Предварително се извинявам за пусната тема изчетох доста неща и неможах да си разреша проблема.
Става вапрос за голф 3 2.0 гти с климатик притежавам тази кола от миналото лято и доста страно ми беше че няма копче за автоматично затваряне на клапата и да варти въздуха само вав купето от изчетеното ми стана ясно че се затваря ажтоматично при пускането на климатика от вакум които се намирал от страни двигателя между двата маркуча които захранват радиаторат за парното но след проверка останових че при мене тая джаджа липсва,и един колега беше писал че я затварял ръчно като демонтирал мокетите и таблото под жабката и я завивал с винче и варти само вав купето така и направих и есента брах доста ядове че пак разглобявах и отварях клапата че не виждах нишо от запотяване.
Ако някои може да помогне и да обясни как трябва да я направя автоматична снимки каде стои този ваком и как се монтира явно при мене е демонтиран или ваобше не е имало ПОМОЩ колеги идва лято все пак една от причините да я взема беше тоя работещ климатик.Благодаря предварително колеги
клапа купе голф 3
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: клапа купе голф 3
Зависи дали клиамтика е заводски монтиран или допълнително слаган.При заводския е с вакуум клапа и не е автоматично,имаш си копче.При по-старите Голф 3,двете копчета са Norm и Max,като Max пуска вътрешната циркулация,при новите (след 92-ра,3-та) са си със знаците AC и стрелката за вътрешна циркулация.
При допълнително монтираните климатици (така наречените насаждани),клапата обикновено е електричска и се управялва с ел. мотор,но пак си е от копче,не е автоматична.
Дай малко снимки,за да ти кажа с какъв климатик си и за какво става дума (на моторния отсег,на самата клапа,на копчетата вътре).

При допълнително монтираните климатици (така наречените насаждани),клапата обикновено е електричска и се управялва с ел. мотор,но пак си е от копче,не е автоматична.
Дай малко снимки,за да ти кажа с какъв климатик си и за какво става дума (на моторния отсег,на самата клапа,на копчетата вътре).

- Gencho87
- Мнения: 337
- Регистриран на: Нед 03 яну 2010 18:19
- Автомобил: VW Golf MK3 GT
- Двигател: AEK 1.6 1995
- Местоположение: Разград
Re: клапа купе голф 3
По принцип ако ти е оригинална климатичната система - заводска трябва да имаш отделен бутон за вътрешна циркулация, без значение дали си с климатик, термотроник или климатроник. Просто вътрешната циркулация е избирателна, не се включва автоматично, понеже в купето не влиза свеж въздух отвън, демек не се проветря
. Ако е слаган допълнително може да е вързан така, че да се затваря клапата с пускането на компресора. Понеже механизма, който задвижва клапата е вакуумен е логично да му трябва вакуум, за да работи. Аз си блъсках главата с идеята, че не ми работи моторчето, но в последствие /благодарение на една тема тук/ установих, че ми се е извадил маркуча за вакуума, който се намира между двата маркуча за парното в двигателния отсег, там трябва да имаш едно малко маркуче "боцнато" в една тръбичка. Обаче ме учуди момента, в който казваш, че такъв механизъм при теб изобщо няма. Дай някоя снимка на таблото си, демек там дето бускаш "анджакламата", пък после ще се мисли за решение на проблема ти 


-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Вто 23 авг 2011 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: клапа купе голф 3
Климатикат явно е от по старите на таблото имам две копчета минимум и максимум,а за такъв малак маркуч за вакум не видях никаде сега като се ровий видях че нямам и филтар купе а само една решетка.Ще снимам всичко и ще пусна снимки
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kris11 и 73 госта