Слагай маслени хем возията е по комфортна хем по евтино ако не си скрит състезател
Газови амортесьори
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
Жоро написа:Благодаря ви за вниманието,наистина ми помогнахте,ще сложа маслени,за да не си усложнявам живота допълнително.
Как ще ти се усложни живота от газови
Според мен е грешка да слагаш маслени. Вече ти написаха: Билщайн газови е най-доброто решение и според мене.
Преди карах СААБ с такива и с гуми 205/55/16 и бях страшно доволен от тях. При спотно каране по планински завои (говоря за над 120 - 140 км/ч) колата не мърдаше, а беше доста тежка. Правих ги луди тези с "комфортните" амортесьори. Имаше оргомна разлика и с оригиналните заводски които също бяха газови.
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Преди да си откъртя в една яма единия амортесьор (преден десен) си бях с оригиналните маслени. Е чесно казано спеше колицата. След злополуката съм с Монро - газови и направо ми идва да ги подаря на някой. цялото табло се разскърца ........... за бъбреците не ми се говори.
При първа финансова възможност ги хвърлям тези и си взимам маслени.
Това все пак е моето мнение, но аз обичам да шофирам внимателно и разъмно и държа повече на комфорта от колкото на спорта.
При първа финансова възможност ги хвърлям тези и си взимам маслени.
Това все пак е моето мнение, но аз обичам да шофирам внимателно и разъмно и държа повече на комфорта от колкото на спорта.
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
при хубавите газови няма проблем с комфорта - имат една зона на нечувствителност, при която се държат като нормални маслени амортисьори, но при рязка промяна (дупка или рязка промяна на посоката - заобикаляне на нещо с по-висока скорост) се държат като газови - втвърдяват се и не позволяват да се разлюлее колата ... затова казвам - хубави газови, вместо някакви ментак газови 
- alien1
- Мнения: 339
- Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз съм с Монро газови отзад. Сложих ги преди около 4 месеца. До момента съм супер доволен. Разлика в твърдостта на возене не съм усетил или е толкова малка, че не ми прави впечатление. А и са с 3 години гаранция са.
Отпред съм със Закс маслени на година и 3 месеца, ама вече ги усещам, че 2 пълни години колкото им е гаранцията май няма да изкарат.
Това е супер глупост, че Монро били калпави. Просто продават много такива ментета и ако попадне човек на такива е нормално да ги мисли за калпави.
Все пак прочетох и няколко негативни мнения за Билщайн тук във форума, които са силно прехвалени според мен.
Но опредлено мога да кажа че газовите придават много по-добра стабилност на колата при по-динамично шофиране, а то в България с тия дупки, ями и трапове и да не иска човек кара доста динамично. Имам предвид резки завой, бързо намаляване на скоростта, влизане в дупки със по-висока скорост и т.н.
Отпред заминат ли ми Закса ще сложа пак Монро газови и ще забравя за смяна през следващите 2-3 години, а дотогава кой знае дали няма да съм сменил колата.
Отпред съм със Закс маслени на година и 3 месеца, ама вече ги усещам, че 2 пълни години колкото им е гаранцията май няма да изкарат.
Това е супер глупост, че Монро били калпави. Просто продават много такива ментета и ако попадне човек на такива е нормално да ги мисли за калпави.
Все пак прочетох и няколко негативни мнения за Билщайн тук във форума, които са силно прехвалени според мен.
Но опредлено мога да кажа че газовите придават много по-добра стабилност на колата при по-динамично шофиране, а то в България с тия дупки, ями и трапове и да не иска човек кара доста динамично. Имам предвид резки завой, бързо намаляване на скоростта, влизане в дупки със по-висока скорост и т.н.
Отпред заминат ли ми Закса ще сложа пак Монро газови и ще забравя за смяна през следващите 2-3 години, а дотогава кой знае дали няма да съм сменил колата.
inter написа:Тройките GTI 115 и 150 HP си излизат оригинално с маслени амортисьори , така че явно и маслените си имат своите предимства за да ги вграждат първоначално и то в по спортни версии на Голф.
Мойта оригинално си е излезнала с газови - явно е някакъв много спешъл едишън...
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
И аз планирам смяна на амортисьори и задни пружини (ако не и предни ...) Замислям се за Kayaba, слагали ги на много стандартни нови коли в заводите ... вие какво мислите? Аз съм групата на супер динамичните състезатели по пътя - искам една идея по-комфортно от спортното окачване
Ето им сайта на БГ http://www.kosser.net/Products/Kayaba.htm
Ето им сайта на БГ http://www.kosser.net/Products/Kayaba.htm
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта