Не,датчика е прост ключ.Той дава връзка според температурата.Вътре има две биметални пластини просто.Под действието на топлината,те изменят формата си и съответно дават връзка на 1-ва или на 2-ра степен.Характерно за този датчик е,че 1-ва степен не спира,когато тръгне 2-ра,а си работи и тя.
Съпротивлението си е вътре в самия ел. мотор на перката.
Ето картинка на ел. схемата на самата перка :
датчик за вкл. на перката
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: датчик за вкл. на перката
Здравейте, колеги ! Много полезна тема. Значи искам да попитам въпросният мощен резистор за първа степен къде се намира ? Ясно е че не е в датчика.
Колата е Ибиза АЕХ и ми направи впечатление че температурата доста се качва и колата пуска и двете перки. На първа степен не се ли включваше само едната перка ? Колата има климатик. Когато включа климатика се пускат и двете перки.
Колата е Ибиза АЕХ и ми направи впечатление че температурата доста се качва и колата пуска и двете перки. На първа степен не се ли включваше само едната перка ? Колата има климатик. Когато включа климатика се пускат и двете перки.
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: датчик за вкл. на перката
При моя 2Е въпросният резистор е извън моторчето на вентилатора / една спирала закрепена до мотора/.
По време на работа перката я охлажда.Колата е с климатик.
По време на работа перката я охлажда.Колата е с климатик.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: apolon, Google [Bot], Ник никишето и 86 госта