монтиране на ауди С3 двигател в голф 3?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
kolbasara
Мнения: 497
Регистриран на: Съб 12 май 2007 22:35
Автомобил: Volkswagen Golf mk3
Двигател: ABF-Turbo
Местоположение: София

Re: монтиране на ауди С3 двигател в голф 3?

Мнениеот kolbasara » Нед 11 мар 2012 19:36


Добре да продължа малко темата значи намерих двигатели 210 и 225 коня.По съм склонен да се хвана в филма с този дето е 210 коня.Говорих с момчето и ми каза,че мога да ползвам моята скоростна кутия,че ми трябва инсталация и конзолата с педалите и евентуално трябва да се измисли място за кулера,другото което е че казанчетата са от другата страна но това е наи малкия проблем




Потребителски аватар
set16v
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: MonsterPerformance

Re: монтиране на ауди С3 двигател в голф 3?

Мнениеот set16v » Нед 11 мар 2012 23:30


баси чесането на езици и нищо смислено scare scare ..ахаххх чак 2 блоу-оффа ....как ме кефите сичките не е истина
нищо си не става от вас и туй то ...

Пич сега ще ти отговоря ясно и точно ..

и двата ДВГ стават за монтаж в Гоуф 3-ка,но аз бих ти дал съвет да ползваш и ск.кутия / много зависи принципно твоята кое поколение е защото ако е по-нова колата може и да имаш късмет с твоята ск.кутия и тн...но както и да е 225кс двг има малко пойчи периферий и ако някой неща не са в ред ще се изръсиш повечко,в този ред на мисли 209кс ти е по-изгодно / има и по-малко кабели за редене,в двата случай ако искаш да работи всичко като в С3 ..няма да работи,но това не пречи колата да върви,и в двата случай ще се махат Имота и тн.. и двата случай ти трябват ел.педал
2-та кулера няма смисъл да се мъчиш да слагаш / просто си сложи челен такъв / ако решиш да оставаш с 5 ст.ск.кутия ще трябва да оставиш АБФ маховик и да си направиш читав съед..
единственно ще имаш грижа с таблото / демек след като се махне имобилайзера колата ще работи,разбира се освен ако не искаш да си сложиш и С3 табло,макар че е голяма работа но става пак и ще работи с имобилайзера :lol: работата по твоето табло е да изкараш оборотите и темп.на вода..офф забравих и друго,ще трябва да си извадиш К-линийте ако е 209кс и Кан-шината ако е 225кс за да можеш да имаш ОБД за диагностика

п.с Принципно незнам защо не си турбинираш АБФ-а :?:


Потребителски аватар
Ivan_GT
Мнения: 765
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 15:31
Автомобил: BMW E39
Двигател: M52B20 98

Re: монтиране на ауди С3 двигател в голф 3?

Мнениеот Ivan_GT » Пон 12 мар 2012 11:32


set16v написа:п.с Принципно незнам защо не си турбинираш АБФ-а :?:

:да:


Потребителски аватар
kolbasara
Мнения: 497
Регистриран на: Съб 12 май 2007 22:35
Автомобил: Volkswagen Golf mk3
Двигател: ABF-Turbo
Местоположение: София

Re: монтиране на ауди С3 двигател в голф 3?

Мнениеот kolbasara » Пон 12 мар 2012 12:36


set16v написа:баси чесането на езици и нищо смислено scare scare ..ахаххх чак 2 блоу-оффа ....как ме кефите сичките не е истина
нищо си не става от вас и туй то ...

Пич сега ще ти отговоря ясно и точно ..

и двата ДВГ стават за монтаж в Гоуф 3-ка,но аз бих ти дал съвет да ползваш и ск.кутия / много зависи принципно твоята кое поколение е защото ако е по-нова колата може и да имаш късмет с твоята ск.кутия и тн...но както и да е 225кс двг има малко пойчи периферий и ако някой неща не са в ред ще се изръсиш повечко,в този ред на мисли 209кс ти е по-изгодно / има и по-малко кабели за редене,в двата случай ако искаш да работи всичко като в С3 ..няма да работи,но това не пречи колата да върви,и в двата случай ще се махат Имота и тн.. и двата случай ти трябват ел.педал
2-та кулера няма смисъл да се мъчиш да слагаш / просто си сложи челен такъв / ако решиш да оставаш с 5 ст.ск.кутия ще трябва да оставиш АБФ маховик и да си направиш читав съед..
единственно ще имаш грижа с таблото / демек след като се махне имобилайзера колата ще работи,разбира се освен ако не искаш да си сложиш и С3 табло,макар че е голяма работа но става пак и ще работи с имобилайзера :lol: работата по твоето табло е да изкараш оборотите и темп.на вода..офф забравих и друго,ще трябва да си извадиш К-линийте ако е 209кс и Кан-шината ако е 225кс за да можеш да имаш ОБД за диагностика

п.с Принципно незнам защо не си турбинираш АБФ-а :?:

ами колата е 96г. но скоростите са от пасат.но това не е проблем защото си пазя старата кутия.Работата с махането на имобилаизера и работата по таблото е работа на жичкаджиите нали?Съединителя от какво трябва да е 1.8 турбо или ВР6.И значи ако махна имобилаизера ще мога да карам колата с моето си табло така ли да го разбирам


Потребителски аватар
kolbasara
Мнения: 497
Регистриран на: Съб 12 май 2007 22:35
Автомобил: Volkswagen Golf mk3
Двигател: ABF-Turbo
Местоположение: София

Re: монтиране на ауди С3 двигател в голф 3?

Мнениеот kolbasara » Пон 12 мар 2012 12:39


Ivan_GT написа:
set16v написа:п.с Принципно незнам защо не си турбинираш АБФ-а :?:

:да:

Ами цената там като се замисля е три пъти повече и знам че изкачат доста неща ако не е направено нещо както трябва.А мотора от аудито си е мислен за турбо вече ако се обърква нещо няма да е по мотора,така мисля аз и съм чувал от хора дето са опитвали да турбинират АБФ


Потребителски аватар
neiki4a
Мнения: 552
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
Автомобил: polo 6n1
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: стара загора
Контакти:

Re: монтиране на ауди С3 двигател в голф 3?

Мнениеот neiki4a » Пон 12 мар 2012 14:21


kolbasara написа:
Ivan_GT написа:
set16v написа:п.с Принципно незнам защо не си турбинираш АБФ-а :?:

:да:

Ами цената там като се замисля е три пъти повече и знам че изкачат доста неща ако не е направено нещо както трябва.А мотора от аудито си е мислен за турбо вече ако се обърква нещо няма да е по мотора,така мисля аз и съм чувал от хора дето са опитвали да турбинират АБФ

братле незнам защо реши че да си турбинираш абф-а ти излиза по-скъпо от това да сложиш мотор от С3 ,и евтино да вземеш мотор което сиг под 2000 лв няма как да стане не съм запознат как вървят тези мотори като цена може и повече пари да е ?Незабравяй дребните разходи по слагането винаги излизат непредвидени разходи и накрая като одариш чертата и се хващаш за главата,такаче един приятелси съвет проучи всичко и виж кое ще е по-добре за теб аз мисля че да се турбинира АБФ-а ще излезе по-евтино :да:


Потребителски аватар
set16v
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: MonsterPerformance

Re: монтиране на ауди С3 двигател в голф 3?

Мнениеот set16v » Пон 12 мар 2012 19:36


kolbasara написа:
Ivan_GT написа:
set16v написа:п.с Принципно незнам защо не си турбинираш АБФ-а :?:

:да:

Ами цената там като се замисля е три пъти повече и знам че изкачат доста неща ако не е направено нещо както трябва.А мотора от аудито си е мислен за турбо вече ако се обърква нещо няма да е по мотора,така мисля аз и съм чувал от хора дето са опитвали да турбинират АБФ



Чоуек scare не искам да те обиждам / ти не се засягай разбира се / питаш за неща който трябва да са ти кристално ясни преди да започнеш проект а на теб не са ти :idea:
нямам си на идея за твоите жичкаджий / но заради жичкаджий ми се наложи Аз да се правя на такъв,и се справям доста ПО-добре ОТ ЖИЧКАДЖИЙТЕ около мен :lol: хал-хабер си нямам колко парички ти продават двг и периферий / респективно състоянието им/ но бих ти дал Личен съвет :012:

хвани си някой читав майстор да ти турбинира АБФ-а, ще имаш мноого по-малко работа и според моето виждане за тунинг ще е ДОСТА ПО-ЕВТИНО ..

Поздрави


Потребителски аватар
smg
Мнения: 414
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: монтиране на ауди С3 двигател в голф 3?

Мнениеот smg » Вто 13 мар 2012 16:07


Бих добавил и че колата ще върви повече и ще е по-малко лагава.
По-големия литраж е предимство.
1.8<2.0



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта