Ах тези...ел. стъкла!
- ArMaGeDoN
- Мнения: 98
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
дфг
Аз имам Поло 6N 1997 год. 2(3) врати и сега имам проблем с единия водач на шофьорската врата.... прозореца свален до половина дрънка като стар бус... това е защото единият ми водач е заминал по точно краченцето което се плазга по релсата... и никъде не продават само водача, за да го смена и да си е нормално всичко...

Re: Ах тези...ел. стъкла!
Колеги, ще използвам тази тема да питам дали некой е слагал механични механизми вместо ел. на Поло 6Н2(две врати). Много мизерии ми прават тия джамове, изгоряха ми и двете машинки при положение че водачите ми са читави. И ако намеря механични машинки, дали жилата могат да си останат същите и евентуално дали има някаква съвместимост между моделите що се касае до механизмите.
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Ах тези...ел. стъкла!
Аз съм слагал , на колегата noretreat. Още така си кара и няма грижи, от 2 години!
Излиза грубо 260 лева за двете врати.
Излиза грубо 260 лева за двете врати.
Re: Ах тези...ел. стъкла!
Само машинките, без жилата и другите части ли се сменят и се дупчат корите, или нее толкова просто 
Твърдо съм решил да ги сменя.
Твърдо съм решил да ги сменя.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Ах тези...ел. стъкла!
Ако толкова твърдо си решил да ги сменяш , мога да помогна. Купуваш две машинки от където ги има и ги слагаме.
Свалят се старите машинки, свалят се стъклата, дупчи се кората, слага се малко дунапрен или от гъба за баня или от домакинска гъба (оригинално е така, и аз слагам) , и се монтират машинките по местата, монтират се стъклата, и накрая дръжчиците и тва е ...
Не е сложно, има си особености , как се слага машинката на местото и във вратата, как и къде се стяга стъклото ... Не е баш плъг енд плей ... но не е и голяма сложнотия.
Свалят се старите машинки, свалят се стъклата, дупчи се кората, слага се малко дунапрен или от гъба за баня или от домакинска гъба (оригинално е така, и аз слагам) , и се монтират машинките по местата, монтират се стъклата, и накрая дръжчиците и тва е ...
Не е сложно, има си особености , как се слага машинката на местото и във вратата, как и къде се стяга стъклото ... Не е баш плъг енд плей ... но не е и голяма сложнотия.
- Gecatawe
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Ах тези...ел. стъкла!
Много по-евтино излиза нов ремонтен комплект.Аз си поръчах от германия един пич ги прави 70лв излиза с доставката.Комплектът включва : жило+броните му и там едни пресовани като шестограми, водачи, ролка за машинката и едни пружинки за жилата.След смяната останах изумен
другото ми стъкло не съм го пипал защото работи , но ремонтираното се вдига и сваля 2 пъти по-бързо от старото.Частите ми излгеждат надеждни а и цената е перфектна.Всичко се подменя единствено релсите и моторчето+ капаците му остават оригиналните.Жилото е точно сметнато малко трудно го монтирах все пак е ново а като се сложи и се разкара малко се изпъва още.
http://www.autoteile-okzam.de/ това е линк на фирмата от която ги купих. Моделът за поло 6N 2/3 врати е W129-LST това е за шофьорската врата
http://www.autoteile-okzam.de/ това е линк на фирмата от която ги купих. Моделът за поло 6N 2/3 врати е W129-LST това е за шофьорската врата
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Ах тези...ел. стъкла!
И аз скоро купих целия механизъм от евро07 за 86лв без ел.мотора -стария впасва идеално на механизма и засега работи идеално
- Gecatawe
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Ах тези...ел. стъкла!
anonimko написа:И аз скоро купих целия механизъм от евро07 за 86лв без ел.мотора -стария впасва идеално на механизма и засега работи идеално
Как за 86лв бе човек, на мене ми обявиха 190лв цена от там и го нямало в наличност.Става въпрос за Евро07 гр.Плевен. И имам отстъпка 30% от там идва на около 160-и нещо.Обикновен механизъм беше евтин, ама за ел.стъкла и то за 2/3 врати поло нямаше по-евтино от това.
Magneti Marelli МАШИНКА ЗА СТЪКЛО ЕЛЕКТРИЧЕСКА ПРЕДНА ЛЯВА 216,26лв.
ITN-P/104 МАШИНКА ЗА СТЪКЛО ЕЛЕКТРИЧЕСКА ПРЕДНА ЛЯВ 194,98лв.
Това бяха възможните варианти които ми предложиха хората.Това е без електромотора.
Освен да предлагат и нещо от тези кучите марки евтините made in china и да са искали да ми дават такава а да ми земат пари като за скъпа, знай ли човек

Re: Ах тези...ел. стъкла!
Мойте и те бяха като вашите, купих си нови водачи, след 1 седмица пак се раздранчаха и спряха и след това ги залепих с POXIPOL и вече от половин година не мърдат. Значи според мен е важно там където водачите се хващат за планката на стъклото с нещо като щипка да не е подвижно защото от там идва проблема. Като се смъкват и вдигат в двете крайни точки там се получава напрежение и водачите излизат от планката на стъклото и почват вече белите, затова там го залепих както вече казах и повече не са мърдали, пак казвам това е според мен. Става въпрос за Поло 6N. И по нагоре колегите споменаха че ги правели от дурал, може ли да попитам после как ги вкарвате на лайсната като от двете страни има неразглобяеми ролки?
Re: Ах тези...ел. стъкла!
Вече с механичен механизъм за десното стъкло 
Вчера намерих нов и си взех само за едната врата, да пробвам и стана, без сериозни проблеми.
Остана само да продупча кората и да я сложа, но първо да я изчистя че яко се изцапа
Тия дни зимам и за шоферската и не му мислим.
Благодаря, freestyler911 !
Вчера намерих нов и си взех само за едната врата, да пробвам и стана, без сериозни проблеми.
Остана само да продупча кората и да я сложа, но първо да я изчистя че яко се изцапа
Тия дни зимам и за шоферската и не му мислим.
Благодаря, freestyler911 !

- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Ах тези...ел. стъкла!
predrag написа:.....
Няма защо!
Машинката влиза-излиза от вратата, като вкараш първо едната релса по диагонал влиза във вратата без никакво напрежение, после и другата. Не помня първо с моторчето/механизма или първо другата , пробвай. Пази като очите си пластмасовите водачи.
като сложиш машинката сложи стъклото да легне и стегни болтовете във възможно най-горно положение на стъклото, и не ги стягай много , ще счупиш водачите!
Предварително намажи релсите с грес! Там където дупчиш кората подложи дунапрен, уплътнява , както вече казах.
Болтовете не ги сваляй от релсите няма смисъл , влиза си с тях.
Тва е в общи линии. Ако имаш счупени щипки по вратите, смени си ги, по левче са.
-
one665
- Мнения: 10
- Регистриран на: Съб 01 дек 2007 13:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Ах тези...ел. стъкла!
predrag написа:Колеги, ще използвам тази тема да питам дали некой е слагал механични механизми вместо ел. на Поло 6Н2(две врати). Много мизерии ми прават тия джамове, изгоряха ми и двете машинки при положение че водачите ми са читави. И ако намеря механични машинки, дали жилата могат да си останат същите и евентуално дали има някаква съвместимост между моделите що се касае до механизмите.
Благодаря предварително!
Колега, не стават жилата от механични на електрически. На механичните жилото е по късо. Иначе могат да се заменят електрическите с механични, аз така направих,дупчат се корите, за ръчната дръжка /от вътрешната страна на корите има отбелязано къде да се пробие/, за съжаление голямо мое и механичната издаде багажа точно за една седмица - просто се продават абсолютни боклуци по магазините, така че мога да ти препоръчам, само ако сменяш ръчните гледай да може самата машинка да се отваря. Аз това не съм го догледала - старата ел машинка е отваряема, докато новата ръчна е капсалована.
Re: Ах тези...ел. стъкла!
one665 написа:Иначе могат да се заменят електрическите с механични, аз така направих,дупчат се корите, за ръчната дръжка /от вътрешната страна на корите има отбелязано къде да се пробие/, за съжаление голямо мое и механичната издаде багажа точно за една седмица - просто се продават абсолютни боклуци по магазините, така че мога да ти препоръчам, само ако сменяш ръчните гледай да може самата машинка да се отваря. Аз това не съм го догледала - старата ел машинка е отваряема, докато новата ръчна е капсалована.
Аз си смених целите механизми с ръчни и вече десетина дни работат.
Не можах само да те разбера кое е голямо, отбелязаното кръгче на кората ли?
Мисля че и моите са капсоловани, това не съм гледал, дай Боже само да не ми се налага в скоро време да се занимавам пак с това. Иначе, какъв е проблема с тех при тебе?
Единственото което не ми харесва за сега са ръчките, които са прекалено близо до самата кора и понеже тя е малко издадена над ръчката, там ми опира при въртене, затова сега се оглеждам за ръчки от другите модели, които да не са баш толокова прилепнали до кората
-
one665
- Мнения: 10
- Регистриран на: Съб 01 дек 2007 13:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Ах тези...ел. стъкла!
predrag написа:one665 написа:Иначе могат да се заменят електрическите с механични, аз така направих,дупчат се корите, за ръчната дръжка /от вътрешната страна на корите има отбелязано къде да се пробие/, за съжаление голямо мое и механичната издаде багажа точно за една седмица - просто се продават абсолютни боклуци по магазините, така че мога да ти препоръчам, само ако сменяш ръчните гледай да може самата машинка да се отваря. Аз това не съм го догледала - старата ел машинка е отваряема, докато новата ръчна е капсалована.
Аз си смених целите механизми с ръчни и вече десетина дни работат.
Не можах само да те разбера кое е голямо, отбелязаното кръгче на кората ли?
Мисля че и моите са капсоловани, това не съм гледал, дай Боже само да не ми се налага в скоро време да се занимавам пак с това. Иначе, какъв е проблема с тех при тебе?
Единственото което не ми харесва за сега са ръчките, които са прекалено близо до самата кора и понеже тя е малко издадена над ръчката, там ми опира при въртене, затова сега се оглеждам за ръчки от другите модели, които да не са баш толокова прилепнали до кората
Не можах само да те разбера кое е голямо, отбелязаното кръгче на кората ли? - СЪЖАЛЕНИЕТО МИ Е ГОЛЯМО.
На самата кора отвътре има пунктир къде точно би следвало да е отвора за ръчната машинка. На моите кори отвън нямаше никъде отбелязано, но съм виждала такива на които има пласмасови капачки. Моята кола си с оригинални ел стъкла и сигурно затова няма дори капачки.
Иначе външните дръжки - не ми опират никъде, самата дръжка има втори ред така да се каже, мисля че са от голф стават и отстоява от кората на 0.5 см, няма как да опира. Самата машинка работеше перфектно 10-20 пъти сваляне и качване, после затегна и движение нагоре няма, само надолу и сега, ако не я сменят в магазина или нова или ще я разкапсаловам да видя къде зациклят зъбните механизми, доколкото се виждат през едияния отвор са метални. Или ще пробвам шрез ибей да си поръчам само въже и пластмасовите джаджи за старата ел. машинка. То като им гледам цените ще ми излязат по евтино от нова ръчна.
-
Mr.Lemon
- Мнения: 114
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 7:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: Ах тези...ел. стъкла!
Само водачите на стъклото продават ли се . Понеже ми се счупи единия на дясна предна втата , и къде мога да ги намеря ?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта