Вече няколко години се борим с климатроника и все не мога да го накарам да духа където искам!Особенно зимно време е някакъв АД.Клапите съм ги отремонтирал,но моторчето на клапата за делене на въздуха към предното стъкло и към краката не слуша.Както и да му задам да работи и все в краката духа-е понякога се разбираме.
Въпросът ми е,може ли да махна тази електроника и да му сложа оригинални врътки за управление на клапите?Да остане да работи като обикновен климатик!Някой да е правил подобно нещо?!
Преминаване от климатроник /diavia/ към климатик-PassatB3
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 03 дек 2009 8:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Селановци
- plamen000000
- Мнения: 989
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Преминаване от климатроник /diavia/ към климатик-PassatB3
Колега, само да се прибера в Сливница (събота вечер), ще ти дам телефона на едно момче, много ги чатка климатиците/климатрониците, може да му го закараш да го погледне.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Преминаване от климатроник /diavia/ към климатик-PassatB3
Ами аз правя такива неща,по няколко на година 
Обаче не мога да ти кажа 100% как точно трябва да подходиш,защото 'талянците правят различни неща,за да сложат климатроник.
Вариант 1 - колата си е имала заводски климатик и да са го донапудрили,за да стане климатроник.Това е най-добрият за теб вариант,защото само ще махнеш ел. моторчетата и ще си закрепиш жилата,ще си има заготовки за всичко и ще си стане идеално.
Дали това е така,мога да ти кажа по снимка на моторния отсег,за да видя от къде минават маркучите за климатика.
Вариант 2 - колата е имала обикновено парно и са го преправили на климатроник,като са сменили само дясната част от кожуха за парното (лявата е частта с клапите,дясната е частта с вентилатора).Тогава пак е добре за теб,защото по кожуха с клапите ще си имаш всички заготовки за жила и ще си стане пак добре,като ще трябват и малко подобрения по кожуха за вентилатора. това няма как да ти кажа,без да се разглоби колата.
Варинат 3 - най-неблагоприятен за теб,както и е най-вероятно да е точно така - монтирали са си цял техен кожух за климатроник под таблото,който си е с клапите и всичкото му.Редовно правя така,защото им е по-удобно - вадят старото и слагат новото и айде.Проблемът тук е,че тялото с клапите няма заготовки за жилата и трябва да приспособяваш нещо,което трябва да е много здраво,защото ако нещо се откачи после,знаеш и сам как се бърка до там.Също така заводско тяло,което си е на Vw ,не става там,защото дясното тяло е различно и изобщо не пасват едно за друго.Това дали е така също няма как да се знае,без да се разглоби.
Механично така седят нещата.Електрически се прави на обикновен климатик за няколко часа,с няколко кабелчета (малко като реклама на БТК стана ама...
).Всичко си се връзва към няколко датчика и две копченца и е готово 
Ако се решиш да го правиш,ще ти дам и по-конкретни насоки какво да правиш с електрото


Обаче не мога да ти кажа 100% как точно трябва да подходиш,защото 'талянците правят различни неща,за да сложат климатроник.
Вариант 1 - колата си е имала заводски климатик и да са го донапудрили,за да стане климатроник.Това е най-добрият за теб вариант,защото само ще махнеш ел. моторчетата и ще си закрепиш жилата,ще си има заготовки за всичко и ще си стане идеално.
Дали това е така,мога да ти кажа по снимка на моторния отсег,за да видя от къде минават маркучите за климатика.
Вариант 2 - колата е имала обикновено парно и са го преправили на климатроник,като са сменили само дясната част от кожуха за парното (лявата е частта с клапите,дясната е частта с вентилатора).Тогава пак е добре за теб,защото по кожуха с клапите ще си имаш всички заготовки за жила и ще си стане пак добре,като ще трябват и малко подобрения по кожуха за вентилатора. това няма как да ти кажа,без да се разглоби колата.
Варинат 3 - най-неблагоприятен за теб,както и е най-вероятно да е точно така - монтирали са си цял техен кожух за климатроник под таблото,който си е с клапите и всичкото му.Редовно правя така,защото им е по-удобно - вадят старото и слагат новото и айде.Проблемът тук е,че тялото с клапите няма заготовки за жилата и трябва да приспособяваш нещо,което трябва да е много здраво,защото ако нещо се откачи после,знаеш и сам как се бърка до там.Също така заводско тяло,което си е на Vw ,не става там,защото дясното тяло е различно и изобщо не пасват едно за друго.Това дали е така също няма как да се знае,без да се разглоби.
Механично така седят нещата.Електрически се прави на обикновен климатик за няколко часа,с няколко кабелчета (малко като реклама на БТК стана ама...


Ако се решиш да го правиш,ще ти дам и по-конкретни насоки какво да правиш с електрото


-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 03 дек 2009 8:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Селановци
Re: Преминаване от климатроник /diavia/ към климатик-PassatB3
Все си мисля че е вариант №3.Лошо демек!!!Ще взема друг кожух с клапите и жилата,но дясната част с вътрешното тяло ако не пасва,какво може да се направи!?По принцип не е проблем да го оставя да го направите,но съм малко далечко от Софето!Като се постопли малко го почвам,щото синоптиците обещават студ и ще имам още въпросчета.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Преминаване от климатроник /diavia/ към климатик-PassatB3
Ами или приспособяваш тялото с клапите към другото (ако поне малко пасват) или има други два варианта :
1. правиш го само парно,ама така се лишаваш от климатика,което не е добър вариант,според мен,но пък е доста евтиното решение.
2.намираш си кола със заводски климатик и си монтираш дясната част на тялото, с изпарителя (климатичния радиатор вътре) и тогава ти остава само един проблем - да преправиш маркучите за фреона,които влизат навътре,защото на оригиналото тяло тръбите от изпарителя излизат навън и там седи ТРВ-то и тръбите от колата влизат в него.Това е най-мъдрия начин за справяне с проблема,защото минаваш на изцяло оригинало тяло под таблото,с големия изпарител,само че ще те изтупат добре финансово за преправяне на маркучите,изпразване и пълнене на системата с фреон.
Дай малко снимки на положението отпред,да видя какво са творили - маркучи,радиатор,компресор и т.н.

1. правиш го само парно,ама така се лишаваш от климатика,което не е добър вариант,според мен,но пък е доста евтиното решение.
2.намираш си кола със заводски климатик и си монтираш дясната част на тялото, с изпарителя (климатичния радиатор вътре) и тогава ти остава само един проблем - да преправиш маркучите за фреона,които влизат навътре,защото на оригиналото тяло тръбите от изпарителя излизат навън и там седи ТРВ-то и тръбите от колата влизат в него.Това е най-мъдрия начин за справяне с проблема,защото минаваш на изцяло оригинало тяло под таблото,с големия изпарител,само че ще те изтупат добре финансово за преправяне на маркучите,изпразване и пълнене на системата с фреон.
Дай малко снимки на положението отпред,да видя какво са творили - маркучи,радиатор,компресор и т.н.

- brad4edat
- Мнения: 341
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 21:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разлог
- Контакти:
Re: Преминаване от климатроник /diavia/ към климатик-PassatB3
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=220790&start=60
Ето тук в средата на страницата сам описал и дал снимка на врътките, как сам реализирал при мен циркулацията на въздуха- вътре-купе. Така си сам спестил главоболията с разните вакумни и електрически моторчета, наричани турбинка. Това е при оригиналния кожух за климатик.
Ето тук в средата на страницата сам описал и дал снимка на врътките, как сам реализирал при мен циркулацията на въздуха- вътре-купе. Така си сам спестил главоболията с разните вакумни и електрически моторчета, наричани турбинка. Това е при оригиналния кожух за климатик.
- plamen000000
- Мнения: 989
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Преминаване от климатроник /diavia/ към климатик-PassatB3
Колега ето обещаните данни за колегата казва се Митко Василев, сервиза му се намира в Ж.К. Овча купел, ул. Президент Линкълн 92 телефона му е 0888 84 02 33, може да даде някоя и друга умна идея, и съответно да се похвалиш със климатик.
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: Съб 21 май 2011 6:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Преминаване от климатроник /diavia/ към климатик-PassatB3
Аз,кат лУкинко мързелив,да питам-някакви схеми на окабеляването,и къде се връзват жилата.
Щото,намерих две за къде са,пък има и едно трето...
При мен преминаването е от Диавия,климатроник,към климатик.Мисля,че тялото на парното е стандартно за Пасата,преправяно е в дясната част,за монтаж на изпарителя.
Щото,намерих две за къде са,пък има и едно трето...
При мен преминаването е от Диавия,климатроник,към климатик.Мисля,че тялото на парното е стандартно за Пасата,преправяно е в дясната част,за монтаж на изпарителя.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта