щателно търсене и четене ще се намери по-нормално финансов вариант било за части или разбиращи хора :deal То с много пари всеки знае да иде в магазина и поръча,но дали си заслужава... ?!?Както казах и по-назад колегата за жалост е с доста лош късмет при покупка,а за капак и от механици впоследствие!Това не значи,че "Б5.5 е добър компот,но да си стои на рафта" и не трябва да се слагат всички под общ знаменател :beer


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот kossis » Пет 02 мар 2012 8:55


Найстина е хубаво, че колегата има желание да ни осведоми за решението на проблема си.
В крайна сметка така ние ще се поучим от направените грешки и ще ги избегнем. Целия живот е на този принцип-проба - грешка.
Понеже и аз търся подобен мотор и ровя в тези теми, и се натъкнах на една доста обширна за EGR клапана и запушените колектори. Та питането ми е към знаещите- този мотор 131к.с. запушва ли колекторите с нагар.
Нещо много проблеми давали тези ТДИ моторетки ми се струва.

Последна промяна от °niksi° на Пет 02 мар 2012 9:55, променено общо 1 път.
Причина: Темата е за ръбове в отворите на дюзите, а не за ЕГР, така че се надявам да няма повече мнения не по темата.


Потребителски аватар
nikolov_ms
Мнения: 35
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 22:03
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: София

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот nikolov_ms » Пет 02 мар 2012 9:55


kossis написа:Найстина е хубаво, че колегата има желание да ни осведоми за решението на проблема си.
В крайна сметка така ние ще се поучим от направените грешки и ще ги избегнем. Целия живот е на този принцип-проба - грешка.
Понеже и аз търся подобен мотор и ровя в тези теми, и се натъкнах на една доста обширна за EGR клапана и запушените колектори. Та питането ми е към знаещите- този мотор 131к.с. запушва ли колекторите с нагар.
Нещо много проблеми давали тези ТДИ моторетки ми се струва.


Колега,нека задаваме въпроси в правилните теми и търсим отговори там!!!
Тази тема е ПОУЧИТЕЛНА и свързана със съвсем друго,далеч по-важно от EGR клапани и колектори.
Не критикувам никого,просто искам форума да е по-синтезиран и когато имаме даден проблем да не се лутаме през 100 теми в които да намираме повече спам отколкото реална информация.

Искам да допълня към темата на колегата,че въпреки всички премеждия,които е имал,този мотор не е никак лош,освен че е уникална комбинация от икономичност здравина и мощ,като всички други мотори си има своите плюсове и минуси.Съжалявам,че си попаднал на голяма развалина многохиляден мотор и загубени майстори и при теб се е скапало всичко.
Успех и дано машинката скоро заработи за да можеш да се порадваш и на добрите и страни. :D


maddrum
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 08 сеп 2010 11:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот maddrum » Нед 04 мар 2012 14:25


Здравейте колеги!

Мисля, че и при мен го има същия проблем. Така като чета симптомите са доста близки. Като дигна щеката маслото по нея мирише на нафта, отделно самото ниво на маслото се вдига, а и губи и антифриз. Можете ли да ми дадете някакви координати на майстор, който да е читав и да ми помогне в София.
Благодаря!


Потребителски аватар
erebus_odora
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 08 фев 2012 12:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Shumen

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот erebus_odora » Пет 16 мар 2012 8:52


Колеги съжалявам че така се забавих но нямаше как. Искам първоначално да направя разбивка на направените разходи като увод на :)
Измерване на компресия=30 лв, Цилиндрова глава= 1450 лв, гарнитура глава=74 лв, Гарнитура всмукател=8лв, гарнитура изпускател==12лв, СРВ-семеринга=12лв, херметик=10лв, Уплътнения тандем помпа=30лв, Гумички клапани=12лв, Болтове глава=30лв,Механизъм=145 лв, ролка55465=54лв, ролка55494=92лв, ролка55480=270 лв, ролка55451=95лв, ангренажен ремък=80лв, ремък пистов=26лв, ремък пистов2=15лв, водна помпа=80лв, О-пръстени дюзи = 80лв (за4те дюзи, тампон двигател=15 лв, концентрат червен= 12 лв (доливане), ролка 55464= 78 лв.
ТОТАЛ= 2838 лв. (НЕ включва майсторлък защото се разбрахме аз да му направя друга услуга.
И така първоначално обясних положението мисля че е излишно да повтярям какво друго е сменяно на колата но мога да добавя към тази по горната сума и турбото. От моя страна и от страна на първи майстор си беше грешка набиването на втулки това е неуспорим факт защото няма такава техника тук в БГ. Но от друга страна видях и какви са последствията ако смениш само о-пръстени и караш с тези ръбове на главата т.е искам да кажа без да купуваш нова цилиндрова глава. Ако караш с тези ръбове вероятността колата да започне да смесва нафта с масло е изключително голяма и недай си боже АКО глътне дето се вика в цилиндъра тази смес от (нафта и масло) се самовъзпламенява, двигателя достига 5000 оборота и в същото време ако не се сетиш да дадеш на 5 и да пуснеш съединителя за да загасне двигателя трябва да се молиш death на всички богове после за ремонта.
пак повтарям пазете се от некоректни автокъщи !!!. Аз съм ЗА да се направи единна система за автомобилите в БГ която да включва всички данни за колите и ремонтите по тях и всички сервизи и атокъщи да отразяват това и да има контрол ама истински (като например да има и криминализиране на въртенето на километража). Мисълтта ми е да има достъп до тази база от всички точки на света и когато кликнеш да има цялостен анализ на колата за да няма измами. Аз като компютърен спец казвам че изготвянето на тази база данни няма да струва повече от 30 000 лева което е нищо за една държава. (тази същата идея мое да се приложи и за здравната система за да не носиш бумащина из болниците но това е друга тема).
Обаждах се на институциите и исках и им обяснявах за моя проблем -исках поне друг да не се опари от същата автокъща но за съжаление не се получи ще има още много много да се опарят като мен.
Като заключение мога да кажа че този форум направи една тънка приятна линия в моя живот и го напълни със знания и споделяния за проблемите при VW за което изключително много поздравявам екипа на форума. Проблема с тези помпа-дюзи ще се задълбочава защото още много такива като мен ще вземат кола която е реално на 370 000 км и която всеки момент може да направи същия проблем като моя.
Живота е красив когато е споделен както знанията в този форум. Живота е красив когато гледаш как едно семейство се качва на Пасат комби и се наслаждава на удоволствието от пътуването... дано измамите и мошенниците са далеч от нас......
П.С. - Ще участвам и в други теми които са в моята компетенция за да допълним форума



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 46 госта