монтиране на ауди С3 двигател в голф 3?
- kolbasara
- Мнения: 497
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 22:35
- Автомобил: Volkswagen Golf mk3
- Двигател: ABF-Turbo
- Местоположение: София
Re: монтиране на ауди С3 двигател в голф 3?
Добре да продължа малко темата значи намерих двигатели 210 и 225 коня.По съм склонен да се хвана в филма с този дето е 210 коня.Говорих с момчето и ми каза,че мога да ползвам моята скоростна кутия,че ми трябва инсталация и конзолата с педалите и евентуално трябва да се измисли място за кулера,другото което е че казанчетата са от другата страна но това е наи малкия проблем
- set16v
- Мнения: 119
- Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: MonsterPerformance
Re: монтиране на ауди С3 двигател в голф 3?
баси чесането на езици и нищо смислено
..ахаххх чак 2 блоу-оффа ....как ме кефите сичките не е истина
нищо си не става от вас и туй то ...
Пич сега ще ти отговоря ясно и точно ..
и двата ДВГ стават за монтаж в Гоуф 3-ка,но аз бих ти дал съвет да ползваш и ск.кутия / много зависи принципно твоята кое поколение е защото ако е по-нова колата може и да имаш късмет с твоята ск.кутия и тн...но както и да е 225кс двг има малко пойчи периферий и ако някой неща не са в ред ще се изръсиш повечко,в този ред на мисли 209кс ти е по-изгодно / има и по-малко кабели за редене,в двата случай ако искаш да работи всичко като в С3 ..няма да работи,но това не пречи колата да върви,и в двата случай ще се махат Имота и тн.. и двата случай ти трябват ел.педал
2-та кулера няма смисъл да се мъчиш да слагаш / просто си сложи челен такъв / ако решиш да оставаш с 5 ст.ск.кутия ще трябва да оставиш АБФ маховик и да си направиш читав съед..
единственно ще имаш грижа с таблото / демек след като се махне имобилайзера колата ще работи,разбира се освен ако не искаш да си сложиш и С3 табло,макар че е голяма работа но става пак и ще работи с имобилайзера
работата по твоето табло е да изкараш оборотите и темп.на вода..офф забравих и друго,ще трябва да си извадиш К-линийте ако е 209кс и Кан-шината ако е 225кс за да можеш да имаш ОБД за диагностика
п.с Принципно незнам защо не си турбинираш АБФ-а


нищо си не става от вас и туй то ...
Пич сега ще ти отговоря ясно и точно ..
и двата ДВГ стават за монтаж в Гоуф 3-ка,но аз бих ти дал съвет да ползваш и ск.кутия / много зависи принципно твоята кое поколение е защото ако е по-нова колата може и да имаш късмет с твоята ск.кутия и тн...но както и да е 225кс двг има малко пойчи периферий и ако някой неща не са в ред ще се изръсиш повечко,в този ред на мисли 209кс ти е по-изгодно / има и по-малко кабели за редене,в двата случай ако искаш да работи всичко като в С3 ..няма да работи,но това не пречи колата да върви,и в двата случай ще се махат Имота и тн.. и двата случай ти трябват ел.педал
2-та кулера няма смисъл да се мъчиш да слагаш / просто си сложи челен такъв / ако решиш да оставаш с 5 ст.ск.кутия ще трябва да оставиш АБФ маховик и да си направиш читав съед..
единственно ще имаш грижа с таблото / демек след като се махне имобилайзера колата ще работи,разбира се освен ако не искаш да си сложиш и С3 табло,макар че е голяма работа но става пак и ще работи с имобилайзера

п.с Принципно незнам защо не си турбинираш АБФ-а

Re: монтиране на ауди С3 двигател в голф 3?
set16v написа:п.с Принципно незнам защо не си турбинираш АБФ-а

- kolbasara
- Мнения: 497
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 22:35
- Автомобил: Volkswagen Golf mk3
- Двигател: ABF-Turbo
- Местоположение: София
Re: монтиране на ауди С3 двигател в голф 3?
set16v написа:баси чесането на езици и нищо смислено![]()
..ахаххх чак 2 блоу-оффа ....как ме кефите сичките не е истина
нищо си не става от вас и туй то ...
Пич сега ще ти отговоря ясно и точно ..
и двата ДВГ стават за монтаж в Гоуф 3-ка,но аз бих ти дал съвет да ползваш и ск.кутия / много зависи принципно твоята кое поколение е защото ако е по-нова колата може и да имаш късмет с твоята ск.кутия и тн...но както и да е 225кс двг има малко пойчи периферий и ако някой неща не са в ред ще се изръсиш повечко,в този ред на мисли 209кс ти е по-изгодно / има и по-малко кабели за редене,в двата случай ако искаш да работи всичко като в С3 ..няма да работи,но това не пречи колата да върви,и в двата случай ще се махат Имота и тн.. и двата случай ти трябват ел.педал
2-та кулера няма смисъл да се мъчиш да слагаш / просто си сложи челен такъв / ако решиш да оставаш с 5 ст.ск.кутия ще трябва да оставиш АБФ маховик и да си направиш читав съед..
единственно ще имаш грижа с таблото / демек след като се махне имобилайзера колата ще работи,разбира се освен ако не искаш да си сложиш и С3 табло,макар че е голяма работа но става пак и ще работи с имобилайзераработата по твоето табло е да изкараш оборотите и темп.на вода..офф забравих и друго,ще трябва да си извадиш К-линийте ако е 209кс и Кан-шината ако е 225кс за да можеш да имаш ОБД за диагностика
п.с Принципно незнам защо не си турбинираш АБФ-а
ами колата е 96г. но скоростите са от пасат.но това не е проблем защото си пазя старата кутия.Работата с махането на имобилаизера и работата по таблото е работа на жичкаджиите нали?Съединителя от какво трябва да е 1.8 турбо или ВР6.И значи ако махна имобилаизера ще мога да карам колата с моето си табло така ли да го разбирам
- kolbasara
- Мнения: 497
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 22:35
- Автомобил: Volkswagen Golf mk3
- Двигател: ABF-Turbo
- Местоположение: София
Re: монтиране на ауди С3 двигател в голф 3?
Ivan_GT написа:set16v написа:п.с Принципно незнам защо не си турбинираш АБФ-а
Ами цената там като се замисля е три пъти повече и знам че изкачат доста неща ако не е направено нещо както трябва.А мотора от аудито си е мислен за турбо вече ако се обърква нещо няма да е по мотора,така мисля аз и съм чувал от хора дето са опитвали да турбинират АБФ
- neiki4a
- Мнения: 552
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
- Автомобил: polo 6n1
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: стара загора
- Контакти:
Re: монтиране на ауди С3 двигател в голф 3?
kolbasara написа:Ivan_GT написа:set16v написа:п.с Принципно незнам защо не си турбинираш АБФ-а
Ами цената там като се замисля е три пъти повече и знам че изкачат доста неща ако не е направено нещо както трябва.А мотора от аудито си е мислен за турбо вече ако се обърква нещо няма да е по мотора,така мисля аз и съм чувал от хора дето са опитвали да турбинират АБФ
братле незнам защо реши че да си турбинираш абф-а ти излиза по-скъпо от това да сложиш мотор от С3 ,и евтино да вземеш мотор което сиг под 2000 лв няма как да стане не съм запознат как вървят тези мотори като цена може и повече пари да е ?Незабравяй дребните разходи по слагането винаги излизат непредвидени разходи и накрая като одариш чертата и се хващаш за главата,такаче един приятелси съвет проучи всичко и виж кое ще е по-добре за теб аз мисля че да се турбинира АБФ-а ще излезе по-евтино

- set16v
- Мнения: 119
- Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: MonsterPerformance
Re: монтиране на ауди С3 двигател в голф 3?
kolbasara написа:Ivan_GT написа:set16v написа:п.с Принципно незнам защо не си турбинираш АБФ-а
Ами цената там като се замисля е три пъти повече и знам че изкачат доста неща ако не е направено нещо както трябва.А мотора от аудито си е мислен за турбо вече ако се обърква нещо няма да е по мотора,така мисля аз и съм чувал от хора дето са опитвали да турбинират АБФ
Чоуек


нямам си на идея за твоите жичкаджий / но заради жичкаджий ми се наложи Аз да се правя на такъв,и се справям доста ПО-добре ОТ ЖИЧКАДЖИЙТЕ около мен


хвани си някой читав майстор да ти турбинира АБФ-а, ще имаш мноого по-малко работа и според моето виждане за тунинг ще е ДОСТА ПО-ЕВТИНО ..
Поздрави
- smg
- Мнения: 414
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: монтиране на ауди С3 двигател в голф 3?
Бих добавил и че колата ще върви повече и ще е по-малко лагава.
По-големия литраж е предимство.
1.8<2.0
По-големия литраж е предимство.
1.8<2.0
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта