

П.П: Ето малко снимки на колата:
П.П 2: Ако темата не е в подходящия раздел или нарушава някакви правила на форума моля да бъда извинен.
stefan4o написа:Аз бих избрал примерно нещо такова:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Отзивите за 2.0ТДИ моторите не са много добри, поразгледай из дизеловия раздел (имам спомени за дефектиращи дюзи, които са си цифра, при някои кодове двигатели с обем 2.0Л).
m2595 написа:stefan4o написа:Аз бих избрал примерно нещо такова:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Отзивите за 2.0ТДИ моторите не са много добри, поразгледай из дизеловия раздел (имам спомени за дефектиращи дюзи, които са си цифра, при някои кодове двигатели с обем 2.0Л).
Да, видях го и този, но двигателят ми се струва малко слабичък за това купе, пък и ми трябва да е с 4х4 задвижване. Но пък този е 1.9 TDI, за който съм чувал, че е доста здрав.
За 2.0 TDI чета, че освен проблема с дюзите има такъв и с цилиндровата глава (пукала се често при по-ранните модели). Не ми се иска да преминавам през подобни кошмари отново (бивш "горд" собственик на E220 CDI от 99 година). Иначе другият вариант, който обмислях по принцип, беше Audi B6 1.9 TDI със 131 коня - има го и с quattro, но пък е по-старо и по-скъпо от Passat-a. Раздвоен съм като цяло...
KirilGeorgiev написа:15 000лв за такси на 400 000кмЧовек я вземи се освести че ще вземеш да свършиш някоя глупост
rudoni написа:щом е 2006 е изтекла гаранцията и собственика се отървава! щом няма гаранция почват проблемите- глава ,дюзи(по 1600лв ) ,демпферен маховик (1800лв) и т.н.!те ги знаят от нас по добре тия номера!карат в гаранция!след това българите и руснаците да се блъскат! но те (руснаците)имат добри приходи и им е лесно!
tdi fen написа:търси номерата на проблемната глава и начина за проверка на главата http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... 0%B4%D0%B8
проблемните дюзи са siemens мисля че двг е с код BKP но не съм сигурен дали е само той
Потребители, разглеждащи този форум: Pet_rov и 46 госта