Разлика в съединителите на AJM,ASZ и ARL?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Разлика в съединителите на AJM,ASZ и ARL?

Мнениеот IvailoOo » Сря 29 фев 2012 21:48


Понеже най-накрая реших да вкарам голфа в пътя въпроса ми е...каква е разликата в съединителите на AJM,ASZ и ARL(116,131,150коня)? Гледам комплекта за ASZ и ARL са на една цена,така че може и да са еднакви ,и дали ще станат на AJM с оригиналния маховик (на 240мм.)? Мисълта ми е да сложа от ASZ или ARL,ако е по-усилен.




Потребителски аватар
izcrazy
Мнения: 334
Регистриран на: Пон 20 дек 2010 0:35
Автомобил: Vw Golf 3 Variant 1995
Двигател: AAZ
Местоположение: Добрич

Re: Разлика в съединителите на AJM,ASZ и ARL?

Мнениеот izcrazy » Сря 29 фев 2012 23:35


колега незнам дали ще ти помогна мн мн но намерех една темичка от друг форум
Публикувано 06 ноември 2011 - 09:54
Здравейте колеги, преди седмица смених на моята А3ка целия комплект, демпфер, феродов диск, притискателен диск и лагер помпа с нови Люк в резултат на което видях че феродото и притискателния диск не са били за смяна и разликата в дебелината на оригиналния и новия е минимална. Феродовия и притискалтелния диск се продават за 150лв. като стават за ASZ и ARL мотори на VW / Audi / Seat и Skoda 1.9 TDI, с 6 скорости. Размера е 240мм!!!

За повече информация пишете ми на ЛС или телефон 0887 87 39 38


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Разлика в съединителите на AJM,ASZ и ARL?

Мнениеот IvailoOo » Сря 29 фев 2012 23:44


От което стигаме до извода,че на ASZ и АRL явно са еднакви,но за моя мотор нищо не пише.По принцип знам,че може да се шибне комплект маховик+съединител,но моят е здрав и не ми се ще да го сменям. Иначе все пак е някаква насока.Мерси :beer


Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Разлика в съединителите на AJM,ASZ и ARL?

Мнениеот bobi_diesel » Чет 01 мар 2012 0:30


Доколкото съм запознат щом си с 6ск съединителя е на 240мм и едва ли ще има разлика.Може да има разлика във във въртящия момент който понасят,но това се явява ъпгрейд в твоя случай.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Разлика в съединителите на AJM,ASZ и ARL?

Мнениеот Dobromirski » Чет 01 мар 2012 8:05


Не става. Твоят съединител е на 220мм. Иначе аз имам чисто нов притискател и феродов на 240 :)


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: Разлика в съединителите на AJM,ASZ и ARL?

Мнениеот dmode101 » Чет 01 мар 2012 9:45


Щом искаш да запазиш маховика трябва да си търсиш съединител за AJM.
Ако имаш пълен комплект маховик+съединител от ASZ/ARL (който е един и същ), можеш да го монтираш на двигател AJM. Аз съм с такъв. И двата варианта са 240 мм, но има някаква разлика в захващането.


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Разлика в съединителите на AJM,ASZ и ARL?

Мнениеот IvailoOo » Чет 01 мар 2012 10:24


Dobromirski написа:Не става. Твоят съединител е на 220мм. Иначе аз имам чисто нов притискател и феродов на 240 :)



Почти на 100% съм убеден,че моят е на 240мм. :lol: (със 6ст.ск кутия съм ).228 е на ATD(101коня).



dmode101 написа:Щом искаш да запазиш маховика трябва да си търсиш съединител за AJM.
Ако имаш пълен комплект маховик+съединител от ASZ/ARL (който е един и същ), можеш да го монтираш на двигател AJM. Аз съм с такъв. И двата варианта са 240 мм, но има някаква разлика в захващането.


Ей това ме притесняваше!Явно няма стане моята работа,понеже маховика ми е добре.

Благодаря Ви!Ще го мисля как да стане,пък ще видим какво ще излезе :beer


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Разлика в съединителите на AJM,ASZ и ARL?

Мнениеот Dobromirski » Чет 01 мар 2012 13:33


scare
Мислех, че е на 220. Значи туй дето имам аз , може и да е от AJM .
Проблема беше следният :
Сменени чисто нови феродов, притискател и маховик. Но момчето си ги беше взимало поотделно (по евтино му било. След монтажа, съединитялт буксувал. Дофтаса при мен, мислеше, че майстора му нещо не е сглобил както трябва. Като сурнахме кутията ми направи впечатление, че притискащите пружини не бяха натегнати, но пък феродовият нов та нов. :shock Взехме за проба друг притискателен и всичко заспа.
Понеже знам, че на 131 и 150 ps са еднакви, а мислех че 116 са на 220м, недоумявах какъв е проблема. Ей сега вече знам :)))


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Разлика в съединителите на AJM,ASZ и ARL?

Мнениеот morfei1 » Чет 01 мар 2012 15:45


AJM-а е на 240мм със 6-сорости, просто маховика по-различен - лек от на ASZ/ARL. Конверсията става, но с цял комплект от ASZ/ARL. Изпробвано е и става.


Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 232
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Разлика в съединителите на AJM,ASZ и ARL?

Мнениеот batteto.1984 » Чет 01 мар 2012 19:57


Преди време купувах комплект съединтел с маховик и лагер-помпа за ARL за ъпдейт на моя AJM.Стария и новия комплект бяха идентични 1:1 пък съм 100% че свалям оригиналните железа!Комплекта който закупих беше ЛУК и маховика след 1000км се предаде,наложи се да сваля дефектния маховик и го върнах за рекламация и сложих стария маховик и новият съединител вече карам така около 10000км и никви проблеми.Признаха ми рекламацията на маховика и ми върнаха парите за него ,с върнатите пари дадох още малко и си закупих комплекта на валео с твърд маховик на 240 мм.Но не ми е оставало време за монтаж.Аз повече с тия демпферни боклуци няма да се занимавам пък и като е надут мотора тресът.Държа да отбележа че комплекта съединител и маховик на ЛУК не е закупуван от България пълно е с ментета на всякъде!


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Разлика в съединителите на AJM,ASZ и ARL?

Мнениеот Dobromirski » Съб 03 мар 2012 8:31


batteto.1984 написа:.....

Никога не правете това с Вашата кола !!!!


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Разлика в съединителите на AJM,ASZ и ARL?

Мнениеот rabotnika » Съб 03 мар 2012 9:30


batteto.1984 написа:Преди време купувах комплект съединтел с маховик и лагер-помпа за ARL за ъпдейт на моя AJM.Стария и новия комплект бяха идентични 1:1 пък съм 100% че свалям оригиналните железа!Комплекта който закупих беше ЛУК и маховика след 1000км се предаде,наложи се да сваля дефектния маховик и го върнах за рекламация и сложих стария маховик и новият съединител вече карам така около 10000км и никви проблеми.Признаха ми рекламацията на маховика и ми върнаха парите за него ,с върнатите пари дадох още малко и си закупих комплекта на валео с твърд маховик на 240 мм.Но не ми е оставало време за монтаж.Аз повече с тия демпферни боклуци няма да се занимавам пък и като е надут мотора тресът.Държа да отбележа че комплекта съединител и маховик на ЛУК не е закупуван от България пълно е с ментета на всякъде!

Това е най голямата глупост която някой някога е правил твърд маховик на ПД :horror:


Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 232
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Разлика в съединителите на AJM,ASZ и ARL?

Мнениеот batteto.1984 » Съб 03 мар 2012 11:24


Ми незнам дали е глупост но имам наблюдения вече над 5 ПД-та с твърд маховик и разлика не намирам от демпферния.Аз лично повече с демпфери на мойта кола няма да се занимавам.Не ангажирам никого с мненията си!Незнам дали е глупост или не,но Валео е фирма с традиции и дооооооста дългодишен опит не вярвам да са хванали някой пишман инженерче да изработи комплекта с твърд маховик,мисля че са проведени доста тестове преди тази стока да се пусне на пазара,това кой видял и чул от някой си нещо е друга работа! :)


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Разлика в съединителите на AJM,ASZ и ARL?

Мнениеот morfei1 » Съб 03 мар 2012 16:27


Някой задавал ли си е въпроса защо се разбиват пружините на маховика? И какво се случва когато тези пружини ги няма. Ето ви тема на размисъл.

Аз съм карал AHF с твърд маховик от ABF и VR6 съеденител. Овратителни скорости :) .


Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 232
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Разлика в съединителите на AJM,ASZ и ARL?

Мнениеот batteto.1984 » Съб 03 мар 2012 17:32


Нека и аз да задам някой друг въпрос,защо старите дизели(предкамерни) които работят с доста по висока степен на згъстяване и много по твърдо,не чупят скорости не тракат,пък са бездемпферен маховик.Не казвам, че демпферния маховик е боклук,но за съжаление многоооо ментета има на пазара и не са никак малко парите които се дават за ремонт на 10+ годишен автомобил,комплекта на валео който взех има доста солидни пружини. Темата отиде в друга посока,към колегата IvailoOo маховик и съединител от ARL и ASZ,стават на AJM без проблем.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта