Здравейте колеги,
двувратка с вакуумно централно - проблема е, че при отключване/заключване компресорчето работи 10-15сек и е много дразнещо.
Предполагам, че губи вакум някъде, но незнам как да го проверя. От компресора излиза тръбичка и се разклонява за вратите и за задната с резервоара.
Двете врати са проверени и маркучетата влизат плътно към машинките. Задната и резервоара също. Предполагам че някъде ще има разклонение за лява/дясна врата, но немога да го намеря.
Дайте идея как да диагностицирам къде може да го губи.
П.С. По принцип отключва и заключва почти веднага, но компресора продължава да работи.
Проблем с вакуума Голф мк3
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с вакуума Голф мк3
При мен се получаваше продължителна работа на компресорчето само при отлючване.Намерих причината в петата врата-на машинката се беше отчупило едно зъбче в единия край и при отключване-компресорчето тогава надува и двете части се отварят,губи се въздух и не вдига налягането бързо.При заключване е с вакуум и тогава спираше веднага след заключване. Една свинска опашка свърши работа/стегах двете части на машинката/.
При теб щом се бави при отключване и при заключване е някъде по маркучите.Опитай на слух да хванеш къде съска.
При теб щом се бави при отключване и при заключване е някъде по маркучите.Опитай на слух да хванеш къде съска.
- snairl
- Мнения: 82
- Регистриран на: Нед 18 яну 2009 16:54
- Автомобил: GIV 4Motion
- Двигател: AZJ 2003
- Местоположение: Ямбол
Re: Проблем с вакуума Голф мк3
Мерси колега, но гледам че маркучите минават под корите ляво/дясно ще се пробвам да видя да няма някъде наранен маркуч или нещо подобно.
Компресора дали има защита от прегряване, че започва да ме е страх да не загрее прекалено много и да стане беля?
Компресора дали има защита от прегряване, че започва да ме е страх да не загрее прекалено много и да стане беля?
- neiki4a
- Мнения: 552
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
- Автомобил: polo 6n1
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: стара загора
- Контакти:
Re: Проблем с вакуума Голф мк3
snairl написа:Мерси колега, но гледам че маркучите минават под корите ляво/дясно ще се пробвам да видя да няма някъде наранен маркуч или нещо подобно.
Компресора дали има защита от прегряване, че започва да ме е страх да не загрее прекалено много и да стане беля?
би трябвало да има щом работи няколко секунди и спира и аз имах същия проблем и го отких по слух


- greddy90
- Мнения: 124
- Регистриран на: Нед 20 мар 2011 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с вакуума Голф мк3
По принцип най-често се пречупват маркучите на згъвките на вратите удачно е от там да се почне. Пък и е най-лесно 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта