
Взимаш един чук,определяш къде е геометричния център на фара,отбелязваш с перманентен маркер и после с точен и най-важното-премерен по сила удар удряш стъклото на фара.После хващаш крушката на габарита,дърпаш вече необезпокояван от стъклото на фара.Тя излиза,слагаш новата крушка и за твоя изненада фасунката потъва навътре и после шсъзнаваш,че не е трябвала операцията с чука и сега трябва да си купиш нов фар,за предпочитане Hella.
Ей,шегувам се.По принцип габарита излиза с фасунката заедно.На Форд-овски фарове например габарита трябва леко да се врътне за да излезе,защото се фиксира с пластмасови зъбчета по фасунката.Сега ако фаровете не са оригиналните,може да има и някакъв друг вид захващане.Пробвай с леко завъртане наляво или надясно.