Проблем с климатроник Б3 90 г. 1,6 ТД

Техническа и сервизна информация за Passat
ViruS_D
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 08 сеп 2007 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Проблем с климатроник Б3 90 г. 1,6 ТД

Мнениеот ViruS_D » Съб 03 мар 2012 18:55


Здравейте колеги,
наскоро си купих климатроник за моя PASSAT 1,6 TDI 90' но имам проблем с монтажа на компресора. От какъв двигател мога да взема стойката която ще пасне при мен. Климатроника е свален от G60.




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с климатроник!

Мнениеот zfa159 » Нед 04 мар 2012 2:26


Зависи.Стойките са два вида,защото компресорите са два вида според фреона,който се ползва и са за пистов или за трапецовиден ремък.
На така поставен въпрос,не мога да ти оговоря много точно,без да снимаш какъв точно е компресора,защото има значение за стойката.Твърде вероятно е да се окаже,че стойката върши работа само от 1.6 и 1.9 дизел,защото при бензиновите е по-различна (има разлика горе,заради горивната помпа при дизела,която я няма при бензиновия).
Разбира се това е вярно,ако колата донор въобще е била със заводски климатроник,което никак не е сигурно.
:beer


ViruS_D
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 08 сеп 2007 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с климатроник Б3 90 г. 1,6 ТД

Мнениеот ViruS_D » Пон 05 мар 2012 0:56


Ами климатроника е заводски (за това го и взех) с всичките му компоненти включително и жабката. още като го демонтирах ми направи впечатление, че сойката няма да пасне при мен и затова не я взех. Аз съм с 2 трапецовидни ремъка, а "донора" беше с пистов. Утре ще снимам компресора и ще мога да кача снимки.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с климатроник Б3 90 г. 1,6 ТД

Мнениеот zfa159 » Пон 05 мар 2012 11:37


щом е заводски,компресора е Sanden SD7V16,единствения заводски за пистов ремък при В3 и В4.
От там нататък мога да помогна с това,че конзола от бензинов двигател категорично не ти върши работа,защото няма да стане заради горивната ти помпа.Колегите трябва да кажат дали конзолата на 1.9 ТДИ и на 1.6 ТД е еднаква или пне близка (основно разлика може да има от различна горивна помпа и различен блок,за което аз не съм компетентен да кажа,защото 1.6 ТД не съм и виждал даже с очите си).След това си взимаш въпросната конзола (1.9 ТДИ се слага на страшно много коли със заводски климатик и ако става,няма да ти е проблем да я намериш) и си минаваш на пистов ремък - сменяш шайбата на коляновия вал,сменяш си алтернатора (това с алтернатора така или иначе ти се налага,заради това,че ще имаш климатик и заради компресора,новия се захваща различно от стария).Хидравлика и водна помпа си остават на трапецовиден ремък,само че и техните шайби се сменят,защото трябва да са по-изнесени заради широчината на пистовия ремък.
Иначе колата ти трябва да е за новия фреон (R134a),щом си с компресор за пистов ремък,което е добре.
:beer



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Asko VW и 51 госта