Проблема ми е следния като сложих наскоро газова Lovato проблемите ми почнаха с оборотите,играеха пада до 900 качват се на 1000 пак така играят порядъка на 1 дена някъде след това сутрин като я запаля и като работи малко на бензин като паднат до 1000 оборота и почва да прекъсва като мина на газ се оправя прекъсването.ходих майстора дето ми слага газовата и ми каза че нищо и няма на колата и още 1 проблем имам като карам на бензин и на газ ми прави едни и същи проблеми не падат оборотите има малко закъснение като я изфорсирам бавно падат оборотите !!!
АКО НЯКОЙ МОЖЕ ДА КАЖЕ КАКВО МОЖЕ ДА Е ТОВА ИЛИ Е НОРМАЛНО.



След АГУ на Голф 1.8 АБС Проблеми с оборотите
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 30 юни 2011 18:44
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Шумен
Re: СЛЕД АГУ на ГОЛФ 1.8 АБС Проблеми !!!
Потенциометър на дроселова клапа (ТПС) и/или стъпков мотор, който си им е слабост на тия мотори.
Но сякаш потенциометър (датчик) на дросела...
Само догадки естествено. Може и да смуче въздух около тампона на моното. Около монтажа на АГУ-то са поразбутали там и - хоп, отворила се е дупчица.
Но сякаш потенциометър (датчик) на дросела...
Само догадки естествено. Може и да смуче въздух около тампона на моното. Около монтажа на АГУ-то са поразбутали там и - хоп, отворила се е дупчица.
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 30 юни 2011 18:44
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Шумен
Re: СЛЕД АГУ на ГОЛФ 1.8 АБС Проблеми !!!
ама като ми сложиха АГУ-то нищо и нямаше на колата след 2 седмици някъде почна да прави тези проблеми
Re: СЛЕД АГУ на ГОЛФ 1.8 АБС Проблеми !!!
Качвахте ли я на ВАГ-КОМ? Там би следвало да напише какво става като грешки евентуално.
Но оборотите са от тези неща обикновено...
Ресет ключе на газовата има ли? Да не трупа грешки от каране на газ и после да шашави работата на бензин?
Капачка, кабели, свещи?
Както съм го подкарал вероятно повече те обърквам, но ...
Но оборотите са от тези неща обикновено...
Ресет ключе на газовата има ли? Да не трупа грешки от каране на газ и после да шашави работата на бензин?
Капачка, кабели, свещи?
Както съм го подкарал вероятно повече те обърквам, но ...
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 30 юни 2011 18:44
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Шумен
Re: След АГУ на Голф 1.8 АБС Проблеми с оборотите
първо кво беше ваг-ком и не съм сменял свещи и кабели и нямам нито ресет реле ли кво беше и ламба емулатор
Re: След АГУ на Голф 1.8 АБС Проблеми с оборотите
Dragomir920519 написа:първо кво беше ваг-ком
Да я закачите на компютър. ВАГ-КОМ е програмата, която разчита грешките, натрупани от датчиците и по които може да съдим какво не е наред.
Dragomir920519 написа:и не съм сменял свещи и кабели
То това не е задължително, но не мисля, че проблемът с оборотите е от там.
Dragomir920519 написа:и нямам нито ресет реле ли кво беше и ламба емулатор
Все повече почва да ми намирисва на грешки при каране на газ, които прецакват работата на бензин.
ВАГ-КОМ първо и после ресет или емулатор (или двете - най-добре).
Компът ще ви каже всичко.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: След АГУ на Голф 1.8 АБС Проблеми с оборотите
първо иди за ресет реле при газаджията.Или си откачи акумулатора за малко.После това с оборотите е от ТПС и делко,за начало почни с центровка.
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 30 юни 2011 18:44
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Шумен
Re: След АГУ на Голф 1.8 АБС Проблеми с оборотите
ТПС какво първо и второ центровката ще я направя на 9 градуса и делкото кво да го правя ако може по подробно
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: След АГУ на Голф 1.8 АБС Проблеми с оборотите
Сместа на газ е бедна развии троиника с 1/4 и кажи как е 

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: След АГУ на Голф 1.8 АБС Проблеми с оборотите
щом нямаш ресет реле как се оправяш с грешките в ЕКУ?Направи си предварението и отиди да ти сложат ресет реле.Или ако искаш първо си откачи плюса на акумулатора да пробваш за подобрение.Като сложиш ресет няма нужда от емулатор.След това да си я настроят газаджиите и ще пишеш какво става.
Re: След АГУ на Голф 1.8 АБС Проблеми с оборотите
Dragomir920519 написа:ТПС какво първо ...
Датчик на дросела /потенциометър на дроселова клапа/ тротъл позишън сензор - ТПС. Написах ти го в първия си пост (респективно второто мнение в темата ти).
Последна промяна от sam_boha на Чет 15 мар 2012 8:29, променено общо 1 път.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: След АГУ на Голф 1.8 АБС Проблеми с оборотите
колега САМ Воха,нека да оставим за накрая този ТПС,понеже изхождаме от това,че проблемите са се появили в последствие и не е направена газовата като хората.Да елиминираме трупането на грешки,да се направи и центровката/понеже също оказва влияние на падането оборотите/ и в последствие като не остане друго ще бутнем ТПС.Всъщност центровката е направена вече....Дали ще му копираме стойностите да мери с мултицет,дали ще иде на сервиз или ще бута на око,вече ще си реши автора.На този етап не е добре да почваме от него.
Re: След АГУ на Голф 1.8 АБС Проблеми с оборотите
Iezekil написа:колега САМ Воха,нека да оставим за накрая този ТПС,понеже изхождаме от това,че проблемите са се появили в последствие и не е направена газовата като хората.Да елиминираме трупането на грешки,да се направи и центровката/понеже също оказва влияние на падането оборотите/ и в последствие като не остане друго ще бутнем ТПС.Всъщност центровката е направена вече....Дали ще му копираме стойностите да мери с мултицет,дали ще иде на сервиз или ще бута на око,вече ще си реши автора.На този етап не е добре да почваме от него.
Абслолютно подкрепям! Първото, което попитах и аз беше за ресета. Просто по-горе изброих почти всичко водещо до проблеми с оборотите. А иначе уточнението за ТПС-а го направих, защото колегата автор питаше какво е това.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта