Проект 16VT

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 05 окт 2006 9:05


Modell: TBO 367
Steg I "Trim 60"
Turbin: Standard A/R .48
S/W: Standard alt. slipade turbinblad
Compr: T3 "Trim 60" in Ø 46,5 mm
Lager: Skruvat SP3
Kap: 300hk, rek. max 1,5 bar
:wink:

PACO




Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Чет 05 окт 2006 9:09


расо

какво налягане поддържа турбината след 6 000 об/мин???


интересно ми е защото при мен почва да пада след 5 500 от 0.7 на о.5 бар ????


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 05 окт 2006 9:14


Cordoba16vt написа:расо
какво налягане поддържа турбината след 6 000 об/мин???
интересно ми е защото при мен почва да пада след 5 500 от 0.7 на о.5 бар ????


Ми това е заради изпускателния ти колектор. Така е с Ш-образните като твоя и на Емо. Компенсират се само с голяма турбина.

От 3600 до 7000 ми държи твърд буст 0,7бара :wink:
Ето виж мапа.
Изображение

PACO


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 05 окт 2006 9:35


Малеее аз съм бил много зле с дюзите на моменти...чак сега седнах да разглеждам логовете от последното каране. Дюзите са правили 100% дюти още на 6500 и след това сместа обеднява жестоко. :shock
Изображение

PACO


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 05 окт 2006 13:21


Ето ги хубавиците 8)
Изображение
Изображение
Изображение

Утре ги качвам.

РАСО


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Чет 05 окт 2006 13:33


не спираш нащо момче евала :да:
ще чакаме инфо за резултата от хубавиците :wink:


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Чет 05 окт 2006 13:53


ти се радвай че не си 'окотил' мотора :!: предполагам че те е спасило само това че не си я държал много дълго в високите обороти




успех с новите дюзи ......... :ahoy


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Чет 05 окт 2006 16:22


не бе Пацо, аз не казвам че не държи налягане!!
имам предвид газоразпределения и разни такива неща, и ти гарантирам че ако отидеш на диното с таз турбина над 5500-5800обр мощноста ще започне да пада!!!!
а на ванката не е от колектора, а от прекалено големия гейт!


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Чет 05 окт 2006 17:31


да бе деба и тукмака


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 05 окт 2006 20:41


ОК така да е :wink:
Знаешли кое му е хубаво на демокрацията? Всеки си прави колата както иска :lol: :lol: :lol:
И аз така...така съм решил и така съм я направил. Винаги слушам какво ми казват другите, но решенията си взимам аз. Само погледни твоя ABF и моя KR направени по коренно различен начин, но и двета са удачни и вече се доказват. :да:

РАСО


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Чет 05 окт 2006 21:05


Дам така си е, всеки има право да си прави квото си поиска по колата!
И Ванката сам беше решил за геита които според мен е напълно излишен за конете които той иска да изкара от мотора, ама него си го кефи и си иска големия геит :D и тва е !
съгласен съм с теб моя АБФ и твоя КР са напълно различни коли и сепупи на турбо конверсията! ти даже си го развиваш твоя , а аз от как съм запалил само са воза и имам един проблем ( нямам задно гърне) щот оНя с червената кордоба ми го гепи! :D :D :D
аз за догодина замислям напълно нов сетъп на мотора, само с трансмисията трябва да се разберем че маи 5те скорости ми идват малко :)


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пет 06 окт 2006 8:22


хмммм

с уейста - убеден съм че е по-добре с външен и това е ... че в момента не се управлява правилно и че без бууст контролер е калпава работа........

все още държа на него - това че е голям беше от незнание не от лакомия - :oops: - човек се учи от грешките си ... но има предимства които се надявам да се усетят при по големи налягания...



конете от мотора са отделна работа и както и тримата знаем лимитиращ фактор е не мотора а трансмисията..... за сега не искам да я сменям - колата върви задоволително.

Гърнето ти сам си го отреза и престани да ревеш по форумите как съм то го гепил - на твойта кола стоеше мнооооооого селско :lol:


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Съб 07 окт 2006 0:56


Cordoba16vt написа:хмммм

на твойта кола стоеше мнооооооого селско :lol:

тва е много леко казано
:D
по скоро стоеше като крадено и сложено от зор :D :D :D


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пон 09 окт 2006 14:05


расо


сложи ли новите инжектори ?


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Съб 14 окт 2006 19:09


Да вече съм с нивите 440сс инжектори и налягане 3,5бара на рейката.
В момента колата се кара на 0,8 бара буст (холд буст).

РАСО



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта