Passat B5 - AFN 110 ps (ГНП) или AJM 116 ps (Помпа-дюза)?

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
dundee79
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 20 май 2010 21:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bl-grad

Re: ГНП или Помпа-дюза

Мнениеот dundee79 » Вто 06 мар 2012 20:15


ГНП




Потребителски аватар
na4o4o
Мнения: 189
Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
Автомобил: PASSAT B5 1998
Двигател: AFN
Местоположение: кюстендил

Re: ГНП или Помпа-дюза

Мнениеот na4o4o » Вто 06 мар 2012 20:37


Да и само да беше с предница като на голф 3 и а3 нямаше да има равна[/quote]

Това последното не го разбрах.А4 е един от малкото автомобили от този клас и години на който им отива да са комби.Поне според мен.
Честито колега , много безаварийни киломeтри. :beer[/quote]

В смисъл да беха им здрави предниците


Потребителски аватар
Black Demon
Мнения: 200
Регистриран на: Пет 11 мар 2011 18:55
Автомобил: Vw Golf 4
Двигател: 1.8T AUM 2002
Местоположение: Варна,Разград

Re: ГНП или Помпа-дюза

Мнениеот Black Demon » Сря 14 мар 2012 21:34


От финансова гледна точка ГНП има малко по евтино обслужване от помпа-дюза.Помпа-дюзата също е доста капризна към нафтата.Но откъм вървеж изобщо няма база за сравнение.


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ГНП или Помпа-дюза

Мнениеот Vanich » Сря 14 мар 2012 22:49


freezone написа:Ventoman свърши чудесна работа днеска.Аудито вече е в гаража и утре може би ще се обслужва(масло,филтри,ремъци,ролки).Замерването с компа не показа грешки.Тягата е голяма,гумите са лятни и износени и нямат всцепление(едвам я докарах :Д).Скоро ще кача снимки :)



Не му се връзвай на глупостите на Вентоман, доста хора с ПД сме патили от него. За него всички турбини, тандем помпи и маховици на тези ДВГ са за смяна. Лъже за цените на частите!
Ако тр. нещо по сериозно да се прави ползвай Мишо от Враня!


K
Мнения: 1340
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: ГНП или Помпа-дюза

Мнениеот K » Сря 14 мар 2012 23:37


Vanich написа:
freezone написа:Ventoman свърши чудесна работа днеска.Аудито вече е в гаража и утре може би ще се обслужва(масло,филтри,ремъци,ролки).Замерването с компа не показа грешки.Тягата е голяма,гумите са лятни и износени и нямат всцепление(едвам я докарах :Д).Скоро ще кача снимки :)



Не му се връзвай на глупостите на Вентоман, доста хора с ПД сме патили от него. За него всички турбини, тандем помпи и маховици на тези ДВГ са за смяна. Лъже за цените на частите!
Ако тр. нещо по сериозно да се прави ползвай Мишо от Враня!


Стига си плямпал глупости навсякъде където стане дума за него. Безгрешни хора няма.
Кажи речи само той ми прави колата като съм в София, винаги си е вършил качествено работата и втори път за един проблем не съм се връщал.


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ГНП или Помпа-дюза

Мнениеот Vanich » Чет 15 мар 2012 21:12


K написа:
Vanich написа:
freezone написа:Ventoman свърши чудесна работа днеска.Аудито вече е в гаража и утре може би ще се обслужва(масло,филтри,ремъци,ролки).Замерването с компа не показа грешки.Тягата е голяма,гумите са лятни и износени и нямат всцепление(едвам я докарах :Д).Скоро ще кача снимки :)



Не му се връзвай на глупостите на Вентоман, доста хора с ПД сме патили от него. За него всички турбини, тандем помпи и маховици на тези ДВГ са за смяна. Лъже за цените на частите!
Ако тр. нещо по сериозно да се прави ползвай Мишо от Враня!


Стига си плямпал глупости навсякъде където стане дума за него. Безгрешни хора няма.
Кажи речи само той ми прави колата като съм в София, винаги си е вършил качествено работата и втори път за един проблем не съм се връщал.


Всеки си има мнение и за това е форума да си го изразява! За какво да се премълчават мизериите на определени хора. И какъв си ти, че да ми казваш какво да пиша?


K
Мнения: 1340
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: ГНП или Помпа-дюза

Мнениеот K » Чет 15 мар 2012 22:10


Vanich написа:
K написа:
Vanich написа:
freezone написа:Ventoman свърши чудесна работа днеска.Аудито вече е в гаража и утре може би ще се обслужва(масло,филтри,ремъци,ролки).Замерването с компа не показа грешки.Тягата е голяма,гумите са лятни и износени и нямат всцепление(едвам я докарах :Д).Скоро ще кача снимки :)



Не му се връзвай на глупостите на Вентоман, доста хора с ПД сме патили от него. За него всички турбини, тандем помпи и маховици на тези ДВГ са за смяна. Лъже за цените на частите!
Ако тр. нещо по сериозно да се прави ползвай Мишо от Враня!


Стига си плямпал глупости навсякъде където стане дума за него. Безгрешни хора няма.
Кажи речи само той ми прави колата като съм в София, винаги си е вършил качествено работата и втори път за един проблем не съм се връщал.


Всеки си има мнение и за това е форума да си го изразява! За какво да се премълчават мизериите на определени хора. И какъв си ти, че да ми казваш какво да пиша?


1 път, 2 пъти...във всяка тема ръсиш едно и също. И аз не съм доволен от някои клубни майстори, но не превръщам форума на хранилка.


Потребителски аватар
freezone
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: ГНП или Помпа-дюза

Мнениеот freezone » Вто 20 мар 2012 16:05


Автомобила го обслужих,но за 110 к.с не върви.Турбината имам чуството ,че си е изпяла песента.Повече от 140км.ч неможе да развие.Според Ventoman колата ставаше,но според мен само си дадох парите.В петък ще ходя в сервиз на BOSCH да видя там какво ще кажат.Като я запаля топла се изфорсирва сама,това също не ми харесва.На висока предавка неможе да се изфорсира(влиза до 3хил оборота и до там,а газта е до долу).Просто не ми се говори!!!


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4702
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: ГНП или Помпа-дюза

Мнениеот tdi fen » Вто 20 мар 2012 16:54


на 99% съм сигурен че в бош сервиз няма да ти оправят колата намери някой с ваг-ком и направете логове http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... f=27&t=301


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: ГНП или Помпа-дюза

Мнениеот milmar » Вто 20 мар 2012 16:55


freezone написа:.... 3хил оборота и до там,а газта е до долу).Просто не ми се говори!!!


Ехе-е-е , спокойно , не се притеснявай . Едва ли е турбината , със сигурност щеше да се разбере веднага ако е тя . Трябва да се прегледа пак с компа . Ако колата дълго време не е карана , преди да я вземеш , нормално е едно по едно да "отпадат" разни неща :) . В твоя случай може да са разни неща : управление на турбото (прословутия клапан) , "задържали" лопатки на "геометрията" на турбото , умрял или умиращ :D дебитомер и т.н. Може да е нещо , което не се е проявило при първия преглед .

tdi fen написа:.... направете логове ...


именно :да: , не се отчайвай току така :D !


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: ГНП или Помпа-дюза

Мнениеот hooligan_sk » Вто 20 мар 2012 19:25


freezone написа:Автомобила го обслужих,но за 110 к.с не върви.Турбината имам чуството ,че си е изпяла песента.Повече от 140км.ч неможе да развие.Според Ventoman колата ставаше,но според мен само си дадох парите.В петък ще ходя в сервиз на BOSCH да видя там какво ще кажат.Като я запаля топла се изфорсирва сама,това също не ми харесва.На висока предавка неможе да се изфорсира(влиза до 3хил оборота и до там,а газта е до долу).Просто не ми се говори!!!


Споко, турбината си изпява песента като гръмне mhihi Има доста възможни причини и всичките са изчистени вече. В Бош не мисля че ще ти оправят колата или ако я оправят - ще те набутат с много пари :да:

ПП: ти гледай колата, тва че не тегли както трябва ти е последната грижа :да:


tdi_20yare
Мнения: 282
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
Автомобил: audi a3
Двигател: asz+brezel
Местоположение: варна

Re: ГНП или Помпа-дюза

Мнениеот tdi_20yare » Вто 20 мар 2012 19:46


freezone написа:Автомобила го обслужих,но за 110 к.с не върви.Турбината имам чуството ,че си е изпяла песента.Повече от 140км.ч неможе да развие.Според Ventoman колата ставаше,но според мен само си дадох парите.В петък ще ходя в сервиз на BOSCH да видя там какво ще кажат.Като я запаля топла се изфорсирва сама,това също не ми харесва.На висока предавка неможе да се изфорсира(влиза до 3хил оборота и до там,а газта е до долу).Просто не ми се говори!!!

Я иди при Брезел да видиш как ще ти оправи въртящия момент да станат по големи от ПД..От стоенето е нормално турбинката да е спекла,редовния номер,натискаш до долу и колата стой на едно място..Аз ти гарантирам,че ако някой я почисти и Брезел я препрограмира,ще си доста доволен... :beer


Потребителски аватар
freezone
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: ГНП или Помпа-дюза

Мнениеот freezone » Вто 20 мар 2012 19:47


Според вас да махам ли катализатора?Възможно ли е и тои да я спъва?Много е странно защото като е студена от ауспуха не излиза нищо.


Потребителски аватар
freezone
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: ГНП или Помпа-дюза

Мнениеот freezone » Чет 22 мар 2012 19:16


Проблема беше следния:Вакум маркуча които отваря клапана за турбината беше скъсан и не е отварял.ГНП-то се пренастрои неможах да запомня точно какво ми каза маистора,но там го удря с гуменп чукче,явно е подавала повече гориво.Диагностиката + вакума+барникането по помпата 100лв общо.Колата вече върви много,много добре,но ми казаха задължително да махна катализатора защото със сигурност има много сажди.Та това беше болката на Аудито и утре ще се правят ЗАВАРКИ mhihi mhihi .Тъкмо като махна катализатора турбината ще се движи по-свободно и със сигурност ще се чува повече и малко повече вървеж. :обичам ви :обичам ви :обичам ви :обичам ви :обичам ви


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: ГНП или Помпа-дюза

Мнениеот hooligan_sk » Пет 23 мар 2012 11:40


freezone написа:Проблема беше следния:Вакум маркуча които отваря клапана за турбината беше скъсан и не е отварял.ГНП-то се пренастрои неможах да запомня точно какво ми каза маистора,но там го удря с гуменп чукче,явно е подавала повече гориво.Диагностиката + вакума+барникането по помпата 100лв общо.Колата вече върви много,много добре,но ми казаха задължително да махна катализатора защото със сигурност има много сажди.Та това беше болката на Аудито и утре ще се правят ЗАВАРКИ mhihi mhihi .Тъкмо като махна катализатора турбината ще се движи по-свободно и със сигурност ще се чува повече и малко повече вървеж. :обичам ви :обичам ви :обичам ви :обичам ви :обичам ви


Е видя ли че не хапе mhihi



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта