
проблем със запалването на голф 2 КР
- Пайо01
- Мнения: 156
- Регистриран на: Вто 08 юли 2008 17:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем със запалването на голф 2 КР
Според мен е сдал багажа датчика за студения старт. Започни от там!! 

Re: проблем със запалването на голф 2 КР
zooz написа:ми вадиш ги и въртиш на стартер по продължително и ги гледай как пръскат
и как ще стане това?????
трябва да са 3ма за да стане...
1 върти на стартер
2 държи инжекторите
3 държи запушени дупките на колектора
K.vasev написа:къде се намира точно този датчик ?
това е силно казано датчик за студен старт....
Кафява ампула с биметална пластина която седи под водната конзола на главата към парното....
Ако искаш да провериш дали там всичко работи адекватно.... само я махни от колектора с 2 шестограма '5ца' и върти на стартер. Това можеш да го ппровриш само ако колата е студена (под 30градуса)
С тези инжекции имам известен опит и да ти кажа честно трудно може да се даде диагноза от тук.... има поне 100неша които са фактор при студеното палене....
- Пайо01
- Мнения: 156
- Регистриран на: Вто 08 юли 2008 17:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем със запалването на голф 2 КР
Кога да ти докарам колата да я видиш 

- Stefo_Mk2
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 17 фев 2014 18:42
- Автомобил: VW Jetta Mk2 16V
- Двигател: 139 KR
- Местоположение: София
Re: проблем със запалването на голф 2 КР
Привет колеги! Моят КР студен пали с много въртене, но запалили няма проблем държи обороти, форсира се и т.н. и реших да проверя какво става с 5тата дюза, оказа се, че не ходи ток до нея. Въпроса ми от къде взема сигнал, как се управлява и от къде може да е проблема. 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта