WV POLO 1.4 бензин 6N1-загрява бавно
-
vvvlado53
- Мнения: 2
- Регистриран на: Сря 07 мар 2012 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
WV POLO 1.4 бензин 6N1-загрява бавно
загрява много бавно.Трябва да мине 50-60км за да достигне 85-90град.Сменен е термостата и пак същото.Охлаждаща течност има...Двигателя е топъл....Идеи ?
Re: WV POLO 1.4 бензин 6N1-загрява бавно
Двигателя е топъл....
Ако се включва перката преди да отчете 90 гр.-датчик или в таблото.
Ако не се включва -нов термостат.
- refresh4o
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 762
- Регистриран на: Съб 09 апр 2011 20:59
- Автомобил: VW POLO B5188PP
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: Варна
Re: WV POLO 1.4 бензин 6N1-загрява бавно
i.e.i написа:Двигателя е топъл....
Ако се включва перката преди да отчете 90 гр.-датчик или в таблото.
Ако не се включва -нов термостат.
и като не загрява пак може да е термостат
- push
- Мнения: 780
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 21:42
- Автомобил: mk2
- Двигател: 1.9 TD
- Местоположение: София
Re: WV POLO 1.4 бензин 6N1-загрява бавно
аз имах проблем с датчика и на реални около 90 показваше на табло 70 та провери .. и не пускай парното веднага
- BruDoNe
- Мнения: 267
- Регистриран на: Вто 06 окт 2009 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: WV POLO 1.4 бензин 6N1-загрява бавно
При мен при каране градско не вдига повече от 70-75 градуса .. някой път в задръстване вдига 90 обаче тръгна ли пак да карам нормално пак пада към 70 градуса..
термостат ли е ?
колата е vw polo 1.9D AEF
термостат ли е ?
колата е vw polo 1.9D AEF
-
vvvlado53
- Мнения: 2
- Регистриран на: Сря 07 мар 2012 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: WV POLO 1.4 бензин 6N1-загрява бавно
100 %Взимай Wahler и си свиркай
Да ,ама НЕ.Поставил съм ,но.....
- Blizzarder-VW
- Мнения: 196
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: WV POLO 1.4 бензин 6N1-загрява бавно
Аз съм с BEHR термостат на 6-7 месеца и на мен в градско не ми дига повече от 70 градуса. Ако пусна парно от по-раничко и 70 не вдига. Лошото е, че не мога да сменя капачката на термостата, защото сменях таралежа с друг и капачките не съвпадат вече.
- kickcho
- Мнения: 320
- Регистриран на: Вто 30 окт 2007 20:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Раднево
Re: WV POLO 1.4 бензин 6N1-загрява бавно
А самото съединение на което ляга термостата смени ли ? Възможно е да не затваря добре и да върти постоянно на големият кръг и затова да загрява трудно.
-
Traevss
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 14:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: WV POLO 1.4 бензин 6N1-загрява бавно
Колега, смени капачката на термостата. Прави се винаги при смяна на термостата, защото пластмасата се изкривява и термостата не затваря добре, въпреки че е нов. Струва около 5 лв. След като запалиш колата, проверявай долния маркуч на радиатора. Трябва да се стопли чак когато двигателя вдигне 90 градуса. Ако стопли по рано значи термостата е отворил не когато трябва.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: WV POLO 1.4 бензин 6N1-загрява бавно
Да внеса лека яснота по въпроса.
Въпреки ,че термостата е нов, вероятността да не затваря е много голяма.
Показвам.

13- термостат , 12 капачка.
Иглата на термостата (пишк@та дето стърчи най-отпреде му) се подпира в една опора в центъра на капачката.
Изключително важно е да погледнеш дали в монтирано студено състояние О-пръстена на термостата уплътнява добре или иглата е дълга и уплътнението не стига до капачката. Става въпрос за уплътнението монтирано на самата периферия на термостата. Когато това е на лице , термостата дори и нов е безполезен, понеже антифриза се върти през големия радиатор макар и по малко.
Начинът да го хванете е да проверите дали големия радиатор загрява преди темп. да е стигнала 90 градуса. Ако при запалване, още преди да е отлепила стрелката от бялото на уреда за температурата и големия радиатор се затопля , термостата не е добър!
Следете и капачката, че се пробива опората и тогава маторя прегрява....
Внимавайте като затваряте капачката и остават 2-3 мм от капачката под напрежение се затваря за да уплътнява добре.
Иииииииииииииииииииииииииии
Б@си културния обяснителен г*с съм станал след участието във феста....
Въпреки ,че термостата е нов, вероятността да не затваря е много голяма.
Показвам.
13- термостат , 12 капачка.
Иглата на термостата (пишк@та дето стърчи най-отпреде му) се подпира в една опора в центъра на капачката.
Изключително важно е да погледнеш дали в монтирано студено състояние О-пръстена на термостата уплътнява добре или иглата е дълга и уплътнението не стига до капачката. Става въпрос за уплътнението монтирано на самата периферия на термостата. Когато това е на лице , термостата дори и нов е безполезен, понеже антифриза се върти през големия радиатор макар и по малко.
Начинът да го хванете е да проверите дали големия радиатор загрява преди темп. да е стигнала 90 градуса. Ако при запалване, още преди да е отлепила стрелката от бялото на уреда за температурата и големия радиатор се затопля , термостата не е добър!
Следете и капачката, че се пробива опората и тогава маторя прегрява....
Внимавайте като затваряте капачката и остават 2-3 мм от капачката под напрежение се затваря за да уплътнява добре.
Иииииииииииииииииииииииииии
Б@си културния обяснителен г*с съм станал след участието във феста....
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта
