Имам проблем - гори масло. Пасат В4 1,9 ТДИ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
naskovw
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 06 мар 2012 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: тьрговище

Имам проблем - гори масло. Пасат В4 1,9 ТДИ

Мнениеот naskovw » Сря 07 мар 2012 21:26


Здравейте,колежки и колеги.Аз сьм нов вьв форума и за това предварително се извинявам,за правопис и некомпетентност.А сега ПОМОЩ.Имам си пасатче 94 набор тди 90 кс. Вьрви и гори супер добре.Но гори масло.Маслото е 15/40 Кастрол.Компресия има,пали и при -22 градуса с едно подгряване,но маслото си отива.ЕГР-а е изолиран.Каква може да е мьката ми . Благодаря предварително на всички.




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Имам проблем - гори масло. Пасат В4 1,9 ТДИ

Мнениеот samo_pechka » Чет 08 мар 2012 10:38


Добре дошъл в нашия форум колега.Може вече да е "тръгнала" леко турбината ,другото което може да е -гумички на клапани или по някакъв начин да са възпрепяствани картерните газове :roll: ...Колко ти е разхода на масло? А дали е от турбо-не е трудна проверката.Колата да е добре загряла ! Разкачаш маркуча дето идва от турбото към кулера ,разкачаш маркуча и за маслените пари(турбото да не засмуква картерни газове).Палиш я,слагаш един по-светъл парцал на малко разстояние на изхода на турбото ,някой помощник да подаде плавно газ към 2000 оборота и да я задържи , следиш какво излиза от турбото-ако излезе съвсем малко масло-не е фатално,но почне ли да пръска така без да спира....ясно ти е.


naskovw
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 06 мар 2012 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: тьрговище

Re: Имам проблем - гори масло. Пасат В4 1,9 ТДИ

Мнениеот naskovw » Нед 11 мар 2012 18:17


Ясно,благодаря.Сьбота ще се поизцапам и ще пиша за резултата.Но се сьмнявам в неподходящо масло или турбо пред инфаркт. :drunk

Здравейте колеги.Разхвьрлях колера,но там малко масло,колкото си е нормално за ТДИ.На турбото перката не играе.Ще пробвам с друго масло.До 2500 оборота добре,син пушек след това.Компресията е 85-90 процента. :banghead:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Valkata 74 и 38 госта