На сайта http://catalog.auto.ru му вярвам до някъде, голф 3 го дават 1195кг а по същия кантар го вади 1180.
МК5 го дават 1285кг по сайта, а по кантара както писах 1420кг.
Така че тегли на точен кантар

Andonov написа:Ами не знам... Теглен на прясно тариран кантар, на който абсолютно му вярвам.
На сайта http://catalog.auto.ru му вярвам до някъде, голф 3 го дават 1195кг а по същия кантар го вади 1180.
МК5 го дават 1285кг по сайта, а по кантара както писах 1420кг.
boqn92 написа:Приятел сега ти видях форумчето, не искам да те притеснявам но да ти кажа все пак.Аз съм с Голф 5 1.9 105 коня 2005г.Ако ти тресе ДВГ то като работи на място значи демпферния ти маховик е тръгнал и може всеки момент да те остави аз карам от 4 години и от 3 години насам ми тресеше и преди месец подаде и почна вече да трака.Вече смених всичко излиза към 1 500лв всичко.Все пак това са слабите им места на тези двигатели дюзите,маховик,съединител,носачи(задни),иначе за икономичността си са перфектни ДВГ та.Успех все пак и ако чипосаш пиши че и аз мисля същото.А за маслото аз вече тръгнах да карам с 5-40 Кастрол ЕДГЕ Турбо Дизел 505.01 спец за Вагените.от германия си я вкарвам
Andonov написа:Е какво да се каже...Аз карам вече 2г същият мотор с чип и изолиран ЕГР. Проблеми никакви. Колата става още по-приятна за каране. 1420кг трудно се подкарват с 105 коня. Не е голф 3 със скромните 1180кг. Още 30 отгоре си е друга бира.
Ако те интересува друго питай. Ако желаеш и тест можеш да направиш с моята
boqn92 написа: излиза че за тези 100 000км 10 пъти да смениш комплекта пак си на печалба.
boqn92 написа:Голфа гори 4,5 средно Мерцедеса ми гори 6 средно.Я сравни 1,5л на 100 000км колко тона и колко лева прави
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта