Въпрос за синхро ... и якост

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 05 окт 2006 20:32


Не колега...зависи от въртящия момент. Проблема не е в конете не го ли разбрахте. Като му дойде буста на мотора над 4000обр. се получава такъв кански въртящ момент, че вариянтите са два. Или си палиш гумите или правиш някоя зъпчатка от скоростите на шайба щото не остава нито един зъб.
Има и нещо друго...синхро в прилично състояние ще се намери всичко комплект за около 600-700лв. ,но я си помислете дали да не се вложат още 600лв и да се оборудваш с куатро а не да кърпиш изпочупеното синхро :idea:
В момента съм намерил такова за 1400лв...всичко комплект ама се ослушвам щото май не съм "дорасъл" за него още. Ще видя, още мисля по въпроса.
Може да съм малко краен, но аз обичам да се застраховам и ако може и презастраховам.

РАСО




Потребителски аватар
Golf_maniac
Мнения: 151
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 15:14
Автомобил: BMW 530i
Двигател: V8
Местоположение: Варна

Мнениеот Golf_maniac » Пет 06 окт 2006 14:44


Аз това си го знам,че въртящият момент играе решаваща роля.
Мисълта ми беше,че тези 240 коня си вървят с въртящия момент,който не се споменава в обявата.Щом обикновено G60 прави 220 Нм,значи това ще прави още повече... 8)
Kолкото и да не е надеждно syncro-то би трябвало да издържи на КР 250 коня,все пак това G60 e разработка на VW,нe на някой си!
Инпантирането си е голяма играчка и ако ще се прави наистина е по-добре дa е с quattro,но колегата Snaker го устройва и по-евтиния вариант syncro oт G60.
Takoва като моето сигурно ще издъхне :evil:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 06 окт 2006 19:40


Добре аз съм със същия мотор.. искам мнение
зимам едно КР
слагам го (става ли на скоростната и на стойката на двигателя?)
карам (издържа ли обикновенното голфово синхро?)


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 06 окт 2006 20:12


Vizor написа:Добре аз съм със същия мотор.. искам мнение
зимам едно КР
слагам го (става ли на скоростната и на стойката на двигателя?)
карам (издържа ли обикновенното голфово синхро?)


:да: ...скоростите се куплират 1:1 на мястото на оригиналните
:dontknow: Ако мотора си е сток KR и не е доработван ще издържи синхрото, но ако е турбиниран аз си мисля, че няма. Все пак това не е пробвано в БГ като изключим Ралито на Киро дето си ги трошеше кат едното нищо.

РАСО


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 06 окт 2006 23:01


Това е замисъла.. сега офертирам пича за кр-а. Та дано се споразумеем нещо



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта