scbroodwar написа:pe6kata написа:а аз си мислех че електрониките им имат и баро сензор за автоматична корекция
какво представлява турбо за височина на морското ниво, и каква е разликата ако е на 3-4000м над морското примерно

Смисъл при различно надморско равнище и температура на въздуха (примерно) електрониката променя бууста, така че колата да е точно 150кс или? А защо перформанс изпълненията зимата им идва в повечко студения въздух? Или пък на дино две коли с еднакви турбини, лятото на 40 градуса едната изкарва 199кс, а другата през зимата изкарва 210кс? Говорим с турбо К03 015 вариант..
На по-голямо морско равнище въздуха е по-разреден следователно по-беден на кислород и от там по малко малко мощност.А това че е студен е само в +. Студения въздух плътен и е по-богат на на кислород следователно по-голяма мощност. Спортните електроники имат възможност за смяна на смяна на предварително зададени настроики само с едно копче вътре в купето,така че смеси,аванси,буст да са съобразени точно с това.Ако правиш рън от ниско равнище нагоре към планината по някое време може да ти с стори че колата не върви
