голф 4 1.9 тди арл проблем с паленето сутрин

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
tosho
Мнения: 45
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

голф 4 1.9 тди арл проблем с паленето сутрин

Мнениеот tosho » Съб 07 яну 2012 19:17


Добър вечер колеги проблема е следния колата пали трудно сутрин когато е студено щом си загрее няма никакви проблеми с паленето прегледани са подгревните свещи всички работят днес я закарах за диагностика и нямаш никакви грешки според вас къде да търся проблема колата е помпа дюза




red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл

Мнениеот red.devilll » Съб 07 яну 2012 19:42


Колига,виж да не ти сълзи от тандем помпата и си привери 0-пръстените на горивния филтър да не смуче въздух от там


Потребителски аватар
nikolov_ms
Мнения: 35
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 22:03
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: София

Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл

Мнениеот nikolov_ms » Нед 08 яну 2012 16:34


И аз имам същия проблем.Когато температурата е под 4-5 градуса има замисляне при първоначално палене,колкото повече падат температурите започва да пали от втория път.Претри са няколко секунди и изпушва бяло.После няма никакъв проблем.Прави го само сутрин.Интересното е,че когато я оставя в гаража(там температурата е около 9-10 градуса)няма никакъв проблем дори да е стояла със седмици без да е палена,пали от четвърт.Оставя ли я навън при по-студено време се почва пак съшия цирк(пали от 2-ри път и пуши бяло) Колега твоята пуши ли бяло сутрин?

До сега съм проверявал свещите - ЗДРАВИ
Захранване до свещите -ИМА
Релета и бушони - Здрави
Горивен филтър - НОВ
Гледахме я с колегата Niksi в Герман на ВАГ-Ком - Всичко е в граници (Синхронизация на вал,дюзи,всичко е ОК)
Няма течове на нафта нищо изглежда всичко и е наред,а не е. facepalm


PS:Колега ако намериш решение на проблема,моля сподели :да:


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1820
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл

Мнениеот vinixxx » Нед 08 яну 2012 17:50


проверете си акумулатора и евентуално компресия :?


tosho
Мнения: 45
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл

Мнениеот tosho » Нед 08 яну 2012 18:12


Утре ще провера компресията но сегментите са сменени по колата включително гумички, вал на клапаните,повдигачи и един майстор ми каза както колегата red.devilll е написал тандем помпата и горивния филтър.
Kолеги според вас колата може ли да харчи масло от капака на клапани казаха ми че в него имало някакъв клапан ( филтър ). Като махна маркуча за картерни газове и по него имаше много масло


Потребителски аватар
rokera671
Мнения: 2543
Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл

Мнениеот rokera671 » Нед 08 яну 2012 18:25


vinixxx написа:проверете си акумулатора и евентуално компресия :?

:да: To се започва от там!


Потребителски аватар
nikolov_ms
Мнения: 35
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 22:03
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: София

Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл

Мнениеот nikolov_ms » Нед 08 яну 2012 19:15


vinixxx написа:проверете си акумулатора и евентуално компресия :?


Акумулатора е почти нов,върти перфектно 72Аh
От компресия ме съмнява да е, колата е доста читав екземпляр.

Утре сутринта ще пробвам да запаля с изключен температурен датчик,да видим дали ще има разлика(ако нещо той прави мизерии,да не ми подгрява при -3,4 до +3,4) :bishop


Потребителски аватар
nikolov_ms
Мнения: 35
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 22:03
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: София

Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл

Мнениеот nikolov_ms » Пон 09 яну 2012 20:44


Сутринта направих опит да запаля с изключен температурен датчик и запали от четвърт, пушек почти нямаше(но пък беше само -2градуса)Някой да знае какви стойности се подават към дюзите и свещите от ЕКУ-то при изключена букса на датчика.Предполагам времетраенето на подгрева и порцията гориво при първоначално стартиране на мотора зависят от температурите или съм в грешка.Лошото е,че на Ваг не показа грешка този датчик.


Ps:Колега toho,при теб какво стана с замерването на компресията?


Потребителски аватар
sukito
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 17:00
Автомобил: Golf mk4
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл

Мнениеот sukito » Вто 10 яну 2012 18:31


Аз също имам проблем с паленето на студено. Последно едни майстори ми казаха че трябва да се провери стартера.
Препоръчаха смяна на втулките, четките(ако е нужно), гресиране и всичко щяло да е ОК.
Като го ремонтирам ще пиша резултата.. :Mr Green Fun


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл

Мнениеот Zinoto » Вто 10 яну 2012 19:14


sukito написа:Аз също имам проблем с паленето на студено. Последно едни майстори ми казаха че трябва да се провери стартера.
Препоръчаха смяна на втулките, четките(ако е нужно), гресиране и всичко щяло да е ОК.
Като го ремонтирам ще пиша резултата.. :Mr Green Fun

Гресирането малко не е за препоръчване, защото след няколко месеца ефекта ще е отрицателен. Мудното въртене на стартера почти не влияе на студения старт, освен при темеператури над 15 градуса.


brofkin
Мнения: 38
Регистриран на: Чет 16 дек 2010 21:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл

Мнениеот brofkin » Вто 10 яну 2012 21:45


Здравейте! Нов съм във форума, но искам да споделя своя опит. Имам Голф 4 AJM мотор и аз минах през същото. Тандем помпата правеше проблем и капеше първите 1-2 минути при студен старт зимата. Рядко не палеше от пръв път, но след това зачести трудното палене. Смених я лятото и сега всичко е ок. Моят съвет е сутрин като я пали колегата да отвори капака и да гледа дали не капе нафта от нея. Аз така установих откъде идва проблема при мен.


Потребителски аватар
motukata
Мнения: 53
Регистриран на: Вто 15 дек 2009 20:08
Автомобил: mk2-mk4
Двигател: ABF-ASV
Местоположение: Видин/Варна

Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл

Мнениеот motukata » Пет 02 мар 2012 13:20


Колеги,ориентирайте се към маслената помпа и после споделете резултата :!:


Потребителски аватар
nikolov_ms
Мнения: 35
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 22:03
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: София

Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл

Мнениеот nikolov_ms » Пет 02 мар 2012 16:08


motukata написа:Колеги,ориентирайте се към маслената помпа и после споделете резултата :!:


:shock :shock :shock Би ли ни просветлил какво общо има маслената помпа с паленето,ако имахме проблеми с нея отдавна турбините ни да са в кофата :mrgreen:


Потребителски аватар
rokera671
Мнения: 2543
Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл

Мнениеот rokera671 » Пет 02 мар 2012 22:02


nikolov_ms написа:
motukata написа:Колеги,ориентирайте се към маслената помпа и после споделете резултата :!:


:shock :shock :shock Би ли ни просветлил какво общо има маслената помпа с паленето,ако имахме проблеми с нея отдавна турбините ни да са в кофата :mrgreen:

:beer :applause: :да:


Потребителски аватар
rocky
Мнения: 276
Регистриран на: Съб 02 авг 2008 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл

Мнениеот rocky » Съб 03 мар 2012 14:09


И аз се записвам в темата със същия проблем само че на ASZ! Тегля й една майна докато завърти и потеглям... :mrgreen:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта