Молба към някой колега с ЕТКА, или ако е сменявал.
Предницата скърца и хлопа. Оказаха се тампони. Само, че тези на стабилизиращата щанга само оригинални ми ги намират. Някой ако може да погледне за заместител, евентуално със сериен номер. И оригинален номер също ще ми свърши работа. Диаметъра на стабилизиращата щанга ми е 24 милиметра.
Passat B6 няколко въпроси и мнения
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
оригиналните не са ли по 16 лв ? наскоро питах и толкова ми казаха. По-проблемни ще са ти парите за смяната им.
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Може пък да си ги сменя сам
Кофтито е, че почти навсякъде намирам, че вървят със самата стабилизираща щанга. Коментирах с един колега, и той сподели, че може и тя да се наложи да се смени. Цената на щангата с тампоните е към 120 лева.

-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Понеже един колега ме попита, а и мисля, че на други колеги също ще им е интересно, как да разберат какъв е двигателя им като означение.
Въпросните означения биха помогнали на хора, които гледат автомобил без сервизна книжка, или без т.нар. Data Sticker, залепен в багажника.
Както и да знаят дали двигателя им е от потенциално проблемните, които горят дюзи или не.
На снимка 1 е двигател BMP с кората над него. На снимка 2 е свалена кората над двигателя и е оградено мястото на което се намира лепенката с означението на мотора(лепенката е върху капака на ангренажният ремък). На снимка 3 е показан самият стикер отблизо и оградено къде е означението(в моят случай е видно, че е BMP).
На снимка 4 е показана вратата, на снимка 5 е отворена вратата и е ограден с червено стикера с данните, на снимка 6 е показан стикера отблизо както и къде се намира означението.
Надявам се съм бил полезен с тази информация.

Въпросните означения биха помогнали на хора, които гледат автомобил без сервизна книжка, или без т.нар. Data Sticker, залепен в багажника.
Както и да знаят дали двигателя им е от потенциално проблемните, които горят дюзи или не.
На снимка 1 е двигател BMP с кората над него. На снимка 2 е свалена кората над двигателя и е оградено мястото на което се намира лепенката с означението на мотора(лепенката е върху капака на ангренажният ремък). На снимка 3 е показан самият стикер отблизо и оградено къде е означението(в моят случай е видно, че е BMP).
На снимка 4 е показана вратата, на снимка 5 е отворена вратата и е ограден с червено стикера с данните, на снимка 6 е показан стикера отблизо както и къде се намира означението.
Надявам се съм бил полезен с тази информация.






Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Може ли някой друг колега с BMP мотор да сподели преки впечатления конкретно за този код,(проблеми там с дюзи и др.) освен колегата Aimbotfan, понеже при него няма такива и дано да няма, между другото съм му много благодарен за всички съвети.
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
аз съм с такъв двигател,препоръка от мен като го вземеш веднага трябва да смениш привода на маслената помпа струва 10лв ина4е като превърти става интересно 

Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
maimo написа:аз съм с такъв двигател,препоръка от мен като го вземеш веднага трябва да смениш привода на маслената помпа струва 10лв ина4е като превърти става интересно
Мога ли сам да извърша тази операция и как или трябва да потърся помощ?
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Сега погледнах в книгата за ремонти на Passat B6, и в нея пише, че е най-добре да се направи във сервиз. Нека някой друг колега да сподели.
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
ами маxаш картера и така, маи не е нищо сложно, но аз го правиx при маистор
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
И аз съм със същия двигател(BMP) и досега да чукна на дърво вече 100хил.км. проблем с дюза не съм имал.Сменял съм само веднъж охладителя на маслото,че се беше спукал и качи масло в антифриза.За друго не се сещам,а и сега ще трябва да купувам АГР клапан,който днес разбрах,че е 400лв
и го има само във Волцваген,но може да търся по евтин вариант от Ибей, иначе съм много доволен от колата.Дано и така продължава,че поне още една година мисля да я карам.А и тъкмо мислих какво друго съм правил за 3год. и половина откакто я имам и се сетих-предно дясно каре сменях,термостат,че и на мен трудно ми загряваше,ангренажен ремък с ролките и водната помпа и мисля,че това е.Не говорим за масла,филтри и накладки,там е ясно.Моята я докарах от Германия и си беше със сервизна книжка и подържана там,та явно това е оказало влияние.Не е лош автомобил.А ,сега и акумулатор ще и трябва,че оригиналния, с който е ,вече издава багажа.
А какъв е този привод към маслената помпа?Такова нещо не съм сменял и задължително ли е, и какви може да са последствията ако не е сменян и какви дефекти дава?

А какъв е този привод към маслената помпа?Такова нещо не съм сменял и задължително ли е, и какви може да са последствията ако не е сменян и какви дефекти дава?
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
като по4нем от турбото което ще ти е наи-евтината 4аст ако само с това се разминеш 

- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
колеги и аз да се включа малко,изчетох цялата тема и разбрах за проблемите на тоя мотор,всичко ми стана ясно.Та сега и на въпроса,Пасaт cc с кой мотор е помпа-дюза или комън-реил като тои е след 2008г и имали ги повечето проблеми или е по изчистен,искам да знам понеже съм решил да се заимам с едно такова возило.Благодаря предварително за отговорите 

- passat123
- Мнения: 1658
- Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
borri написа:колеги и аз да се включа малко,изчетох цялата тема и разбрах за проблемите на тоя мотор,всичко ми стана ясно.Та сега и на въпроса,Пасaт cc с кой мотор е помпа-дюза или комън-реил като тои е след 2008г и имали ги повечето проблеми или е по изчистен,искам да знам понеже съм решил да се заимам с едно такова возило.Благодаря предварително за отговорите
До колкото знам със калпавите дюзи ако това питаш !
- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
да това искам да знам,е ми щом е така лошо
много искам да купя един такъв,а за автоматичните кутии как са нали се водят уж ново поколение DSG,чул съм че нямат проблеми освен с маховика,и ако може да ме насочите за най честите проблеми дали са като при Б6 или са поизчистени и най вече какво да гледам при покупката.Благодаря предварително 


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта