WV POLO 1.4 бензин 6N1-загрява бавно

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
vvvlado53
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 07 мар 2012 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

WV POLO 1.4 бензин 6N1-загрява бавно

Мнениеот vvvlado53 » Сря 07 мар 2012 16:20


загрява много бавно.Трябва да мине 50-60км за да достигне 85-90град.Сменен е термостата и пак същото.Охлаждаща течност има...Двигателя е топъл....Идеи ?




Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: WV POLO 1.4 бензин 6N1-загрява бавно

Мнениеот i.e.i » Сря 07 мар 2012 17:02


Двигателя е топъл....

Ако се включва перката преди да отчете 90 гр.-датчик или в таблото.
Ако не се включва -нов термостат.


Потребителски аватар
refresh4o
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 762
Регистриран на: Съб 09 апр 2011 20:59
Автомобил: VW POLO B5188PP
Двигател: AEX 1996
Местоположение: Варна

Re: WV POLO 1.4 бензин 6N1-загрява бавно

Мнениеот refresh4o » Сря 07 мар 2012 23:37


i.e.i написа:
Двигателя е топъл....

Ако се включва перката преди да отчете 90 гр.-датчик или в таблото.
Ако не се включва -нов термостат.

и като не загрява пак може да е термостат


Потребителски аватар
push
Мнения: 780
Регистриран на: Чет 03 мар 2011 21:42
Автомобил: mk2
Двигател: 1.9 TD
Местоположение: София

Re: WV POLO 1.4 бензин 6N1-загрява бавно

Мнениеот push » Сря 07 мар 2012 23:50


аз имах проблем с датчика и на реални около 90 показваше на табло 70 та провери .. и не пускай парното веднага


Потребителски аватар
BruDoNe
Мнения: 267
Регистриран на: Вто 06 окт 2009 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: WV POLO 1.4 бензин 6N1-загрява бавно

Мнениеот BruDoNe » Чет 08 мар 2012 0:12


При мен при каране градско не вдига повече от 70-75 градуса .. някой път в задръстване вдига 90 обаче тръгна ли пак да карам нормално пак пада към 70 градуса..
термостат ли е ?
колата е vw polo 1.9D AEF


Потребителски аватар
ivo91
Мнения: 83
Регистриран на: Пет 26 авг 2011 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Lovech

Re: WV POLO 1.4 бензин 6N1-загрява бавно

Мнениеот ivo91 » Чет 08 мар 2012 19:03


100 % :) Взимай Wahler и си свиркай :P


vvvlado53
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 07 мар 2012 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: WV POLO 1.4 бензин 6N1-загрява бавно

Мнениеот vvvlado53 » Пон 12 мар 2012 16:35


100 % :) Взимай Wahler и си свиркай :P

Да ,ама НЕ.Поставил съм ,но.....


Потребителски аватар
Blizzarder-VW
Мнения: 196
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: WV POLO 1.4 бензин 6N1-загрява бавно

Мнениеот Blizzarder-VW » Пон 12 мар 2012 17:37


Аз съм с BEHR термостат на 6-7 месеца и на мен в градско не ми дига повече от 70 градуса. Ако пусна парно от по-раничко и 70 не вдига. Лошото е, че не мога да сменя капачката на термостата, защото сменях таралежа с друг и капачките не съвпадат вече.


Потребителски аватар
kickcho
Мнения: 320
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево

Re: WV POLO 1.4 бензин 6N1-загрява бавно

Мнениеот kickcho » Пон 12 мар 2012 17:39


А самото съединение на което ляга термостата смени ли ? Възможно е да не затваря добре и да върти постоянно на големият кръг и затова да загрява трудно.


Traevss
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 14:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Re: WV POLO 1.4 бензин 6N1-загрява бавно

Мнениеот Traevss » Пон 12 мар 2012 20:00


Колега, смени капачката на термостата. Прави се винаги при смяна на термостата, защото пластмасата се изкривява и термостата не затваря добре, въпреки че е нов. Струва около 5 лв. След като запалиш колата, проверявай долния маркуч на радиатора. Трябва да се стопли чак когато двигателя вдигне 90 градуса. Ако стопли по рано значи термостата е отворил не когато трябва.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: WV POLO 1.4 бензин 6N1-загрява бавно

Мнениеот freestyler911 » Пон 12 мар 2012 22:13


Да внеса лека яснота по въпроса.

Въпреки ,че термостата е нов, вероятността да не затваря е много голяма.

Показвам.
Изображение

13- термостат , 12 капачка.

Иглата на термостата (пишк@та дето стърчи най-отпреде му) се подпира в една опора в центъра на капачката.

Изключително важно е да погледнеш дали в монтирано студено състояние О-пръстена на термостата уплътнява добре или иглата е дълга и уплътнението не стига до капачката. Става въпрос за уплътнението монтирано на самата периферия на термостата. Когато това е на лице , термостата дори и нов е безполезен, понеже антифриза се върти през големия радиатор макар и по малко.

Начинът да го хванете е да проверите дали големия радиатор загрява преди темп. да е стигнала 90 градуса. Ако при запалване, още преди да е отлепила стрелката от бялото на уреда за температурата и големия радиатор се затопля , термостата не е добър!

Следете и капачката, че се пробива опората и тогава маторя прегрява....

Внимавайте като затваряте капачката и остават 2-3 мм от капачката под напрежение се затваря за да уплътнява добре.

Иииииииииииииииииииииииииии :търсачкаа :търсачкаа :търсачкаа :търсачкаа


Б@си културния обяснителен г*с съм станал след участието във феста....



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта