Пали и след няколко сек. гасне Polo 2000 г. пълна инж., газ

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Infinityd
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 12 мар 2012 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Asenovgrad

Пали и след няколко сек. гасне Polo 2000 г. пълна инж., газ

Мнениеот Infinityd » Пон 12 мар 2012 22:53


Здравейте!
Първо искам да кажа,че съм нов във форума и предварително се извинявам ако не поствам на правилното място.
Значи колата ми е Polo 2000г. пълна инжекция с газ.Газовата уредба е такава,че минава на газ след като вдигне градуси и аз обикновено не я чакам и тръгвам на бензин.Последния път като тръгнах на бензин започна да се дави и едва не ми загасна но после мина на газ и нямаше проблем.На следващия ден вече когато се опитах да я запаля,пали нормално връща си на 900 оборота и след 6-10 секунди просто губи обороти и гасне.Пробвах да задържа на 2000-3000 оборота пак така.Не е от това,че няма бензин налях допълнително.Погледнах и филтъра,който е под капака и установих,че въобще не идва бензин до него.И сега се чудя дали е от помпата или от нещо друго.Само да кажа,че при гасненето не винаги но понякога светва лампата за маслото и пиука 3 пъти.Ако някой има същия проблем или идея моля да сподели :)

Благодаря предварително!




Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Пали и след няколко секунди гасне...

Мнениеот freestyler911 » Вто 13 мар 2012 19:33


Помпата се чува, слушай! Прегледай маркучите на регулатора на рейката. Има един маркуч към него за вакуум, ако той не е в ред колата няма да получава нужното количество гориво.

Друга възможна причина е имобилайзер.

Това се сещам ....


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Re: Пали и след няколко секунди гасне...

Мнениеот djshomi » Сря 14 мар 2012 10:02


Липста на гориво как го останови , защото като е на контакт и не е запалена след 5 сек напримерно релето спира помпата .Извади маркуча и директно от зад с +и - на помпата един държи бурканчето от пред и друг отзад на помпата .Там са 4 жици по дебелите са за захранване на помпата + мисля беше червена а - черна но може и да греша.


Потребителски аватар
Gecatawe
Мнения: 470
Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Пали и след няколко секунди гасне...

Мнениеот Gecatawe » Сря 14 мар 2012 11:37


Бензиновия филтър сменян ли е ?


Infinityd
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 12 мар 2012 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Asenovgrad

Re: Пали и след няколко секунди гасне...

Мнениеот Infinityd » Сря 14 мар 2012 15:14


Бензиновия филтър не е сменян.Дойде ми друга идея.Възможно ли е нали в ключа има чип.Ако е изхабена батерията самия чип да спира притока на бензин?


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Пали и след няколко сек. гасне Polo 2000 г. пълна инж., газ

Мнениеот freestyler911 » Чет 15 мар 2012 9:39


Там няма батерия.


veselin74
Мнения: 40
Регистриран на: Пет 07 дек 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пали и след няколко сек. гасне Polo 2000 г. пълна инж., газ

Мнениеот veselin74 » Сря 28 мар 2012 14:04


Имобилайзера е 99% причината за това нещо. Вече на две коли съм го гледал този филм.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пали и след няколко сек. гасне Polo 2000 г. пълна инж., газ

Мнениеот zfa159 » Чет 29 мар 2012 8:22


Хъм,човека говори за 6-10 секунди работа,а имо-то гаси мотора 1,макс. до 3,след като е запалил.
Също така той казва,че на бензин,както си кара,колата почти е изгаснала,но е успяла да мине на газ,преди да и паднат оборотите,което значи,че нещо се е случило с горивото още тогава.Имобилайзера (стига да е заводския и да няма и други имобилайзери) няма как да предизвика това,защото колата запали ли веднъж,повече не може да изгасне от него (той дава един разрешаващ сигнал на комп-а да запали и това е,след като е получен сигнала и колата е запалила, вече не се следи, до следващото палене).Пък и компютъра не спира само помпата,когато се задейства имобилазера,а спира всичко - ток към бобината,дюзи,помпа,всичко т.е. и на газ нямаше да продължи да се движи...Според мен трябва малко да се премери с едно уредче какво става.Като се даде на контакт и се завърти на стартер,дали има напрежение на помпата,ако има,дали помпата е здрава (мери се съпротивлението и и се пробва дали работи).Ако пък няма напрежение,да се види защо го няма - прецакан предпазител,нагоряло или изгоряло реле за пускане и спиране на помпата,липса на управление от компютъра,намеса на газаджиите по инсталацията на помпата (понякога слагат реле,което да я спира и то,понеже е допълнително,често дефектира) и т.н. Също така това,че помпата тръгва и се чува да се върти,никак не значи,че прави налягане,което също трябва да се провери.Откача се изходящия маркуч за горивото за към филтъра и се пуска помпата,да се види дали въобще излиза нещо.Ако има,тогава вече се навръзва цялата система и се мери с манометър дали налягането е колкото трябва.Дори налягането да не е около стойността,колата поне ще запали,макар че няма да работи добре.
:beer



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта