голф 4 1.9 тди арл проблем с паленето сутрин
голф 4 1.9 тди арл проблем с паленето сутрин
Добър вечер колеги проблема е следния колата пали трудно сутрин когато е студено щом си загрее няма никакви проблеми с паленето прегледани са подгревните свещи всички работят днес я закарах за диагностика и нямаш никакви грешки според вас къде да търся проблема колата е помпа дюза
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл
Колига,виж да не ти сълзи от тандем помпата и си привери 0-пръстените на горивния филтър да не смуче въздух от там
- nikolov_ms
- Мнения: 35
- Регистриран на: Съб 21 апр 2007 22:03
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: София
Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл
И аз имам същия проблем.Когато температурата е под 4-5 градуса има замисляне при първоначално палене,колкото повече падат температурите започва да пали от втория път.Претри са няколко секунди и изпушва бяло.После няма никакъв проблем.Прави го само сутрин.Интересното е,че когато я оставя в гаража(там температурата е около 9-10 градуса)няма никакъв проблем дори да е стояла със седмици без да е палена,пали от четвърт.Оставя ли я навън при по-студено време се почва пак съшия цирк(пали от 2-ри път и пуши бяло) Колега твоята пуши ли бяло сутрин?
До сега съм проверявал свещите - ЗДРАВИ
Захранване до свещите -ИМА
Релета и бушони - Здрави
Горивен филтър - НОВ
Гледахме я с колегата Niksi в Герман на ВАГ-Ком - Всичко е в граници (Синхронизация на вал,дюзи,всичко е ОК)
Няма течове на нафта нищо изглежда всичко и е наред,а не е.
PS:Колега ако намериш решение на проблема,моля сподели
До сега съм проверявал свещите - ЗДРАВИ
Захранване до свещите -ИМА
Релета и бушони - Здрави
Горивен филтър - НОВ
Гледахме я с колегата Niksi в Герман на ВАГ-Ком - Всичко е в граници (Синхронизация на вал,дюзи,всичко е ОК)
Няма течове на нафта нищо изглежда всичко и е наред,а не е.

PS:Колега ако намериш решение на проблема,моля сподели

- vinixxx
- Мнения: 1820
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл
проверете си акумулатора и евентуално компресия 

Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл
Утре ще провера компресията но сегментите са сменени по колата включително гумички, вал на клапаните,повдигачи и един майстор ми каза както колегата red.devilll е написал тандем помпата и горивния филтър.
Kолеги според вас колата може ли да харчи масло от капака на клапани казаха ми че в него имало някакъв клапан ( филтър ). Като махна маркуча за картерни газове и по него имаше много масло
Kолеги според вас колата може ли да харчи масло от капака на клапани казаха ми че в него имало някакъв клапан ( филтър ). Като махна маркуча за картерни газове и по него имаше много масло
- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл
vinixxx написа:проверете си акумулатора и евентуално компресия

- nikolov_ms
- Мнения: 35
- Регистриран на: Съб 21 апр 2007 22:03
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: София
Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл
vinixxx написа:проверете си акумулатора и евентуално компресия
Акумулатора е почти нов,върти перфектно 72Аh
От компресия ме съмнява да е, колата е доста читав екземпляр.
Утре сутринта ще пробвам да запаля с изключен температурен датчик,да видим дали ще има разлика(ако нещо той прави мизерии,да не ми подгрява при -3,4 до +3,4)

- nikolov_ms
- Мнения: 35
- Регистриран на: Съб 21 апр 2007 22:03
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: София
Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл
Сутринта направих опит да запаля с изключен температурен датчик и запали от четвърт, пушек почти нямаше(но пък беше само -2градуса)Някой да знае какви стойности се подават към дюзите и свещите от ЕКУ-то при изключена букса на датчика.Предполагам времетраенето на подгрева и порцията гориво при първоначално стартиране на мотора зависят от температурите или съм в грешка.Лошото е,че на Ваг не показа грешка този датчик.
Ps:Колега toho,при теб какво стана с замерването на компресията?
Ps:Колега toho,при теб какво стана с замерването на компресията?
- sukito
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 17:00
- Автомобил: Golf mk4
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл
Аз също имам проблем с паленето на студено. Последно едни майстори ми казаха че трябва да се провери стартера.
Препоръчаха смяна на втулките, четките(ако е нужно), гресиране и всичко щяло да е ОК.
Като го ремонтирам ще пиша резултата..
Препоръчаха смяна на втулките, четките(ако е нужно), гресиране и всичко щяло да е ОК.
Като го ремонтирам ще пиша резултата..

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл
sukito написа:Аз също имам проблем с паленето на студено. Последно едни майстори ми казаха че трябва да се провери стартера.
Препоръчаха смяна на втулките, четките(ако е нужно), гресиране и всичко щяло да е ОК.
Като го ремонтирам ще пиша резултата..
Гресирането малко не е за препоръчване, защото след няколко месеца ефекта ще е отрицателен. Мудното въртене на стартера почти не влияе на студения старт, освен при темеператури над 15 градуса.
Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл
Здравейте! Нов съм във форума, но искам да споделя своя опит. Имам Голф 4 AJM мотор и аз минах през същото. Тандем помпата правеше проблем и капеше първите 1-2 минути при студен старт зимата. Рядко не палеше от пръв път, но след това зачести трудното палене. Смених я лятото и сега всичко е ок. Моят съвет е сутрин като я пали колегата да отвори капака и да гледа дали не капе нафта от нея. Аз така установих откъде идва проблема при мен.
- motukata
- Мнения: 53
- Регистриран на: Вто 15 дек 2009 20:08
- Автомобил: mk2-mk4
- Двигател: ABF-ASV
- Местоположение: Видин/Варна
Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл
Колеги,ориентирайте се към маслената помпа и после споделете резултата 

- nikolov_ms
- Мнения: 35
- Регистриран на: Съб 21 апр 2007 22:03
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: София
Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл
motukata написа:Колеги,ориентирайте се към маслената помпа и после споделете резултата




- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл
nikolov_ms написа:motukata написа:Колеги,ориентирайте се към маслената помпа и после споделете резултата
![]()
![]()
Би ли ни просветлил какво общо има маслената помпа с паленето,ако имахме проблеми с нея отдавна турбините ни да са в кофата



- rocky
- Мнения: 276
- Регистриран на: Съб 02 авг 2008 14:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл
И аз се записвам в темата със същия проблем само че на ASZ! Тегля й една майна докато завърти и потеглям... 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта