пасат 92г. - счупен двигател

Техническа и сервизна информация за Passat
rnayden
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 30 авг 2005 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

пасат 92г. - счупен двигател

Мнениеот rnayden » Сря 04 окт 2006 15:40


Здравейте,

Имам едно питане.
На колко бихте оценили един пасат 92г. 2000см3 със следният проблем:
превъртели биели, блокирана маслена помпа и надран колянов вал (не се знае дали може да се шлифова, може да трябва нов). Сегментите са здрави, както и буталата.
Иначе колата е с всички екстри за модела - климатик, ел. предни и задни стъкла, блокиране на задните стъкла, комфорт - вдигане и сваляне на стъклата при изключен двигател, газова уредба с машинарийката на Джетро, 4 нови (летни) гуми. Автомобила е на 230 000 км.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 04 окт 2006 15:46


що не си купиш един колянов вал от Letajanta, да си смениш помпата, лагерите и вала па да си я караш? или да си я продаваш здрава поне.
не вярвам да ти стъпи много над 500-600 лв целия масраф...
(тва последното го казах наизуст)


aron1
Мнения: 224
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот aron1 » Сря 04 окт 2006 15:49


бате вземи си двигател само 6те ти доиде 500-600 лв. и няма да се занимава6 с глупости


rnayden
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 30 авг 2005 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rnayden » Сря 04 окт 2006 16:47


Най-вероятно ще си я правя.
Въпроса е къде?


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Сря 04 окт 2006 18:59


rnayden написа:Най-вероятно ще си я правя.
Въпроса е къде?


При читави майстори,но найстин ане го продавай в Монтана ми предлагаха мотори комплект за по 400 лв.,така ч е прави машината и :drive ,аре Успех :wink:


Потребителски аватар
theater
Мнения: 93
Регистриран на: Съб 14 май 2005 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот theater » Чет 05 окт 2006 15:56


MITKO_DVD написа:При читави майстори,но найстин ане го продавай в Монтана ми предлагаха мотори комплект за по 400 лв.,така ч е прави машината и :drive ,аре Успех :wink:

Къде в Монтана и какви мотори, че имам сериозен интерес?
Ако искаш за да не става реклама ми пусни едно ЛС.


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Чет 05 окт 2006 18:01


Пичове я си ремонтирайте колите и ги карайте,не се занимавайте с такива двигатели щото не знаете кво е....На такъв двигател за 500 лв неизвестно защо свален като го монтирате ще дадете поне още толкова за "доиспипване на дребни дефекти"+на майстора за работа и като си направите една сметка ще видите че ще ви излезе ......Така че по добре ремонт за 600-700 лв отколкото да не знаеш какъв "перфектен двг" си си купил.


Потребителски аватар
Lisho
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Lisho » Чет 05 окт 2006 23:09


Смяна на двигателя с друг си е нож с две остриета."Новият" може и да е читав, а може както писаха другите колеги да се окаже голямо набутване. На мен ми смениха целия двигател, но този който ми монтираха беше с "произход" т.е. знаехме кой е бил първия собственик в BG, следващия как го е карал, как го е поддържал, знаехме какво е състоянито му преди колата на която беше монтиран преди да претърпи тежък пътен инцидент. Доверих се на монтьора който е обслужвал тази кола, защото е слушал работата на двигателя "прижеве" и няма забележки. Е вярно имаше голяма доза риск при кофти случката да е превъртял ремък или нещо друго.Но такъв е живота никой нищо не гарантира на 100 %. Купуваш нещото, а не знаеш дали даже ще запали. А понятия като "не гори масло", "няма странични шумове", "има добра компресия" са мръсни думи. И в Холандия да отидеш да го купиш и там няма да го "разлупят" да видиш ръбове, да мериш износване, компресия. Е да ще го поставят на стенд и ще го запалят да му чуеш гласа, но за други проби и дума не може да става. С една дума "котка в чувал".
Успех



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 133 госта