при пасатите с мост отзад е по-удачно да се подложи фланец м/у моста и главината. има и недостатъци разбира се, и те са свързани със самия монтаж и демонтаж като трудоемкост
Пасата е чувствително по-широк отпред, следата е 1479/1421
За фланците на главините- докъм 25мм може да се мине с по-дълги болтове. За по-дебели фланци задължително с преход, т.е. фланеца се закрепя за главината с 4/5 болта, а псоле джантата се закрепя на фланеца.
Да правиш 30 и нагоре мм фланец от желязо е не много умно. Правят се от алуминии, като в алуминия се набиват стоманени вложки, как ще навиваш резба в алуминии и ще искаш това колело да се държи

Имайте в предвид, че стойката на колата идва от широката джанта, наистина е важно и да се изнесе подходящо, но дори и изнесена, при малко J не става кой знае какво.
При мен с 20мм фланци и 7.5же ет35 (демек става ет15 при 7.5же), и 30мм отзад (10мм на моста и 20 мм на главината) пак не ми даде желаната визия. Нещата ще си дойдат на място, като сложа новите джанти- 17", ЕТ13, 8.5J- Brock b1
