Здравейте колеги, обръщам се за помощ. Рециклираха ми турбото и сега колата върви много добре, но турбото се включва след 2000 об/мин, а преди беше постоянно включено.
Та въпроса ми е как може да се коригират нещата? Как се натягат турбините?
Натягане на турбо Голф4 TDI
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Натягане на турбо Голф4 TDI
като иска6 да ти трагва от малките обороти колега за6то не му сложи6 едно 4ип4е и си ти.ина4е на дали турбото преди ти е било постоянно или ако е било за това се е скапало.сас едно 4ип4е 6те заспи.успех 

- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: Натягане на турбо Голф4 TDI
Турбото на абсолютно всяка кола е включено постоянно , просто преди да го рециклират е било зацапано и не си го усещал как отваря геометрията така да се каже
И сега си въобразяваш някакви работи

И сега си въобразяваш някакви работи

-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Натягане на турбо Голф4 TDI
judasss написа:Турбото на абсолютно всяка кола е включено постоянно , просто преди да го рециклират е било зацапано и не си го усещал как отваря геометрията така да се каже![]()
И сега си въобразяваш някакви работи
ми колега моита преди 4ипа се усе6та6е след 2000оборота,това зна4и 4е от тан някаде по4ва да напомпва ве4е и да се усе6та а ина4е да то винаги си варти но просто там някаде по4ва да надува яко и да се усе6та.
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Натягане на турбо Голф4 TDI
mitdm написа:Чип имам,но не е както преди вървежа
колега отиди там кадето сати оправяли турбината и им кажи да ти регулират малко клапана за геометрията за6тото наи вероятно не са го регулирали както трябва ина4е аз не виждам от какво друго може да е.успех

Re: Натягане на турбо Голф4 TDI
колега отиди там кадето сати оправяли турбината и им кажи да ти регулират малко клапана за геометрията за6тото наи вероятно не са го регулирали както трябва ина4е аз не виждам от какво друго може да е.успех 
Колега това ще е трудно,защото ми го правиха в Турция

Колега това ще е трудно,защото ми го правиха в Турция
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Натягане на турбо Голф4 TDI
ми тогава потарси някои сервиз дето оправят турбини обясни им за слу4ая и ги попитаи тях дали трябва да се регилира клапана за геометрията или е не6то друго по турбото.за6тото на оста за геометрията на ново турбо има боя варху контра гаиката,и това е сас цел за за6тото е регулирана фабри4но и може би при теб не са я нагласили както трябва. 

- lenovec
- Мнения: 172
- Регистриран на: Пон 27 дек 2010 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Натягане на турбо Голф4 TDI
Колеги никъде неуспях да намеря в какво положение се натяга турбото, смисал има много мнения и все различни. Нека някой по запознат да каже колата в какв състояние трябва да е искам да вдигна малко на около 1 бар, но загрят ли трябва да е мотора, студен ли трябва да е, под товар ли трябва да е смисъл качваш се с бустметър и мериш, слизаш и ровиш, такива неща смятам ще са полезни. При какви обороти трябва да достигна този 1 бар. Може ли да е натегнато без кулер примерно??
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Натягане на турбо Голф4 TDI
турбина с променлива геометрия е винаги на МАХ както на свободна скорост така и в обороти до около 2500.при запалване на мотора лопатките се притварят максимално и надува е максимален.с бутане на настройките може да постигнете единствено недобро разтоварване.стига сте говорили простотиии а земете прочетете малко.другия вариант да не надува е да е бутано болтчето което ограничава отвора на лопатките или актуатора да са го развили дотолкова че да не може да изпъни лопатките но не вярвам в сервиз да има такива малоумници.и третия вариант е да ти се губи вакуммм и лопатките да са постоянно отворени---виж като запалиш дали актуатора се издърпва
Последна промяна от SACHO7803 на Вто 06 мар 2012 21:22, променено общо 1 път.
- lenovec
- Мнения: 172
- Регистриран на: Пон 27 дек 2010 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Натягане на турбо Голф4 TDI
Не аз питам за турбина ККК тъй като смятам да я пипна малко моята
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Натягане на турбо Голф4 TDI
lenovec написа:Колеги никъде неуспях да намеря в какво положение се натяга турбото, смисал има много мнения и все различни. Нека някой по запознат да каже колата в какв състояние трябва да е искам да вдигна малко на около 1 бар, но загрят ли трябва да е мотора, студен ли трябва да е, под товар ли трябва да е смисъл качваш се с бустметър и мериш, слизаш и ровиш, такива неща смятам ще са полезни. При какви обороти трябва да достигна този 1 бар. Може ли да е натегнато без кулер примерно??
Проверката се прави на баир с 60 км/ч на втора с пълна газ и едновременно леко натискаш спирачката с левия крак ,целта е да се поддържа 60 км/ч .Мотора трябва да е напълно загрял! Меренето с буустметъра продължава около 10-15 секунди.Без кулер става,с кулер е по-добре за мотора(по-хладен въздух ,с повече кислород в него и по-добро изгаряне ) При какви обороти е това ..сега не мога се сетя, но утре мога да видя

- lenovec
- Мнения: 172
- Регистриран на: Пон 27 дек 2010 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Натягане на турбо Голф4 TDI
От това ли зависи от колко об. ще тръгва турбото или няма общо?
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Натягане на турбо Голф4 TDI
Турбото си работи от момента на палене на двигателя,работата е че започва леко да "тъпче" въздух след около 1200-1300 оборота на двигателя, примерно да кажем, (при различните модели турбини е различно-някои се развъртат по-рано, някои по-късно) и така до към 2000-2500-3000 оборота на мотора достигат своя пик от налягане( пак в зависимост от модела турбина ,па и също от мотора естествено
, по-големия кубик мотор си казва думата).

- lenovec
- Мнения: 172
- Регистриран на: Пон 27 дек 2010 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Натягане на турбо Голф4 TDI
Тоест няма опция за развъртането ясно. Най вече ме интересува надуването ще си купя бустметър и съм аз, ако нешо оплескам ще помагате 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: simo7 и 40 госта