Като е на газ какво,да не би да не може да върви...то така и за нафтата се роди това поверие!
Ако си на газ си намираш едни Делорто 40, намират се и такива с оригинална система за газ(лично мога да те уредя с такива+тромпети)

и си бръмчиш.
Това,че вървеж и газ не вървят заедно в едно изречение са митове.Доказано е на много места както и в Българския шампионат по Автокрос

Най-оптималният вариант е следният:
Колянов вал от Рп
Бутала от Рп
Разпределителен вал от 2Е
Единични карбове от Хонда/Ямаха или друго поне 750цц/Делорто40
Изпускателен колектор от 2е с генерация на 50мм
Така ще си останеш по документи 1.6,а реално ще си 1.8 с едни 95-100 коня

Като цена:Карантията дето съм я изброил ще ти легне към 120-150 лева
Отделно карбовете от 80 до 200 според зависи какво и от къде.
Обслужване на мотора като труд пак много зависи ама от 150(с хиляда уговорки)нагоре
Сегменти,масла и други глупости пак са цифра-общо взето виждаш сумата каква е