въпрос за климатроник на голф 3
въпрос за климатроник на голф 3
Може ли някой да ми даде информация за този климатроник? http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
- Cern Swiss
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: въпрос за климатроник на голф 3
Да, бягай надалеч от такива италиански порнографии на климатик. Колегите, които ги ремонтират, ще ти обяснят защо - няма части, разваят се много и т.н.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: въпрос за климатроник на голф 3
Cern Swiss написа:Да, бягай надалеч от такива италиански порнографии на климатик. Колегите, които ги ремонтират, ще ти обяснят защо - няма части, разваят се много и т.н.
Напълно подкрепям мнението на колегата.
Дори да работи безупречно,няма достатъчно мощност да охлажда купето като хората и никога не е добре.За заводския има части,както и работи доста по-добре,също така е доста по-безпроблемен.
Ако заради това се чудиш дали да я вземеш или не - недей,освен ако не държиш на климатика като екстра или нямаш едни 1000лв излишни,за да си я направиш със заводски климатик/троник,след като я купиш.Тръгнеш ли да стягаш и да поддържаш това чудо,ще си все недоволен и все назад с не малко пари и накрая ще ти се наложи да го махнеш,като се скапе нещо,което не може да се намери (няма части,както каза и колегата).

- Cern Swiss
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: въпрос за климатроник на голф 3
По-добре да си вземе обикновен климатик, че тия коли на 10+ години... колкото е по-проста, толкова по-малко дертове и по-евтин ремонт.
- Cern Swiss
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: въпрос за климатроник на голф 3
Тук питането е за климаТРОНИК, онуй с многото моторчета, вакуумчета и клапи, от които все нещо се чупи и струва
, а не за климаТИК...

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: въпрос за климатроник на голф 3
Частта с фреона е една и съща и за климатик и за климатроник.При насажданите,проблемите са,ако нещо се скапе и че не са толкова ефективни,дори да са в ред (причината е в по-малкия изпарител вътре,което води до по-ниска охладителна мощност).
Общо взето,това че не е оригинален,не е проблем,ако не го е монтирал някой полуидиот или пълен идиот,както са повечето такива,които слагат в Италия.Масово създават следните проблеми :
1. маркучите (при заводския са тръби в по-голямата си част,при 'талянския са изцяло маркучи),обикновено опират в разни неща и се протриват.Също така не са качествени и след някакво време започват да изпускат през самите тях или при накрайниците.Това на оригиналните също се случва,ама в пъти по-рядко.
2. компресорите - обикновено са Harrison (американски),които имат един сериозен проблем - изгнива им корпуса там,където ляга гарнитурата.Не подлежи на ремонт и трябва да се сменя целия,а трудно се намира такъв,който да няма този проблем. Заводския иначе е Sanden,японски и е доста по-сполучлив,както и може да се ремонтира,ако се наложи (сменят се комплект гарнитури).
3. охлаждане и радиатори - тук темата е доста обширна.Заводски колата има две перки за охлаждане на фреона и на антифриза.Радиатора (водния) е доста по-голям от колкото на същата кола,ако е без климатик.Това води до по-висока работна температура на двигателя през лятото,както и по-високо налягане на фреона,когато е горещо (охлаждането е еднакво лошо и за двете системи) и това води до още по-ниска ефективност.Ако се случи да се пробие кондензатора,намирането на нов е доста трудна задачка,защото понякога слагат "универсални",които се намират някак си,но понякога слагат такива,каквито нямат намиране...
На последно място,но не и по важност е това,че обикновено не си правят труда да изчисляват системата и тя заради това не работи кой знае колко добре (е се съобразява нито компресор,нито кондензатор,нито изпарител,монтира се каквото е имало под ръка).

Общо взето,това че не е оригинален,не е проблем,ако не го е монтирал някой полуидиот или пълен идиот,както са повечето такива,които слагат в Италия.Масово създават следните проблеми :
1. маркучите (при заводския са тръби в по-голямата си част,при 'талянския са изцяло маркучи),обикновено опират в разни неща и се протриват.Също така не са качествени и след някакво време започват да изпускат през самите тях или при накрайниците.Това на оригиналните също се случва,ама в пъти по-рядко.
2. компресорите - обикновено са Harrison (американски),които имат един сериозен проблем - изгнива им корпуса там,където ляга гарнитурата.Не подлежи на ремонт и трябва да се сменя целия,а трудно се намира такъв,който да няма този проблем. Заводския иначе е Sanden,японски и е доста по-сполучлив,както и може да се ремонтира,ако се наложи (сменят се комплект гарнитури).
3. охлаждане и радиатори - тук темата е доста обширна.Заводски колата има две перки за охлаждане на фреона и на антифриза.Радиатора (водния) е доста по-голям от колкото на същата кола,ако е без климатик.Това води до по-висока работна температура на двигателя през лятото,както и по-високо налягане на фреона,когато е горещо (охлаждането е еднакво лошо и за двете системи) и това води до още по-ниска ефективност.Ако се случи да се пробие кондензатора,намирането на нов е доста трудна задачка,защото понякога слагат "универсални",които се намират някак си,но понякога слагат такива,каквито нямат намиране...
На последно място,но не и по важност е това,че обикновено не си правят труда да изчисляват системата и тя заради това не работи кой знае колко добре (е се съобразява нито компресор,нито кондензатор,нито изпарител,монтира се каквото е имало под ръка).

-
- Мнения: 146
- Регистриран на: Чет 02 апр 2009 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: въпрос за климатроник на голф 3
Поради всичките изброени по горе от колегата Стефан наболели проблеми и аз не пожелах да правя на жената климатика на Голфа при положение че има монтиран не работещ талянски климатик.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта