Въпрос относно заводска мощност
- Black Demon
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 11 мар 2011 18:55
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: 1.8T AUM 2002
- Местоположение: Варна,Разград
Въпрос относно заводска мощност
Колеги малко глупав въпрос ама мен ме интересува
Заводско зададената мощност на даден автомобил на колела или мотор е 
- Cern Swiss
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Въпрос относно заводска мощност
На мотор по принцип. Като по DIN ("западния" стандарт) е накачен с агрегатите по него, а по SAE ("източния") - без тях. Оттам идва разлика по 4-5-6 коня.
- Golf 3 Yahting GT
- Мнения: 445
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:49
- Автомобил: VW GOLF III YACHTING GT VARIANT
- Двигател: AEK 1.6-74kW - 1996
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос относно заводска мощност
Здавейте Колеги,
Реших и аз да задам въпрос от подобна тематика, надявам се автора да не се сърди.
Въпроса ми е имали някакъв толеранс при производството на автомобилните двигатели?
Примерно завоска мощност 100kW + 5% или - 5%.
Не намерих отговор на този въпрос в нета - може би не съм търсил правилно
.
В фирмата в която работя поизвеждаме продукти с дадена мощност и консумация, и винаги има някакви граници в които се намира готовия продукт.
Та за това се питам дали при Производството на ДВГ-та имат такива толеранси.
Ясно ми че при таково масово производство като при Volkswagen няма как да могат да измерят всички двигатели.
И ако има толеранси, те в какви граници са?
Ако някой зане нека сподели!
Поздрави
Реших и аз да задам въпрос от подобна тематика, надявам се автора да не се сърди.
Въпроса ми е имали някакъв толеранс при производството на автомобилните двигатели?
Примерно завоска мощност 100kW + 5% или - 5%.
Не намерих отговор на този въпрос в нета - може би не съм търсил правилно
В фирмата в която работя поизвеждаме продукти с дадена мощност и консумация, и винаги има някакви граници в които се намира готовия продукт.
Та за това се питам дали при Производството на ДВГ-та имат такива толеранси.
Ясно ми че при таково масово производство като при Volkswagen няма как да могат да измерят всички двигатели.
И ако има толеранси, те в какви граници са?
Ако някой зане нека сподели!
Поздрави

- Black Demon
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 11 мар 2011 18:55
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: 1.8T AUM 2002
- Местоположение: Варна,Разград
- Cern Swiss
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Въпрос относно заводска мощност
И аз никога никъде не съм виждал да посочват толеранс на мощността. Вероятно има някакъв, защото няма 2 еднакви неща на тоя свят, НО толерансът според мен е максимум 1-2 коня.
-
scbroodwar
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 11 яну 2012 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос относно заводска мощност
Според надморското равнище, бензина и други фактори, мощноста може да варира,но не с много...
- Cern Swiss
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Въпрос относно заводска мощност
Ооо, на турбо-колите с много (според турбината) дори до 10-15%. Затова сериозните състезателни отбори имат различни турбини за различните надморски височини при ралитата.
- pe6kata
- VW експерт

- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Въпрос относно заводска мощност
а аз си мислех че електрониките им имат и баро сензор за автоматична корекция
какво представлява турбо за височина на морското ниво, и каква е разликата ако е на 3-4000м над морското примерно
какво представлява турбо за височина на морското ниво, и каква е разликата ако е на 3-4000м над морското примерно

- Cern Swiss
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Въпрос относно заводска мощност
Преди 15-тина години бях механик на Кшищов Холовчик (полски пилот) в рали Хеброс, тогава караше Тойота Селика. Дните преди старта, шеф-инжинерът на тима следеше времето, ходиха на замервания на етапите към Доспат, за да преценят каква турбина да ползват. Като попитах пилота защо така, той ми обясни, че при изкачване и голяма промяна на надморската има огромно значение каква турбина ще подберат. Станахме първи.
В подробности не ми се изпада, ако искаш го приеми на доверие, ако искаш недей.
В подробности не ми се изпада, ако искаш го приеми на доверие, ако искаш недей.
- Ivan4u
- Мнения: 460
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Въпрос относно заводска мощност
Cern Swiss написа:На мотор по принцип. Като по DIN ("западния" стандарт) е накачен с агрегатите по него, а по SAE ("източния") - без тях. Оттам идва разлика по 4-5-6 коня.
Офф : Бъркаш стандартите - DIN е немския стандарт , GOST е руския , SAE е щатския .
На въпроса на колегата - по DIN и GOST мощността се измерва чрез бремзи , като двигателя е напълно комплектован . По SAE при замерването не се задвижват водната помпа и охлаждащия вентилатор .
П.С. Човешко е да се греши

Последна промяна от Ivan4u на Съб 03 мар 2012 17:11, променено общо 3 пъти.
- Cern Swiss
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Въпрос относно заводска мощност
Прав си, извинявам се, спеше ми се... 
-
scbroodwar
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 11 яну 2012 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос относно заводска мощност
pe6kata написа:а аз си мислех че електрониките им имат и баро сензор за автоматична корекция
какво представлява турбо за височина на морското ниво, и каква е разликата ако е на 3-4000м над морското примерно
Смисъл при различно надморско равнище и температура на въздуха (примерно) електрониката променя бууста, така че колата да е точно 150кс или? А защо перформанс изпълненията зимата им идва в повечко студения въздух? Или пък на дино две коли с еднакви турбини, лятото на 40 градуса едната изкарва 199кс, а другата през зимата изкарва 210кс? Говорим с турбо К03 015 вариант..
- pe6kata
- VW експерт

- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Въпрос относно заводска мощност
Не бъркай налягане с температура!
Зимата вървят най многи всички коли, особено ако е и мъгливо, освен студено.
А ако е и на морското ново или под него, имаш всички екстри.
защо ли
да беше влизал в часовете по физика, елементарно е 
Зимата вървят най многи всички коли, особено ако е и мъгливо, освен студено.
А ако е и на морското ново или под него, имаш всички екстри.
защо ли
- Black Demon
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 11 мар 2011 18:55
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: 1.8T AUM 2002
- Местоположение: Варна,Разград
Re: Въпрос относно заводска мощност
без лоши думи колеги темата е да обменим опит 
-
scbroodwar
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 11 яну 2012 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос относно заводска мощност
Абе те и едни часове по физика... нямам думи, но на всичките съм присъствал
В крайна сметка стигнахме до заключението, че съм прав...
В крайна сметка стигнахме до заключението, че съм прав...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта
